Ik denk dat dat ook het beste besluit is bvs in deze tijd is het helaas zo voor jou 10 andere dus dan moet het maar op deze manier. Al snap ik wel dat je het lastig vind om je mond te houden daar heb ik nu al last van. Nen benieuwd pmk kom je hem morgen showen?? Yes yvonne de lastigste week is weer aangebroken benieuwd hoelang jullie het volhouden hihi. Wanneer hadden jullie de afspraak in het zkh? Heeft iemand van jullie misschien een tip voor me mbt erg veel puisten door de zwangerschap? Had het al door de hormoonspuiten maar nu is het echt niet meer normaal.
Ligt een beetje aan je cyclus. Wanneer je eisprong is. Sperma overleeft wel een paar dagen in de vagina, maar het is natuurlijk toch het 'zekere voor het onzekere' nemen tijdens je ovulatie. Wij hebben het leuk samen gehad op een vrijdag avond en op zaterdag ochtend rond een uurtje of 6 sprong mijn ei (ik heb dan een uur lang heftige pijn, dus wist exact hoe of wat). Zie de banner.... je hoeft dus niet perse tijdens eisprong nog intiem contact te hebben.
Dom stom....snap niet waarom.....Maar heb het toch weer gedaan... WAAROM?????? Waar komt dat vandaan?? Op 7 of 8 dpo denk ik ( geen testen gedaan. Toen niet...) Mijn buik is opgezet, borsten wat gevoelig, dus ik dacht: ach het is zondag, waarom niet Maar goed, niks natuurlijk....Al ben ik van het turen zo scheel dat ik gewoon streepjes ga inbeelden! En er zit een beschadiging of zo op de strip, nèt op de plek waar de test streep hoort. Ik voeg hem bij.....Toch maar niet liegen hoor lieve Floor Liefs, Yvonne ps: waarom lijkt dat kreng op de foto zo vies pis-geel?? Bah!
Ach yvonne wat kan jou het schelen. Maar je weet naruurlijk nog niks, het is nog te vroeg om te zeggen dat het niks is. Dus ik blijf duimen voor je. Maar ikzie ook niks hoor.
Yvonne: Pisgeel van de pisgele pis die erin gaat! Hoppaaaa!! Wat kan jou het schelen! Ik zie inderdaad wat je bedoeld met 'de fput'. Even geduld nog! Wat zijn we toch allemaal gigantisch ongeduldig! Ik ook hoor... Woehhh nog 16 uurtjes!! Ik lig gvd al in bed. Film kijken en dan slapen des te sneller is het morgen! Yvonne je krijgt wel een kleine spanking, want je test veel te vroeg!!!
Toch gezwicht he Yvonne, maar hee alles kan nog! Ik ben begonnen aan de teunisbloempillen tot aan ei en ga daarna tarwekiemolie slikken.. Hoop dat mijn cyclus wat constanter en vooral korter wordt, moet nu weer wachten tot eind vd maand op ei.. Ben wel beetje jaloers op jouw cyclus andreake! Goede beslissing BVS ma lijkt me idd ook lastig, je wilt het iedereen zo graag vertellen! Spannend PMK!
Haha ik zie indd dat jouw cyclus alle kanten opgaat. Dat lijkt me ook niet prettig. Hopelijk lukt het jullie snel
AUW pmk.....dat was een beste spank Maar ik had hem verdiend.....Dom wuuf ben ik ook!!! En jahaaa dat snapt dit domme blondje ook heus wel, maar in het 'echt' lijkt hij fris wit, maar met flits ineens een goor ding. Rare is, als ik er langs loop ( hij ligt op de route ) en ik kijk er naar, dan lijk ik wel iets te zien. Maar dat zit waarschijnlijk in mijn hersenen of komt daar dat beschadigingetje daar. We wachten af, en anders wordt het toch ziekenhuis! Oeh pmk SPANNEND. Dat deden wij vroeguh ook: op tijd naar bed, dan is het snel ochtend Geniet ervan lieverd!! Hopelijk een mooie echo met een kloppend hartje ( of 2 ) We wachten in spanning af! Kan me voorstellen dat het frustrerend is als je een lange of erg onregelmatige cyclus hebt...Wat dat betreft mag ik echt ook mijn handjes dicht knijpen! Hoop dat de teunis en tarwe helpen meis!! Heeft ons Adrianaatje eigenlijk nog getest vandaag? Meld je hier even wil je???!!! Straks devorced kijken. Eindelijk begint het weer! Liefs, vonne
Ik heb ook zo'n testdrang. Vorige maand voor het eerst begonnen met proberen zwanger worden. Maar 3 december toch mijn menstruatie begonnen . Ik wist niet precies wanneer m'n eisprong was deze maand maar we hebben t toch geprobeerd. En nu aan het afwachten. Gisteren een test gedaan, die was negatief. Maar misschien te vroeg getest? Vandaag nieuwe testen besteld via internet die worden morgen bezorgd. Gisteren heftige krampen gehad, leek op menstruatiepijn maar dan veel heftiger. Maar nog geen menstruatie, dus nog hoop (hoop ik)
Mamasamm, ik zie hem ook wat spannend! Yvon!!!! Foei foei! Ik zal niet liegen, ik zie niks maar ik kan het je niet kwalijk nemen, het is tenslotte zondag.. En wie test er nou niet op zondag? Wat heb ik weer gelachen om divorce zeg haha, heerlijke serie! Nog 3 nachtjes!! Woeiiiii, jaloers op de dames die eerder mogen, maar dan kan ik alvast meegenieten van jullie boontjes Alhoewel pmk ik denk dat er bij jou wel al iets heel moois te zien is omdat je al 10 weken bent! Heel benieuwd hoor, geniet ervan!
Pffff hier weer avondje misselijk en diarree met buikpijn. Word er SCHIJTZIEK van. Gelukkig heb ik vakantie. Morgen de dag overleven en dinsdag is t zover...eindelijk ik hoop op een goede echo ♡
Goedenavond allemaal! Ik werk op zondag altijd een hele dag vandaar dat ik me nog niet heb gemeld haha. Ik ga morgen testen, heb nu nog een test die je vanaf 8 dpo kan gebruiken, die geldig is tot 01-2015 dus ik MOET morgen 9 dpo. Ik laat het zeker even weten hoor of het wat is geworden. Yvonne foei jij ultra-vroegtester! *spank* Rottig dat vuiltje op de test, ik zie helaas geen streepje. Enne, gewoon testen als je de drang niet meer kan beheersen hoor Ik heb ook divorce gekeken, wat een leuke serie is dat! En natuurlijk even smeltmomentjes bij het zien van de baby's. Pmk als je dit nog leest heel veel succes morgen! Ik kom morgenmiddag even kijken hoe het was.
Wiesss ik heb daar ook zoveel last van! Vreselijk vind ik het, iedereen schat mij jonger omdat ze denken dat ik in de pubertijd zit... Kan zijn voordelen hebben natuurlijk maar ik vind het niet leuk Dus als iemand een gouden tip heeft? Graag!
Oké met mega veel moeite is het minuscule streepje ietswat zichbaar op deze foto met hulp van wat effectapps op mn mobiel (lol ik weet het, maar word al heel de dag gek van onwetendheid) test gesloopt voor de foto en betere zich erop maar dit kwam vrijwel na 2 min op de test. Iemand??
Dag 7dpo. Nog ff geduld hebben voordat ik kan testen. Heb last van maagzuur en krampen soort van spierpijn in mijn onderbuik
Hoi dames, ik moet ook even mijn ei kwijt! Wij zijn sinds begin juli bezig voor een eerste kindje. Nu is mijn cyclus wel enigzins regelmatig, soms een paar dagen verschil. Gemiddeld 30 dagen. Hiervan uitgaande had ik zaterdag ongesteld moeten worden, maar niets.. Gistermiddag kreeg ik wat krampen etc en was ik er zeker van dat het wel zou doorzetten. Ook had ik de hele tijd een wat weeig gevoel, misselijk kun je het niet echt noemen, en behoorlijke rugpijn. Buikkrampen werden steeds erger dus ik dacht oke nu komt het. Tot gisteravond laat ik naar de wc ging, bloed. Dus ik dacht ongesteld! Tampon in, en naar bed. Vanochtend tampon verwijderen zat er dus maar miniscuul beetje bloed in (sorry voor de details). Ik dacht blijf even op de wc zitten want weer kramp, maar helemaal niets. Kurkdroog zelfs.. Eigenlijk wil ik testen maar ben ook bang voor een negatieve test. En als ik van mijn langste cyclus uitga kan het morgen ook nog.. AAAAAARGH!!! Gekke is overigens wel dat ik al een paar dagen misselijk word van luchtjes die ik eerder wel kon verdragen, en door dat soort domme dingen krijg je dan weer hoop. Ben zo bang dat mijn lichaam me flink voor de gek houd..
Sorry mama300388 ik zie helemaal niks.. PMK super veel succes vandaag en GENIET! Ohhhh ik morgen woeheoeeeeeee. Vandaag nog aantal saaie vergaderingen, maar beter als thuis zitten..