Hier ook haha probeerde ook gelijk te bestellen misschien zijn we allemaal ineens massaal aan het bestellen en loopt de site daardoor vast
Hahaha Adriana, jij laat er geen gras over groeien! De testen zijn trouwens ook makkelijk open te breken 😉 Zo heb ik er een keer een opengetrapt op mijn werk; met een beetje beleid gaat dat prima! Dit soort informatie deel ik normaliter natuurlijk met niemand, dan denken ze daar heb je die idioot weer met dat obsessieve gedoe, maar in dit topic denk ik dat ik door een aantal wel word begrepen 😊.
Uiteindelijk toch gelukt 20 uiterst gevoelige testen (6 dagen voor nod) voor 19,74 incl verzenden! Kan niet wachten tot het volgende wachtbankje hihihi
Ik heb ze wel bij de concurrent besteld (zwanger & kids), ik ben nu eenmaal een koopjesjager. Nainen: ik vind dat ook belangrijk! Als ik getest heb bekijk ik de test vanuit alle hoeken, dan sloop ik hem en kijk ik nog eens goed, bij het raam, onder de lamp, dan zet ik hem weer in elkaar en herhaal het hele riedeltje weer van voor af aan hahaha
Ik lach me een deuk! 😂 Ik herken het helemaal Adriana! Manlief begrijpt er niks van (die weet van 98% van de testamenten het bestaan ook niet af 😂. Ik voel me helemaal thuis hier! 😄
Wow meiden eeeeeeven kalm aan graag! Zelfs IK kan het nu niet meer bij benen!! Ik zal even bijlezen straks. Wil eerst even snel 3 testen onder elkaar plaatsen. Voor degene die erg goed kunnen turen en ze wel zagen, willen jullie nog eens kijken? Ik zie overal echt iets en ben nog nooit een streepjes-plasser geweest...Kan je dat zo ineens worden? Pfff wat word ik hier toch gek van! Vriendin met wie ik vanmiddag op stap was, zijn wel al 10 jaar bezig met zwanger worden...Nog steeds zonder resultaat. Alles gedaan wat mogelijk was. WETEN JULLIE HOEVEEL TESTEN ZIJ IN HAAR HELE LEVEN HEEFT GEDAAN????? 5!!!! Ik zei: zoveel heb ik deze ronde al gedaan!!!! Onderste is van vanmiddag ( een minder gevoelige Action test)
Ook direct maar testen besteld op zwanger en kids! Kocht eerst altijd de 2voor5 van de kruidvat, maar dan heb ik er maar 8 voor 20 euro, nu 20 voor 19,74!! Heel erg bedankt voor de tip! Yvonne, helaas ben ik geen goede tuurder, dus ik kan je jammer genoeg niet helpen...
Wow wat gaat het hier snel. Even snel reactie op yvonne haar testen. Juist op de onderste dacht ik heel even vaag wat te zien. Maar verder niets sorry. En nu lekker al slapen. Trusten
@Nainen je zegt ik ben waarschijnlijk zwanger van mijn tweede kindje. Mag ik vragen waar je dat op baseert? Positieve test of????
Woehahaha die pepper.... Wel makkelijk turen volgende maand, hebben we allemaal dezelfde testjes (goeie deal toch?) Lieve lieve lieve yvonne. Ik wil het heel graag zien maar het lukt me niet Bij mij staat de teller op 7 deze maand. En dan heb ik vandaag NIET getest
In mijn fotoalbum kun je de testen zien. De meeste recente is van vandaag. Afgelopen weekend was mijn nod. Ik bloed alleen al sinds zaterdag. Het is echter niet zo ernstig dat dit nu al een mk is. De kans bestaat nog wel dat dit het wordt. De volgende tekst heb ik bij een ander topic geplaatst (het houdt me namelijk nogal bezig): Zelf zou ik nu als het goed is 4,5 week zwanger moeten zijn. Zaterdag of zondag was mijn nod. Vrijdagavond had ik een licht positieve test in handen, maar zaterdagmiddag was het al over met het geluksgevoel. Toen begon het bloeden. Ik heb nu vijf dagen last van bloedverlies. Soms verdwijnt het een aantal uren, maar dan komt het weer terug. Bij inspanning verergert het. Per dag gaat het krap om een (half) inlegkruisje, niet heel veel dus. Het is soms bruin, maar ook vaak helderrood. Mijn buik is af en toe wat gevoelig. Ook heb ik last van vlagen van enorme misselijkheid. Ik heb nog een paar keer getest en de uitslagen lijken wel steeds duidelijker te worden; de streepjes worden donkerder. Alleen is helder bloed verliezen zo zenuwslopend. De verloskundige zegt dat ik af moet wachten en als het bloedverlies is gestopt nog een keer moet testen (een paar dagen later). Als hij dan positief is ben ik nog steeds zwanger. Maar het duurt zoooo lang voordat het lijkt te stoppen! Zoals jullie kunnen lezen is het nog wel onzeker allemaal.
Nainen: hahaha!! Jij past hier !! Welkom!! Hou nu al van je! Je uitleg, je teksten, zooooooooo waar!!! Heerlijk heerlijk heerlijk!! Adriana: Zo loop ik al 3 dagen...Zelfs met een zaklamp zitten kijken...Ik verander de tweede wachtweek in een soort raar monstertje. Heel eng! 3 weken zit hij in zijn kooi, heel braaf te zijn, maar dan ineens: GRWAAAA daar is ie! Nog paar dagen, dan gaat ie weer achter slot en grendel! Maar ben je al ongesteld dan Adriana?? Wauw Floor!! Wat een prachtige echo!! En wat fijn dat alles zo goed was met je pukkie! Geniet ervan lieverd! Nu wordt het steeds echter en werkelijker. Kan niet wachten Net even je hart filmpje gekeken...Moest gewoon huilen...Zo bijzonder geluid! Weegbree: Te gek, machtig, prachtig, super!!! Wat gaat dat toch snel joh! Lijkt zo kort geleden, je positieve test en kijk wat er nu al voor mensje in je buik zit <3!! Wauw leuk Jessica ( zo was het toch Sateschnitzel??), die foto's!! Moet erg lachen, want neem aan dat jullie als lesbisch stel niet "toevallig" voor de binnen potten staan Leuk leuk!!! Word steeds nieuwsgieriger naar jou Jillster!! Ik moet ook veel plassen Joni, herken ik ook van mijn vorige zwangerschap(pen) Verder heb ik echt gespannen borsten met duidelijke blauwe aders, maar wat Monique ook al aangaf: kan ook van het knijpen en drukken van de afgelopen dagen komen haha!! En voor nod heb ik ook altijd wat pijnlijke borsten. Zucht, kan alle kanten op! Oh heb ook vreselijk last van mijn tandvlees! Poetsen doet pijn en veel bloed. Ook dat had ik bij Merel. ( maar heb ook een nieuwe tandenborstel, dus misschien ligt het daaraan...) En s avonds opgezette buik, maar kan ook aan de feestdagen liggen Zo zie je, JE WEET HET GEWOON NOG NIET!! Jasses.... wat veel testers deze week! I like!! Eerst allemaal echo's en straks allemaal testen! Niet vergeten jullie hier te melden hè dames! De achterban blijft gráág op de hoogte!! Oeh wat lastig Vanille....Kan ik je geen advies over geven helaas.. Hoop dat ik niemand vergeten ben.... Liefs, Yvonne
Tjee heftig Nainen!! Maar je testjes lopen duidelijk op! Dat lijkt me geen slecht teken!! Kan me wel voorstellen dat dit heel heftig is..Je weet totaal niet waar je aan toe bent.. Hou ons op de hoogte! Liefs, Yvonne
Goede avond dames Ook ik (erg cliche) volg dit topic al een tijdje. Wij zitten inmiddels in ronde 4 en heb me nog kunnen weerhouden van ovulatie en zwangerschapstesten (de tweede liggen al wel in de kast). Vorige ronde dacht ik dat het raak zou zijn, maar helaas, zelfs nog even gehoopt een innestelingsbloeding gehad te hebben in plaats van menstruatie. Dit leek me naderhand gezien de hoeveelheid bloed eigenlijk erg sterk dus ook niet meer getest. Ik heb een cyclus van 26 dagen en eigenlijk geen idee wanneer ik mn ei heb. Ik zit nu op dag 8 van de cyclus en we zijn langzaamaan weer bezig met klussen, al moet ik zeggen doordat we beide constant zo moe zijn door het werk het er nog al is bij in schiet. Ik hoop dat ik deze keer wel mag testen omdat mijn menstruatie uitblijft, maaaaar dit duurt nog wel een paar dagen . Maar meiden wat een mooie echo's! Zelfs een beetje jaloers
Welkom Dracaena! Ook al een meelezer! Weet je dat ik mij daar helemaal niet bewust van ben! Stom is dat hè. Zitten hier gewoon gezellig te kletsen. Heb net even gekeken en weten jullie dat dit topic al bijna 45.000 keer bekeken is !!! Volgens mij is er geen topic dat dat redt haha! Onvoorstelbaar...Kan je nagaan hoe het leeft onder alle meiden!! Maar ik dwaal af...... Dracaena, moe of niet: zin maken!! Het is leuk om te doen, achteraf nooit spijt ( tenminste als het nuchter, met je eigen man is ) en je zit rond je eisprong. Dus hoppa, maar wat minder lang voor de tv en mooi op tijd naar bed! Zeg maar tegen je man dat dat de regels van het forum zijn! Liefs, Yvonne
Haha het beest is los dus Yvonne! Vind deze weken voor ei idd beetje saai hoor.. Dus jullie moeten snel met positieve testjes komen om mijn honger te stillen Dracaena, wat Yvonne zegr.. Bij ons schiet het er dan ook weleens bij in, ma rondom eisprong hup over die drempel heen en dat bed (of waar je ook wil ) in! Ga morgen even rustig bijlezen, slaap lekker dames!
Slaap lekker Jillster, Ik hou mezelf de hele tijd voor, vanavond gaan we weer klussen. Maar puntje bij paaltje (of juist geen puntje bij paaltje) lig je al te slapen voordat je het door hebt. Maar deze ronde ga ik beter mn best doen, zo'n teleurstelling wil ik deze maand niet hebben en er niet alles aan gedaan te hebben om het toch succesvol te maken.