Testdrrrrang!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ennovy, Nov 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BVS

BVS Bekend lid

Nov 28, 2014
    797
    0
    0
    V
    Ik kan het eigenlijk nog steeds niet echt geloven PMK..het is zo raar. Ik heb nog geen hartje gehoord en ik leef een beetje in een roes..het ging zo snel bij de vk. Als ik dan naar de foto's kijk denk ik wow..zit dat in mijn buik. Maar ik denk heel de dag nergens anders aan..

2. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Haha Joni.....respect voor jou!! Wat gaaf dat je alles gelezen hebt :D
    Ook wel heel erg fijn en leuk, want dan "ken" je ons ondertussen ook al een beetje. Lijkt me ook grappig dat jij zo snel de zwangere meiden en de testen achter elkaar door kon ontdekken. Voor ons leken het soms eeuwen haha! Super gezellig dat je hier ook komt mee kletsen!

Jij ook welkom Monique! En wat een luxe voor ons dat we gelijk waarschijnlijk weer mogen turen, of in ieder geval meeleven met testdrang! Laat het ons weten aub?! Wij smullen ervan :)

Peper, jij bent ook nieuw hier toch?! Jammer van je witte test, maar wanneer is je NOD dan denk je? Zolang er geen bloed is, kan alles nog! Sommige meiden testen pas ver voorbij NOD positief!

Haha Jillster met haar stash ovulatietesten :D Stal je ze ook echt uit, in een mooie waaier of zo? Hoop dat je gauw weer los kan! Dit is het minst spannende stuk van de cyclus vind ik altijd.

Ja man, wat een mooi kind krijg je BVS! Net zo'n bjoetie als pmk :)
    Snap dat je pas echt gaat geloven dat er een kindje zit als je het hartje ook kan horen. En als je wat verder bent en net als pmk echt de vorm van een kindje al zo duidelijk ziet.

MamaSamm, geloof je er al een beetje in?? Wanneer ga je weer testen? Donderdag?

Wat jammer dat jullie het ( ook) niet zien...Pmk, aai lof joe!! Ik zie het namelijk toch ook wel. Test ligt hier voor me ( duh!) en ik zie zelfs bij het licht van de pc iets vaags. Heb net met mijn telefoon weer een foto gemaakt en op mijn schermpje zie ik hem echt wel een beetje. Maar zodra ik hem naar de pc stuur ( via Mark :D) zie ik hem niet meer, of amper...Plaats hem hier onder wel even.
    Durf niet met zekerheid te zeggen dat ik morgen niet test ;)
    Net na het douchen zei Mark: Tjee wat heb je een blauwe aders op je borsten. Ben mezelf trouwens ook weer de hele dag aan het betasten hahaha! Druk mijn borst ieder uur wel even plat, en weeg ze zo af en toe even. Een vrouw is een wonderlijk iets....:)

Tot laterrrr!!

Liefs,
    Yvonne

3. BVS

BVS Bekend lid

Nov 28, 2014
    797
    0
    0
    V
    Zucht..Yvonne ik zie ook echt iets. Mini pini sini nini tini tuur streepje maar ik zie echt iets....

4. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

Jan 4, 2015
    1,028
    457
    83
    Female
    Groningen
    Hoi Yvonne,

Ja ik ben ook nieuw hier, maar pas sinds begin december gestopt met de pil. Als ik uit ga van een "normale" cyclus van 28 dagen zou ik morgen ongesteld moeten worden.
    Denk dat ik eerst moet ontpillen, las dat dat soms maanden kan duren...
    We blijven door klussen en als ik ongesteld ben geweest gaan we er veel bewuster mee aan de gang!

Voor nu vind ik het ook erg leuk om jullie berichtjes te volgen en natuurlijk ben ik super blij voor degenen die al zwanger zijn geworden!

5. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    Yvonne.. ik blijf hem heeeeeel in de verte zien hoor... Niet als ik er recht tegenaan kijk, maar een beetje ernaast tuur zie ik hem verschijnen. Dit had ik ook bij mijn aller eerste (veel te vroege) testen... Hoop dus voor je dat het toch iets is! Spannend!!!

BVS: Gewoon genieten hoor meis, het zit er toch echt!! Denk inderdaad als je het vormpje iets meer ziet dat het toch echt wat 'echter' wordt. Ik had dat in ieder geval wel :)

6. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    BVS!!! Love you toooooo!! Al zal het waarschijnlijk niks zijn, er zit wel een heel vaag-inie-minie-tuurderdantuur-iets. ( jouw beschrijving was toffer :D)
    Ben natuurlijk ook nog dik 4 dagen voor NOD ( en kan ook wel wat later eitje gehad hebben. Heb deze maand immers niet getest)

Nou Pepper, dat zegt niks! Ik had grote preken tegen 2 meiden hier die beiden net begonnen ( was jij toch ook BVS??) Ze waren er al zo mee bezig en ik weet uit ervaring hoe lang het kan duren. Ik was ze dus een beetje aan het afremmen en aan het aangeven hoe lang het kan duren. En wat denk je: beiden eerste maand gelijk zwanger!! Bij Vlinderen is het helaas een miskraam geworden....
    Dusss meis, het kan zo raak zijn! Hoop het voor je! Wachten is zoooo heftig!!

Dank jullie lieve meiden, dat jullie er al 2 maanden iedere dag zijn en dat ik hier altijd mijn ei/tuurstreepjes/witte testen/ frustraties kwijt kan! Hoop straks ook mijn vreugde met jullie te kunnen delen <3!!

dikke kus,
    Yvonne

7. BVS

BVS Bekend lid

Nov 28, 2014
    797
    0
    0
    V
    Ja dat was ik Yvonne..in mei de spiraal eruit en tot 17 nov toen mijn laatste menstuatie begon met condoom gedaan. En het was meteen raak.

Ik hoop echt dat je er binnenkort bij komt Yvonne. Ik gun het jullie zo zeer!! Dat bespaard een hoop "ellende" in het ziekenhuis. Ik duim voor jullie dat er deze week een mooi testje komt.
    Ik zie op je laatste test links naast het zwartje stipje echt een dun roze streepje.

8. dalk

dalk Actief lid

Oct 10, 2014
    425
    0
    16
    Ik lees ook elke dag alle berichten, zelfs als ik thuis ben zoals vandaag refresh ik ieder uur wel...haha! Het werkt echt verslavend!
    Maar ow, ik ben ook zo'n druktemaker van binnen! Nu allemaal al aan het uitrekenen en plannen wanneer we het beste kunnen klussen. En dan denk je voor jezelf een duidelijk schema in je hoofd te hebben en dan slaat toch de twijfel toe en denk je of zullen we het toch anders plannen.....Pfff....misschien ben ik er ook wel gewoon te veel mee bezig, maar wil zo graag ook zo'n ukkie!!
    Ik ga proberen ook iets actiever te worden, nu was ik voornamelijk een stiekeme lezer die heel soms een berichtje plaatst.
    Ik moet wel zeggen dat dit een hele actieve en gezellige groep is!

9. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ik zie het niet maar dat ligt vast aan mijn tuur skills, ben nog niet zo getraind:D

Hoop het ook zo voor je Yvonne, idd geen ellende in het ziekenhuis!
    Ja heb mn hele stash testjes gepakt en met alle kleine witte verpakkingen 'zwanger' gemaakt, misschien helpt t:p
    Hihi nee hoor die liggen veilig opgeborgen, ga wel weer vroeg beginnen want je weet het nooit.. Vind deze periode ook het minst leuk, ma vooral omdat ie bij mij zooo lang duurt!
    Slaap lekker dames!

10. Floortje90

Floortje90 Actief lid

Sep 25, 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Bvs, mooooi om al iets te zien, maar snap ook dat als je nog niks gehoord hebt dat wel weer onzeker maakt!
    Ik hoop ook zo een mooie echo te zien! Nog 13 uurtjes:D

Hmmm Yvon, ik denk dat ik wel zie wat jij ziet maar om nou te zeggen dat het een streepje is? Moeilijk hoor maar ik gun het je zo!!
    Gewoon wachten tot donderdag, dan zou ie toch iets zichtbaarder moeten zijn... (Bij nader inzien denk ik dat wachten geen zin heeft bij jou:))

Welkom nieuwelingen!

11. BVS

BVS Bekend lid

Nov 28, 2014
    797
    0
    0
    V
    Ik zie dat je bij je handtekening termijn echo hebt staan floor..maar dat is echt pas met 9a10 weken. Ga er maar vanuit dat je niet veel ziet/hoort. Het is nog zo pril..hoop voor je dat je net als mij snel terug mag komen :)
    succes morgen en lekker genieten. En ik wil foto zien hihi

12. wiessss

wiessss Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,588
    123
    63
    Ja nu denk ik weer wat te zien yvonne potver wat is t toch spannend, ik zou morgenochtend weer testen hoor ;)
    Yeah morgen weer iemand voor echo, hoelaat floortje?
    Ik mag vrijdag weer.

13. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Yvon ik zie helaas niks maar mijn ogen zijn moe en ik ben helemaal op, voel me klut vanwege mijn witte testen :(
    Ik hoop morgen een duidelijkere streep te kunnen besleuren op jouw test. En even een verzoekje. Wil je aub geen streepjes/pijltjes zetten, dat leidt af... :) of eentje met en eentje zonder hahaha
    Maar waarschijnlijk is dat morgen helemaal niet meer nodig want dan knalt hij eraf!

14. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
    Zie ook iets yvonne. Miss vanmorgen met ochtend urine?

15. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

Sep 11, 2008
    800
    0
    0
    Leuk Joni, zit je ook al bij ons NOD clubje? Mijn NOD is 15 januari, maar ik denk dat het eerder komt (12 januari) omdat ik mijn ei eerder denk te hebben gevoeld.

Ik had vanmorgen kunnen testen, maar ik het het niet gedaan. Voel niets meer en dadelijk is het negatief. Eerlijk gezegd lijkt het er gewoon op dat ik ongesteld ga worden denk ik....dus laat het maar snel volgende week maandag zijn, dan hebben we dat ook weer gehad.

16. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

Sep 11, 2008
    800
    0
    0
    :D guilty :D

17. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Mooie echo's zeg. Al zo duidelijk.

Hier inmiddels 12? Dagen na ovulatie.. Onzekerheid neemt toe en de stress ook. Al wel testen of wachten. Kan t beiden eigenlijk niet..

18. Lief87

Lief87 Actief lid

Nov 19, 2014
    317
    119
    43
    Female
    Dag dames, Ik denk dat ook ik me kan aansluiten hier! Ben nu een tijdje van de pil af en met kerst officieel gestart. 15 december is mijn laatste ongesteldheid begonnen en heb tot nu toe een cyclus van gemiddeld 26/27 dagen. Ik zou kunnen testen 10 of 11 januari hihi. Zo spannend! En ook ik ben schuldig door telkens dingen te voelen die er waarschijnlijk niet zijn haha.

Succes allemaal en heel erg gefeliciteerd de dames die al zwanger morgen zijn!!!

19. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Mijn test is nog spierwit.. Afwachten maar..

Lief87 ik denk dat dat voor veel een probleem is. Dingen zo graag willen voelen...

20. mama300388

Nov 16, 2014
    87
    0
    0
    postbode
    delft
    Hier een negatieve kruidvat test, moed is nu in mn schoenen gezakt. Maar wachten op de Rode duivel :(

Share This Page