Hoi Meiden, Vandaag 13 DPO licht positief getest! Het streepje is wel licht, op de foto zie je het haast niet en in het echt is het streepje een stuk donkerder. Betekent dit dan eindelijk dat ik zwanger ben of moet ik er juist niet verheugen? Ben bang voor een teleurstelling...
Chagrijnig....depri....verdrietig.....geen hoop meer....WEER WIT!! Fuck...Was echt overtuigd dat er iets te turen zou zijn. Komt denk ik doordat ik vorige maand een tuurstreep had voor NOD. Nu verwacht ik dat blijkbaar stiekem weer. Terwijl het best weer maanden kan gaan duren. Wat wordt je geduld toch op de proef gesteld in de grootste wens ter wereld....zucht. Maar goed, had zaterdag positieve ovulatietest, dus zou zondag NOD zijn. Ben dus ook wel erg vroeg en ongeduldig ( voelt nu helemaal stom dat ik begin deze week al aan het testen was....) Bedankt voor de uitleg Adriana! Ik temperatuur niet. Misschien ooit. Lijkt me nu zo'n gedoe. Heb jij al getest? Weegbree, we kunnen hem niet zien!! MAAK ONS GEK!! Please tenminste 1 iemand met positief nieuws! Jasses Wies, klinkt niet echt als een leuke ochtend. Sterkte! Liefs, Yvonne
JAAAAA JENNIFER!!!! GEFELICITEERD!! Man, dat is geen tuurstreep! Wat goed! Was dit nou jouw eerste test deze week? Wauw, blij dat er goed nieuws is hier! Liefs, Yvonne
Hahaha dank je wel! Nee mijn 2e ik testte 10 dpo negatief... Ik durf het nog niet echt te geloven maar dat komt vast nog wel wanneer ik nog meer testen heb gedaan hihi...
Kan ik me voorstellen!! Wauw wat een heerlijk gevoel hè!! Geniet er lekker van meis! Dus 3 dagen geleden nog hartstikke wit?! Zie er zitten veel van ons gewoon veel te vroeg haha. Ben super blij voor je! Want deze is gewoon zo duidelijk! Eerste kindje? Al lang bezig? Liefs, Yvonne
Jeetje wat balen zeg! Is het niet zo dat je pas 2 weken na je ovulatie pas positief kan testen? Want dan ben je inderdaad wel erg vroeg met testen .....
Het is ons 1e zijn er 5 jaar zelf mee bezig geweest in de wetenschap dat ik pcos heb en in mei dit jaar gestart met de mmm.... Ik ga er zeker van proberen te genieten ondanks het nog erg pril is.... Hoop dat het ons gegund is dat het allemaal goed mag gaan na zo een lange tijd stress vanwege onze wens... Als het goed gaat is het, het mooiste verjaardagscadeau die ik in de afgelopen 6 jaar heb gehad
Ja klopt hoor...Heb vorige maand een vroege miskraam gehad, dus daardoor waarschijnlijk wat latere eisprong. Is toch zo dat als ik zaterdag om 12:00 knal positieve test heb, je ei pas springt op zondag ( of zelfs misschien maandag?) ? Zal mijn buurvrouw even appen dat ik nieuwe testen nodig heb haha! Dringt het bij jou al door ?
Wauw wat lang meid....!! Dan kan ik mij helemaal voorstellen dat dit heeeeel onwerkelijk is Dit is dus in al die jaren, je eerste positieve test? Wauw, krijg er kippenvel van..... Vertrouwen hebben! Het begin is er in ieder geval! liefs
Gefeliciteerd Jennifer! Ik zie inderdaad ook echt een duidelijke streep, heerlijk, ga er alvast voorzichtig van genieten
Bibaboe sterkte meid Ennovy.. klote !!!! Volgende ronde weer. Was jij al lang bezig ? Stond me bij dat iemand hier al jaren bezig was? Succes meid... ik volg jullie ook op de voet hier. Adriana nog getest ?? Jennefer gefeliciteerd ik zie m duidelijk. Nu over 2 dgn knallen !! Ik ben weer ongi geworden. Gelukkig weer een 30 dgn cyclus. Werd 23.55 ongesteld haha redelijk dramatisch 😉 Twijfelaars ?? Ik zeg, 😀 zoek afleiding. Ik heb voor volgende mnd voorgenomen pas op dag 12 te testen. Niet eerder. Ik test al 2 mnd op dag 9 en 10 positief. Deze maand dag 11 nog licht. En erna omo wit. Zou het al 2 x mis zijn gegaan ? Of toevallig steeds veel valse testen ? Ik test met kv2v5. Daarom ga ik het deze x volhouden. Het doet namelijk pijn. Vorige mnd was ik sceptisch. Maar deze mnd was zo duidelijk dat ik me echt zwanger waande. Ik zag me al lopen achter de kinderwagen met mn andere 2 mopjes er naast en mn lieve man aan mn zijde. Bah voel me er nog klote door meiden. Dit x is mn eisprong als we weekendje weg zijn met vrienden. Kan me niet schelen haha.. gewoon door klussen !! Ik wil niet overslaan. 4 dec word mn man geopereerd en zn enkel vastgezet. Dus dan waars. pauze. Hoop zo dat het ervoor mag lukken... ajb ... het is zijn 1e 'eigen bloed' kind. De andere 2 zijn van mn ex. Hij voed ze op als zijn eigen en de kids noemen hem ook papa B we hebben veel pech gehad dit jaar. Hoop zo dit jaar met een wonder af te mogen sluiten, dat zou alles goed maken. Hoe ellendig het ook was.
Het klopt dat dit mijn allereerste positieve test is in al die jaren... Daarom ook zo onwerkelijk.... Ik zal van de week mijn gyn bellen voor een bloedtest.... Pas als die positief is en ik niet ongesteld wordt dan ga ik er voorzichtig van kunnen genieten... Liefs
@jennifer. Mooie test, gefeliciteerd! @weegbree. Je laat ons wel in spanning, we zien geen foto... @wies. Succes met de operatie. Ik heb dat vorig jaar ook gehad, is me heel veel meegevallen. @bo87. Ah balen dat het is doorgebroken. Sterkte, hopelijk toch nog zwanger het jaar uit hier: weer negatief vandaag 11dpo dus ik verwacht nu mijn ongi een dezer dagen.
Hahahaha Ik zie dat je vraag al beantwoord is door iemand anders dus scheelt mij weer. Ik zit dus volgens ff vandaag op mijn NOD. Op deze dagen leef ik altijd naar 10u s'ochtends toe want dan breekt de hel altijd los bij mij. Maar gister 10u overleeft en nu gaat het ook nog steeds redelijk naar wens. Gisteravond moest ik niezen en kreeg toen meteen een scherpe pijn rechts in mijn onderbuik niet heel erg pijnlijk en lang, wel beetje vervelend. Omdat ik dit nog nooit heb gehad meteen natuurlijk opzoeken op internet naar eventueel positieve verhalen (nog zo'n zwakte van mij) en die vond ik ook! Allemaal mensen die dat ook hadden dus dat vrolijkte me wel op, zo voor het slapen gaan. vanochtend nog twee keer niezen. toen niks .. Anyway ik naar de wc vanochtend, braaf niet in een bekertje geplast.. en toen.. zalmrozige afscheiding dus ik denk, het is over.. maar daar is het bij gebleven. nu niet meer te zien.. misschien door het drie keer hard niezen druk op baarmoeder waardoor er een vaatje geknapt is?? ik weet het niet maar overduidelijk hoop ik dat wel. We wachten rustig verder.. Ennovy: balen zeg! maar er is nog hoop, je bent nog vroeg (ik wil je geen valse hoop geven, gewoon moed inpraten ) Ik had trouwens vrijdagochtend een knaltest en om half drie nog een duidelijkere. echter had ik op die dag ook een temperatuurdip en geeft ff daarom aan dat ik die dag ook meteen mijn eisprong had maar normaliter is het inderdaad zoals jij aangeeft dat hij meestal de dag na een posi test springt. Bibaboo: wat heftig! sterkte!! Jennifer: is absoluut geen tuurstreep! gefeliciteerd hoor! jeetje na zo'n lange tijd..
Jennifer! Wat goed gefeliciteerd!! Hier na 28 dagen nog geen menstruatie doorgebroken... Word daar toch zo moe van pffff
Jemig ik voel nu niet alleen de spanning bij mezelf maar bij iedereen!! Wat zitten er veel meiden nu in onzekerheid over wel/niet! Hoe is het nu sateschnitzel? Mijn NOD zou dus sowieso niet voor zaterdag zijn. Ik heb nog hoop Alleen Jennifer en Weegbree positief!!!! Bo ongesteld... En de rest nog niets zeker toch?! Zullen we een lijstje maken van onze NOD en de resultaten? Dan kunnen we het beter bij houden....