Testdrrrrang!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ennovy, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ohh wiesss spannend zeg morgen al een echo (vandaag technisch gezien ;)) kom je het even posten hier?

Jillster ik hoop ook innnestelingsbloed.

Wendy. Wat fijn dat hij nu toch donkerder wordt, hopelijk heb je snel je knaller! En kom die dan even laten zien he ;)

Ennovy. Wat knap dat merel dat zo zegt. Mijn zoontje snapt het niet wat er gebeurd is. Hij wordt over een paar weken 3. Ik moest vandaag werken maar ga denk ik morgen nog eens met hem kijken en uitleg geven.
    Heb jij al testdrang? Ik niet echt eigenlijk. Wij lopen zo'n beetje gelijk toch? Nog een paar dagen aftellen...

2. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    @Yvonne die vermoeidheid komt echt van de zwangerschap. Als ik even trapje moet lopen dan hijg ik al als een molenpaard. hahaha echt erg maar het hoort erbij. Mijn moeder had het ook.
    En eten..k moet echt om de 2u wat eten anders word ik helemaal flauw en heb ik het gevoel of ik neer ga vallen. Maargoed..alles heb ik ervoor over. Komen dadelijk nog wel zwaardere tijden. Alleen jammer dat we het voorlopig nog stil moeten houden dus niemand kan echt rekening met je houden.

Wat zouden jullie trouwens doen? Ik zit nog in opleiding. Ben bijna klaar ( eind jan ) en als ik klaar ben krijg ik automatisch ( eind febr als ik mijn diploma krijg ) contract verlening. Ik ben alleen bang dat als ik zeg dat ik zwanger ben dat ze me als nog mijn contract afnemen.
    Dat zou dus betekenen dat ik 15/16 weken ben als ik het pas aan iedereen kan vertellen, ook op mijn werk. Duurt eerlijkheid het langst? Of moet ik het stil houden? Echt een dilemma!

3. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Als je nog geen buikje toont dan zou je op werk ook kunnen zeggen dat je de uitslag van de 20 weken echo af wilde wachten om zeker te zijn dat het kindje gezond is.
    Tot die tijd wijdere kleding aan.

4. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

@bvs: als je inderdaad nog niks ziet en/of merkt. dan zou ik het nog even stilhouden. je weet het nooit in deze tijd. het mag volgens mij officieel niet vanwege een zwangerschap. Maar dan verzinnen ze wel wat.

@ Wiess: laat je het zien? spannend.

@adriana: Ik kan niet zo snel met mijn telefoon en foto op de computer zetten. Heb niet z'n nieuwe. Maar gisteravond nog een ovulatietest gedaan. was nog donkerder. Net zo donker als de controlestreep. Gisteravond lukte het niet om het gezellig te maken. (visite) Maar vandaag gaan we ervoor. Hoop dat me ei nog niet gesprongen is. Anders zou het ook nog net kunnen dacht ik? 12 tot 24 uur na de eisprong kan het nog bevrucht worden volgens mij.

@Yvonne: Ja eindelijk me ei gevonden. Ben wel een beetje opgelucht. dat ik in ieder geval weet dat ik een eisprong heb.

5. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Hi!
    Ik ben ongesteld! Het heeft vanochtend doorgezet en gek genoeg voel ik me prima, opgelucht zelfs omdat ik het al aan zag en voelde komen.. Op naar ronde 6!
    Had nu lf van 10 (of 9 als ei dagje later gesprongen is) dagen, is dat erg?
    Ga deze ronde denk ik vanaf ovu tarwekiemolie proberen. En vandaag is dan cd 1 toch? Want had gistermiddag alleen dat bruinverlies..toen ik dat intypte dacht ik al, hier gaat iemand grapjes over maken hahah!

6. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah balen jilster. maar inderdaad het voelt wel als opluchting als je het al aanvoelde komen. Dan kun je weer verder. Een lf van 10 of 9 dagen is volgens mij wel kort. Omdat een ei gemiddeld 6 tot 10 dagen erover doet om in te nestelen. Het kan wel met een lf van 9 of 10 dagen. Je zou dat misschien kunnen verlengen met tarwekiem olie inderdaad.

7. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ow succes wendy ;) hihi.
    Spannend weer meiden, eens kijjen hoelang jullie je nu kunnen beheersen haha ik kijk al uit naat jullie testen.
    Nou zie hieronder de foto van ons kleine prulleke, hij loopt precies op schema en hij trok steeds samen waardoor het overduidelijk was dat er hartactiviteit was 💕 maar omdat het allemaal nog heel klein was mag ik over 2 wkn gratis terug komen. Ben echt heel erg gerust gesteld nu.

Bijgevoegde bestanden:

8. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    #1668 Jillster, 3 jan 2015
    Laatst bewerkt: 3 jan 2015
    Wat een mooie echo Wiesss! Ik smul ervan hihi.. Fijn dat je wat gerustgesteld bent!
    Heeft iemand hier ervaring met tarwekiemolie? Twijfel of ik nu zal beginnen of na ei.. Weet van Floor dat ze na ei is begonnen;) maar hoor zulke tegenstrijdige verhalen.

9. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ohhh wiesss wat heerlijk! Gefeliciteerd. Nu echt gaan genieten he. Wat fijn dat je over twee weken gratis terug mag komen.

Jillster, ik heb wel ervaring met tarwekiemolie. Ben er twee keer zwanger mee geworden toen ik het de hele cyclus 1x per dag slikte. Deze ronde slik ik het 3x per dag maar alleen sinds na mijn eisprong. Ik hoop ook een langere lf te krijgen. Mijne was 11 dagen.
    Ik merk wel dat je er een opgeblazen gevoel van kunt krijgen en een bepaalde (positieve) werking op je darmen. Dit lijken ook net zwangerschapssymptomen ;) niet heel handig dus hihi.

Ik ga morgen of overmorgen testen. Ligt eraan hoe het uitkomt (ik test stiekem en mijn man is gewoon thuis beide dagen). Spannend weer.

10. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Nou, ik heb besloten de laatste 3 pagina's erbij te lezen, want jullie gaan mij veel te snel weer nu haha ;)

@Pkuiper: Jammer de duivel weer op bezoek is gekomen. Nieuwe ronde nieuwe kansen :)

@Jillster: Balen dat de test wit bleef... Las dat je vroeg was, dus er is nog hoop!

@Wendy: Hier helaas geen ervaring, alleen liepen mijn testen ook soms op en vervolgens weer af. Dit was niet mijn piek helaas, al dacht ik van wel! Door testen bleek bij mij uiteindelijk de doorslag te geven en bij een positief kreeg ik hem donkerder dan de controle. Ik had dus last van pieken.
    Zelf gebruikte ik de dipsticks van zwanger & kids. Sommige testen lopen bij elke vrouw weer anders. Denk dat je het even een paar keer mee gemaakt moet hebben om te weten wanneer hij bij jou positief is :)
    Lees nu dat je hem toch gevonden hebt ;) Veel klus plezier!

@Yvonne: je kan inderdaad gewoon een afspraak maken bij een echo 'bedrijf'. Ik heb het zelf niet gedaan, maar wij gaan het wel rond de 16 weken doen!

@BVS: Misschien troost het je... bij mij begonnen de kwaaltjes met dat eten ook rond de 5,5-6 weken, maar net ff na 8 weken (volgens mij 8w2d) trok dit gevoel van de een op andere dag weg. Sindsdien ben ik niet meer zo flauw en heb ik gewoon een normaal honger gevoel! Ik hoef ook niet perse om de 2u meer wat te eten :) Hopelijk ben jij er dus ook gauw vanaf!
    Wat betreft je werk.. hoe goed is jouw relatie tegenover je baas? Zeker in deze tijden is het heel moeilijk om aan een baan te komen en al helemaal als ze nu weten dat je zwanger bent. Wij hebben persoonlijk ervaren hoe klote het is tegenwoordig, dus ik denk dat ik het stil had gehouden... hoe gemeen dat ook klinkt.

@Jillster: Oops lees nu dat je menstruatie door gezet heeft... Nieuwe rondes nieuwe kansen voor jou dus ook :)

@Wiesss: Fijn dat je een goede echo had! Natuurlijk ook geweldig dat je over twee weken gratis terug mag komen! Nu een beetje gerust gesteld hoop ik? :)

Hier overmorgen de termijn echo.. wahhhh!! Zo spannend en zo leuk tegelijkertijd... Nog heel eventjes geduld :D Maandag 12:00 is het zo ver! EINDELIJK! Kan mij niet snel genoeg gaan!

11. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Wendy, vanavond klussen is zeker nog op tijd hoor! En als je het om de dag hebt gedaan zit je sowieso goed.

12. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pmk: spannend de echo! Je zit alwer bijna tegen de 12 weken aan.

@adriana: ja donderdagavond gezellig gemaakt. en vanavond nog maar eens. ga later in de middag nog een ovulatietest doen. kijken of hij nog donkerder is, hetzelfde of lichter. dan weet ik of ik al me ei gehad heb of nog moet komen.

13. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Hallo dames, daar was ik weer! Allemaal nog de beste wensen! En dat het een vruchtbaar jaar mag zijn.
    Morgen ga ik testen! 8e pas m'n NOD, maar giste kramp en net bij het afvegen een paar rode stipjes. Echt minuscuul. Toen even wat dieper wezen vegen (sorry vos) en leek er een rood vlokje op m'n papier te zitten. Wat denken jullie innesteling? ? Ik had de hoop al opgegeven, maar nu...

14. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Mamasamm, het zou goed innestelingsbloed kunnen zijn. De innesteling gebeurt meestal tussen de 6 en 10 dpo. Ik weet niet waar je precies zit in je cyclus?

15. Floortje90

Floortje90 Actief lid

25 sep 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Jillster: ik ben inderdaad na mijn ei begonnen, ik las dat vaker dan mensen die de hele cyclus slikte.
    Blijft moeilijk al die verschillende verhalen!

Wiesss: ik wil ooooook:D toch wel jammer dat ze niet mogen luisteren, zou zo graag een geluid erbij hebben... Geduld 😇

Mijn goede voornemen voor 2015: nee zeggen...
    Wordt soms zo boos op mijzelf, heb nu nachtdienst terwijl ik eigenlijk gister de laatste had.. Kon weer geen nee zeggen toen ze een ziekmelding hadden.
    Maar dan ben ik zo boos en chagrijnig op mezelf...
    Ik heb juist geen eetlust wiesss dus dat is wel grappig.
    Heb echt nergens trek in... Eet 1 broodje per dag, met moeite, liever nog muesli en yoghurt.
    Avondeten weet ik niet eens meer wat dat is.. Ik modder maar wat aan in de avond, toevallig vandaag wel erge trek in macdonalds dus daar heb ik maar aan toe gegeven:)
    Zo raar, ben normaal echt een veelvraat en nu kan ik niks op;)

16. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Nou kijken jullie mee? Lijk echt wat te zien, en dat binnen de afleestijd!

Bijgevoegde bestanden:

17. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voorzichtig gefeliciteerd mama samm! Ik zie het duidelijk.

18. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gister laat in de middag weer een ovu test gedaan. en veel donkerder dan de controle streep. Dacht dat ik eergister mijn piek had. Want was dezelfde kleur als de controlestreep. Gisteravond dus nog even gezellig gemaakt. Vanmiddag kijken of hij afloopt of nog steeds zo donker is.

19. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Wendy, ik had dat afgelopen maand ook, twee dagen achter elkaar knallers, op maandag idd net zo donker als controlestreep en dinsdag nog donkerder..cb digital gaf bij beide dagenn smiley aan, dus denk dat je piek eergisteren is begonnen:)
    Oehh mamasamm ik zie ook wat, zonder te turen! Spanend!

20. andreake

andreake Actief lid

21 dec 2014
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit pas op 6dpo en kan niet wachten om te testen.
    29dec mijn ei gehad. Dus op dag 12. Dag 10,11,12,13, geklust.
    Gister last van krampen/steken in onderbuik. Ben benieuwd. Kan dus wel.wat eerder testen omdat ik 2 dagen eerder mijn ei heb gehad.

Deel Deze Pagina