Ik zie ze ook meid, ziet er goed uit voor 12 dpo. Waar blijven yvonne en adriana met dir testen???????? Bvs succes zometeen en snel die foto erop knallen he
Ow sorry die had ik even gemist adriana wat balen had het zo gehoopt. Maar het is nog niet verloren zolang er geen bloed is. Ik duim nog steeds voor je.
Wauw MamaSamm, ziet er goed uit hoor! Snap wat je bedoelt met het oplopen, maar misschien inderdaad even een kv doen. Voorzichtig gefeliciteerd!! Dikke vette SHIT Adriana! Wat raar....Leek gisteren zo goed!! Wie weet...Nog niet opgeven pop! Hier.......Test die niet deugd &^%#*&&$ Heb echt over de goede kant geplast, maar alles blijft wit! Nu heb ik niks meer in huis en kan pas na 16:00 nieuwe halen... Ik ben veel te laat, moet weg maar wilde jullie even laten weten! Dikke tuut! ps: BIJNAAAA BVS!!!!!!
Thnx voor het meekijken. Ik zal proberen om morgen niet te testen, en dan donderdag weer. En bij nog steeds een lijntje een digi cb
Ja nog 20 minuten bvs SPANNEND WWHHAAAAAA. Ownee yvonne dat is echt k*t heb jij weer. Nou vanmiddag goed je plasje ophouden en dan vanmiddag ff 2 streepjes plassen ben benieuwd.
Ja Yvonne, gewoon effe die twee streepjes plassen, zo moeilijk is het niet Ik had gister en vandaag ook testen waar niks mee gebeurde. Dus heb ze maar extra lang in de pies gedopt, toen liep die wel door. Maar gaf beide keren maar 1 streep dus klopt vast niet hahaha
Jeeeeeeeeej, me so happy! Het hartje klopt..maar het was wel even spannend hoor.. De kleine rotzak zit helemaal verborgen en speelde verstoppertje..ze kon hem niet vinden! Maar toen uiteindelijk kwam die toch even hallo zeggen en laten zien dat zn hartje knipperde <3 Over 2 weekjes mogen we weer terug en doen ze de termijn echo. Ze konden nu niks zien het was echt nog te vroeg. Zal straks even een foto uploaden
Yessss wat superfijn! Leuk dat je over twee weekjes weer mag kijken, hij/zij zal dan al een echt mensje zijn.
Ik moet PLASSEN!!!!!!!! Zou net al automatisch naar de wc maar dacht: neeee ophouden kreng!! Zit nu nog te wachten op iemand die iets op komt halen van Marktplaats en kan daarna eindelijk het dorp in. Denk dat ik maar gelijk naar de KV ga, daar hebben ze ze sowieso en hoef ik niet te zoeken. Wauw BVS, nu al een ondeugend kindje dus ! Daar zal je nog heel wat mee krijgen haha!! Maar wat een goed nieuws dat alles er goed uit zag! Alle volgende echo's worden alleen maar leuker en leuker <3 Bij Merel heb ik alle controles in het zh gehad ( ik mocht kiezen) en kreeg iedere controle een echo, vaak deed hij ook even 3D. Dat was wel heel gaaf hoor! Nou, ze is ondertussen geweest! Ik spring snel op de fiets met Merel! Tot laterrrrr!! Dikke kus, Yvonne
Een hele dikke proficiat, wat een fijn nieuws...... Hier uiteindelijk ook toegegeven aan de testdrang. Een predictor early in huis.....volgens mij was die helemaal niet zo goed, maar helaas was dat de enige " early" die ze hadden. Nu denk ik dat ik morgenvroeg of overmorgen vroeg ga testen. Wil wel dat vl erbij is namelijk....heb hem dan ook maar snel weg gelegd zodat ik er niet teveel aan hoef te denken (zeg ik terwijl ik er nu over schrijf) Knap Yvonne dat je moet plassen en dan met deze kou en Merel nog de deur uit gaat...hopelijk ben je snel weer thuis.
@MamaSemm: Het beste is om om de dag te testen Gefeliciteerd meid! Toch echt wel drie duidelijke streepjes. @Adriana: Wat vreemd! Ik had echt goede hoop voor je na je laatste test! Bah!!! @Yvonne: Dat moet jou weer overkomen hé! Een niet deugende test! Gatverdamme! Moet je uiteindelijk toch verplicht wachten @BVS: WOOP! Hij/zij maakt het wel spannend voor je hahaha Gaat er één worden hoor!! Gefeliciteerd meid! Ontzettend fijn om die bevestiging te krijgen hé? Mijn god wat viel er een last van me af gister..! Hier: Bahhh wat voel ik mij weer ontzettend moe. Overmorgen kwam ik net achter gaan we ook uit eten... Oefff zo moeilijk! Is blijkbaar een sushi bar.. OOPS!! Nu hebben ze wel vlees wat ik begrepen heb, maar dan toch echt even aan de kok door geven dat het echt goed gaar moet zijn!! Helemaal geen zin om uit eten te gaan zeg...., maar dit was al geplanned voor we zwanger raakten.
Ja man, stomme test! Ik ga straks even mailen denk ik. Wie weet krijg ik een lading tests toegestuurd Nou, kon eindelijk mijn blaas leeg gooien ( dacht op de fiets: waarom heb ik niet gewoon in een potje gepiest??) maar zie weinig tot niets op de KV.... Jemig, wat is dit toch heftig iedere keer. Lijkt wel of ik weer heel vaag een soort lijntje zie, maar zie ( ECHT WAAR!!) gewoon streepjes en vlekken voor mijn ogen van dat turen. Ben bang dat ik iets zie omdat ik weet waar mij moet staan. Zal later vandaag met mijn fotocamera weer even een foto maken ( hoef ik ze ook niet eerst naar Marks fb te sturen ) Jasses PMK...Kan je je niet ziek melden?? Of all places naar de sushi bar!! Lekker op de bank met een diepvries pizza, een dekentje en de tv aan. Maar misschien is het wel een heel gezellig leuk etentje. Dan wil je het natuurlijk niet missen. Tot later moppies! Liefs, Yvonne
Aaah balen Adriana, knuffel! Mooi streepjes Mamasamm, voorzichtig gefeliciteerd! Je houdt het zo wel spannend Yvonne ben ook benieuwd naar jouw testje MoniqueA Heel fijn BVS dat alles goed is, lijkt me echt killing die eerste weken! Ik heb mijn nieuwe stash ovulatietesten binnen dus daar kan ik binnenkort mijn testdrang op botvieren haha, ben benieuwd of ei ook eerder komt door de teunisbloem!