Testdrrrrang!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ennovy, Nov 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wiessss

wiessss Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,588
    123
    63
    Wauw mooie echo weer weegbree.

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Flootje en weegbree wat een supermooie echo's! En wat een verschil al in slechts een paar weken. Hoe bijzonder is het toch. Geniet ervan meiden!

@dalk als je om de dag klust zit je in principe altijd goed. Bij een positieve ovutest kun je nog eens een extra keer klussen maar dat hoeft niet per se.

Yvonne, hoe graag ik het ook wil voor je, ik kan helaas geen tweede streepje zien op je test...

@floortje. Mooi filmpje ook. Volgens mij hebben ze hier niet zulk supersonisch echo-apparatuur hoor ;)

3. Sateschnitzel

Jun 30, 2014
    79
    9
    8
    Female
    Werkvoorbereider
    Noord Holland
    Bedankt voor de lieve reacties. Ik moest nog behoorlijk zoeken ook want sta zelf nooit op de foto. Probeer dat zoveel mogelijk te vermijden. Anyway... here they are...

Wauw Floortje wat super gaaf zeg!! snap dat je helemaal verliefd bent, wat mooi!
    Enne.. ik eet tegenwoordig nog maar zeer weinig sateschnitzels. denk dat de laatste toch al gauw 5 maanden geleden is :$

Mooie echo ook Weegbree.

Attached Files:

4. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

Sep 11, 2008
    800
    0
    0

Nou laten we hopen dat er slechts 1 nodig is :D

Wij hebben het hier thuis net goed besproken, vrijdag gaan we testen. 3 dagen voor mijn NOD. Morgen durven we nog niet aan. ( we hebben ook MAAR 2 testen hahahaha) Vrijdag hebben we wat meer tijd want morgen erg druk, hopelijk wordt het geen teleurstellende vrije dag voor me. Toevallig net een keertje vrij, anders een druilerige vrije dag vrees ik.

Succes in ieder geval! Ik hou het in de gaten.

5. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Spannend meiden die binnenkort kunnen testen!! :)

Sateschnitzel, wat stoer dat je dan toch de fotos erop zet! Ik vind je mooi!

Hoop over paar maanden mezelf eindelijk te kunnen onthullen hihi..

Weegbree, had jouw echo ff gemist ma ook mooooi! Wat een verschil al idd!

6. zusje84

zusje84 Bekend lid

Dec 6, 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Sateschnitzel; ik snap inderdaad het negatieve over jezelf niet zo goed. Je mag er prima wezen hoor meid!

7. JONI

JONI Actief lid

Apr 24, 2013
    187
    61
    28
    waalre
    Wat zou ik graag al willen testen.helaas moet ik minimaal echt nog tot dinsdag wachten.

Ik zit nu op 5 dpo een moet sinds gister avond echt kei veel plassen. En een klein beetje buikpijn. Herkent iemand dit?

Degene die 1 deze dagen gaan testen veel SUCCES!

Ik hoop posi testen te zien :)

8. BVS

BVS Bekend lid

Nov 28, 2014
    797
    0
    0
    V
    Plassen herken ik wel ja..

9. wiessss

wiessss Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,588
    123
    63
    Mooie foto's satesnitzel.

10. andreake

andreake Actief lid

Dec 21, 2014
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend MoniqueA ik hou jullie zeker op de hoogte. Al verwacht ik er nog niet veel van.
    Ik wacht in spanning jou test af vrijdag hihi fingers crossed

11. Vanille28

Vanille28 Lid

Jan 4, 2015
    81
    0
    0
    Ik snap er niets van..
    Heb het idee dat ik allang ongesteld had moeten worden (3 dec laatste keer).
    Maar wordt t steeds maar niet, wel hele hevige krampen in m'n onderbuik gehad zondagavond.
    En heb zaterdagavond, maandagavond en dinsdagochtend negatief getest..

Aan de ene kant denk(en hoop) ik, zou ik toch zwanger zijn? Maar waarom test ik dan negatief? En heb nog nooit een periode overgeslagen.. vreemd.

12. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

Jan 4, 2015
    1,028
    457
    83
    Female
    Groningen
    Mooie foto hoor Sateschnitzel!!

Vanille28 kan het zijn dat je cyclus dit keer wat langer duurt? Heb je dat vaker?

13. Vanille28

Vanille28 Lid

Jan 4, 2015
    81
    0
    0
    Meestal niet, mijn periode is vrij stabiel over t algemeen.
    Maar het kan altijd een keer gebeuren natuurlijk.
    Zou nu dag 35 zijn dan.

14. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

Nov 8, 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw wat een mooie echo's meiden! stiekem een beetje jaloers. genieten maar!

@Sateschnitzel: Niemand is lelijk inderdaad. Mooie foto's hoor.

@Yvonne: Ik lijk heeeeeel licht iets te zien, als ik van de zijkant kijk. Ik duim voor je.

Voor de nieuwe mensen: welkom en succes!

Hier nog geen nieuws. ik ben of op 4 dpo, of 3 of 2. of 1. heb niet getemd dus weet niet zeker wannneer me ei was. heb nog steeds af en toe steken/krampen. En vanmorgen echt een aanhoudende steekjes richting me eierstok/baarmoeder. Het lichaam doet soms raar

15. Nainen

Nainen Actief lid

Dec 5, 2014
    324
    47
    28
    Parttime werk (3 dagen)
    Midden Nederland
    Hallo dames,

Ik ben nieuw en lees even mee. Althans, vanaf tien pagina's terug en verder. Jeetje wat posten jullie veel! Maar een onderwerp als "testdrrrrang" kan ik niet zomaar aan me voorbij laten gaan!

Ik ben nu waarschijnlijk zwanger van mijn tweede kindje. Vorig jaar september werd ik zwanger van de eerste; wij probeerden het toen twee maanden. In die twee maanden heb ik voor bijna € 150,- aan tests uitgegeven. Toen wist ik nog niet van het bestaan van de actiontests 😂. Daarnaast kunnen die pas vanaf nod en dus veeeel te laat.

Dit jaar dacht ik: ik pak het anders aan! Ik heb via internet een grootverpakking gekocht; veel voor weinig (12 stuks voor € 18,- ofzo). Ook konden de testen al vanaf 6 dagen voor nod. Uiteraard waren ze lang voor nod al op 😂. Dus toen nog een stuk of 10 gekocht 😅 (bij action, Etos en Dio). Ja, je schaamt je natuurlijk de ogen uit je hoofd als je voor de zoveelste keer met meerdere pakjes bijnde kassa komt. Dus dan maar in een keer veel. Internet is wat dat betreft een uitkomst!

Bij mij voelt het als een verslaving aan een kraslot: iedere keer maak je kans op de hoofdprijs!

16. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

Sep 11, 2008
    800
    0
    0

Hahahaha leuke vergelijking en zo voelt het voor mij ook....die hou ik er in ;)

17. dalk

dalk Actief lid

Oct 10, 2014
    425
    0
    16
    @Nainen Welcome to the club!! Dat is wel een voordeeltje 12 stuks voor € 18,- en daar ook zo vroeg mee kunnen testen, waar heb je die op de kop getikt? Dat zou ik wel graag willen weten...

18. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Hihi, herkenbaar nainen. Maar ik denk toch dat stiekem heel veel vrouwen dit hebben....

@vanille28. Als je niet zeker bent van je eisprong, kan het natuurlijk goed dat je eisprong verlaat is, dat kan 1000 oorzaken hebben... Voorlopig dus nog afwachten voor jou, niet leuk!

Ik HAD besloten niet meer te testen, al mijn hoop is weg. Maar na verschillende positieve verhalen twijfel ik nu weer :)
    Normaal gezien zou ik morgen ongesteld moeten worden. En alle symptomen zijn daar, toch is het spannend.....

19. Nainen

Nainen Actief lid

Dec 5, 2014
    324
    47
    28
    Parttime werk (3 dagen)
    Midden Nederland
    #1899 Nainen, Jan 7, 2015
    Last edited: Jan 7, 2015

Attached Files:

20. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Grrrr en ik net bezig met testen bestellen, zit de betaling te doen, loopt die site opeens vast :$

Het universum vertelt mij niet te testen ;)

Share This Page