Testdrrrrang!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ennovy, Nov 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BVS

BVS Bekend lid

Nov 28, 2014
    797
    0
    0
    V
    Ohhhhh PMK wat leukkkkk. Wat zie je het al goed :D
    Super leuk!!

Ik begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden voor morgen..dadelijk klopt het hartje niet denk ik dan. Maar probeer er niet teveel aan te denken want dan word ik helemaal gek.

Ohh adriana ik zie hem op de onderste..spannend.

En Yvonne..ik snap wat je bedoeld..ik zie hem ook. Pffff spanning en afwachten..
    Ik hoop het zo voor jullie beide!!!!

2. wiessss

wiessss Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,588
    123
    63
    Ja yvonne ik zie nu wat je bedoeld. Ow wat spannend hoop het zo voor jou en adriana. Ik kom morgenochtend meteen kijken of jullie al getest hebben hihi ;)

3. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
    Zie ook n dun streepje yvonne. Spannend!

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Nou ik ga er niet meer van uit. De zw&kids daar zie ik hem nu niet meer op terwijl hij eerst na spoelen met water wel bleef staan (uitdroger?). Rottesten! Gelukkig had ik daar wel al rekening mee gehouden. Het is alleen die bovenste test die me nog een sprankje hoop geeft...

Qua symptomen, ik heb normaal altijd vanaf 4 dpo last van mn borsten. Dat wordt altijd pijnlijk rond 8/9 dpo dat ik denk laat die ongi maar komen dan is het weg. Nu heb ik pas sinds vandaag last van zware borsten. Vandaar dat ik eerst wel een beetje hoop had. Maar ik denk dat het door de tko komt, evenals de afscheiding die ik steeds heb. En daar ben ik al supertevreden mee! Hopelijk nu dus ook een langere lf :)

Bvs bij jou komt het vast ook helemaal goed met die echo morgen. Alvast heel veel succes meis!

5. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

Jan 4, 2015
    1,028
    457
    83
    Female
    Groningen
    Ik wil zo graag testen!!

Test zaterdag was negatief, misschien nog een weekje afwachten?
    Gisteren belde mijn moeder, op dat moment was ik heel duizelig (ben ik veel vaker de afgelopen dagen), ze vroeg direct: ben je zwanger?

Ze weet niet dat we er mee bezig zijn, dat weten alleen wij en nu jullie :)

Zaterdag middag getest met een 2voor5 van de kruidvat, hiervoor niet een paar uur mijn urine opgehouden.

6. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Hé poppies!
    Bedankt voor het turen! Ja er zit wel iets maar of het echt een Halleluja-streepje is.....Tuurlijk ga ik morgen weer testen!! Ben beetje hyper er van. Stel dat het toch nog zo gaat lukken....;)
    Ben wel blij dat ik dus niet gek ben en jullie ook iets zien. Is met een telefoon ook zo lastig vast leggen man! En vooral als hij dan ook nog hier geplaats wordt. Blijft niks van over!

Pepper, ohhh wat knap dat jij na zaterdag niet weer getest hebt! respect! Als ik jou was, ging ik morgen weer testen. Vooral ook omdat je die test niet "volgens de regels" hebt gedaan. Jij zit ook nog maar kort voor NOD! SPANNEND!

Nou Adriana, ik vond het wel een echt streepje hoor! Niet zo onzeker doen nu! We gaan beiden voor goud deze rond hoor meis!
    Alles ligt nog open! Voor ons allebei!

Och lieve BVS, het komt allemaal goed pop! Logisch dat je je van alles in het hoofd haalt, maar is bij jou geen enkele reden om aan te nemen dat er wat mis is. Je maakt in ieder geval kilo's/liters hsg aan met al je symptomen van je!
    Ik hoop dat we ook van jouw pukkie mogen mee genieten morgen! Hoe laat moet je? Ik ga dan duimen met Mereltje!!

Ja echt hè Wies, ben zo blij dat ik dit al die weken geleden begonnen ben! Het geeft mij ook heel veel afleiding en is een uitlaatklep. Als ik dit alles met Mark ging bespreken, denk ik niet eens dat er een tweede kind kwam :D. Die ging hard gillend terug naar zijn moeder!!
    We zitten al bijna op 1800 berichten haha! Te gek toch!

Jammer jammer dat jullie zo weinig vertrouwen in mij hebben..:$

Ik laat jullie weten of ik morgen weer iets zie! En fiets morgen naar de Action om meeeeeeer en meeeeer ( als ik ze kan vinden...)

Liefs,
    Yvonne

7. BVS

BVS Bekend lid

Nov 28, 2014
    797
    0
    0
    V
    Aahhh lief Yvonne. Dat doet me weer goed. Heb heel de avond weer krampen/steken gehad zo nu en dan..man man man wat word je daar toch onzeker van. Nog 13u en dan weten we het..om half 12 ben ik aan de beurt.

I'll keep you posted! En adriana en vonnie ik duim voor jullie voor de 2 streepjes!!!!

8. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

Sep 11, 2008
    800
    0
    0
    hihihi leuk om dit te lezen allemaal. Dat maakt mijn testdrang wat dragelijker.

Gefeliciteerd met de mooie zwangerschappen en voor de rest, hou moed! De tijd gaat vanzelf voorbij, daar hoeven we niks aan te doen....maar zou iemand van jullie hem wat vooruit kunnen duwen aub???

9. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
    Kom maar op met die strepen!!!

10. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

Nov 8, 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    @BVS: Gaat vast goed komen!

@Yvonne: ik denk ook iets te zien. Hoop het voor je.

@Adriana: ik zie ook iets. Allen kan nog. dus hoop!

Hier me ei gehad. zit nu op 1 of 2 dpo. Dus nu wachten maar

11. andreake

andreake Actief lid

Dec 21, 2014
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit nu op dag 8 dpo. Denk dat ik misschien woensdag al test met die vroege zwangerschapstest en anders zondag ofzo. Als ik kan wachten

12. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

Nov 8, 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend!

Ik heb sinds me ei gevoelige tepels. ligt denk ik aan me eisprong, Maar normaal heb ik dat nooit. Maar voor klachten is het nu nog te vroeg lijkt mij.

13. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

Oct 23, 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    #1773 MamaSamm, Jan 6, 2015
    Last edited: Jan 6, 2015
    Hey dames, over twee dagen pas (gem) NOD en inmiddels drie lichte streepjes. Maar heb niet het idee dat ze oplopen? ? Eerder even licht. (Opgedroogd lijkt 4-1 donkerder) meer mensen last van voor NOD?

Attached Files:

14. babywonder

babywonder Actief lid

Dec 6, 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou mamasamm, ik zie toch echtt drie streepjes! Ik zou er zachtjes aan durven te geloven! Gefeliciteerd!

15. dalk

dalk Actief lid

Oct 10, 2014
    425
    0
    16
    @MamaSamm Nou ik zie ook op alle drie de testen een duidelijk streepje hoor! Stiekem mag je al wel een beetje hopen hoor....gaat de goede kant uit!

16. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

Oct 23, 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Echt? Niet erg als ze niet oplopen? Zou nu (geschat) op 12 DPO zitten.

17. BVS

BVS Bekend lid

Nov 28, 2014
    797
    0
    0
    V
    Ik zie ze ook mamasamm voorzichtig gefeliciteerd.
    Ps; Ik zou morgen ff met k2v5 testen, die zijn gevoeliger!

18. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

Jan 4, 2015
    1,028
    457
    83
    Female
    Groningen
    Mamasamm ik zie ze ook! Voorzichtig gefeliciteerd!

19. BVS

BVS Bekend lid

Nov 28, 2014
    797
    0
    0
    V
    Ze moeten in de komende paar dagen wel oplopen. HCG verdubbeld zich om de dag als ik me niet vergis.
    Nogmaals ga ff naar het kruidvat voor de 2v5 testen. En donderdag clear blue er tegenaan gooien

20. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Gefeliciteerd mamasamm. De streepjes zijn keurig voor 10-12 dpo.

Hier twee negatieve testen. Had er ook niks van verwacht hoor. Nu afwachten wanneer ik ongesteld wordt, hopelijk nog een dag of 4.

Share This Page