Oei jeetje nainen wat heftig! Wist ik niet. Je testen lopen op dus dat is positief. Heb je al een vk gecontacteerd? Zou ik wel doen iig.
Yvonne, nee ik ben nog niet ongesteld. Moet ik morgen worden maar kan ook later komen door tarwekiemolie deze ronde.
wat een snelle kletsertjes allemaal? kan haast niet volgen.. amai pepper92 ook al goed besteld dus hopelijk hebben we niet zoveel testen nodig en hebben we snel 2 streepjes in handen. iedereen veel geluk. vandaag 3e dag ongesteld dus mijn hoop voor de 1e ronde is verdwenen.. op naar volgende ronde.. ik hou alles netjes bij op een app op mn smartphone. volgende eisprong zou voor de 24e moeten zijn. fijne avond
@Yvonne: Het is ook een ontzettend leuk topic om mee te lezen Ik zit nu op cd 16, heb vruchtbaar slijm, dus heb goed hoop op mijn vroegste ei tot nu toe! En zodra die is geweest.... Nou je snapt waarom ik hier meelees....
Zo wat een nieuwelingen allemaal zeg, welkom! Dit onderwerp is inderdaad een hot item en leeft op dit forum. Ik zit vandaag op dag 8 en we hebben ons voorgenomen om om de dag ons best te doen. Hogelijk hebben we dan snel een positief resultaat in handen.....nu al zenuwachtig voor..haha! Voor al degene die nu al op het wachtbankje zitten, zal voor jullie duimen. Degene die minder leuk nieuws hadden, veel sterkte!
Jeetje wat gaan jullie snel, en wat een hoop nieuwe neiden. Welkom allemaal, hopelijk allemaal snel een positieve test. Julllie schrijven zoveel en er zijn ineens zoveel nieuwe meiden dat ikniet alles van jullie kan onthouden en ook niet overal op kan reageren sorry.
Ik woon in een dorp, en ik ging vorige week voor de tweede keer een zwangerschapstest kopen bij dezelfde winkel (de eerste keer was een maand eerder). Dat meisje achter de kassa keek me aan en zei: "huh alweer?" Vorige keer toch ook al? Dus ik echt met mn mond vol tanden Ging ze me vragen of ik wel of niet zwanger was, of dat ik de test alleen voor de zekerheid ging kopen.. dus. ook de laatste keer geweest dat ik hem daar gekocht heb ben nu nog niet ongesteld. die laatste test ligt me te roepen vanuit t keukenlaatje ! Ik kan natuurlijk altijd vandaag weer nieuwe bestellen. Edit: test gedaan, weer negatief. Bleh.
Wat brutaal! Dat is onprofessioneel van zo'n medewerkster. Ze hoort in ieder geval net te doen alsof ze je niet herkent. Lekker via internet bestellen in het vervolg!
Veel dames moeten dus aan de slag de komende tijd lees ik Ook wel weer leuk toch! Alhoewel ik het zelf wel als een "moetje" en als onromantisch ervaar om zo gericht bezig te zijn. Ik heb mijn verloskundige een paar dagen geleden al gebeld. Ik moet afwachten. Als het bloedverlies ophoudt moet ik een paar dagen later testen. Is die positief, dan ben ik nog zwanger. Is die negatief, dan moet ik de zwangerschap als verloren beschouwen. Alhoewel ik nu al 6 dagen bloed, heb ik stiekem nog wel hoop. Het is namelijk zo weinig dat het op dit moment nooit een menstuatie of mk kan zijn. Ook wordt het niet meer en is het regelmatig een paar uur weg.
Spannend spannend spannendddd!! Zit nu op 12 dpo, en heb me heel netjes ingehouden om nog niet te testen . Heb een paar dagen geleden getest, maar die was negatief, dus durf niet meer zo goed te testen nu.... Kga netjes wachten en hopelijk komt er geen rood
Hier exact hetzelfde! 12 dpo vandaag 7-8-9-10 dpo getest Nu ongi afwachten Vorige rondes was 12dpo de dag dat ik ongi werd...... @vanille. Wat stom van die verkoopster, waar bemoeit ze zich wel niet mee?! Ik zou ook lekker via internet bestellen hoor. Is vaak nog goedkoper ook Balen van je negatieve test.
Jemig Vanille....Daar kan je een klacht over indienen want dat kan ze echt niet maken. Ik had laatst ook een jongen bij de kv die succes zei en me een knipoog gaf, maar dat was heel subtiel en heel lief. Dit is echt onbeschoft want wat zeg je in zo'n geval?? Hetzelfde als dat mensen de laatste tijd zo maar lijken te roepen "wanneer die tweede nou eens komt" of "dat het nou toch wel een keertje tijd wordt voor een broertje of zusje voor Merel" Echt vaag bekenden, midden in de supermarkt. Bij Merel riep ik dan wel eens: joh we genieten nog even met z'n tweetjes voordat de kindjes hopelijk komen. ( duurde 2 jaar en was soms zo pijnlijk) Maar nu zeg ik gewoon: Ja willen wij ook graag, maar lukt niet! Dan staan ze met de bek vol tanden. Domme mensen.... Hier net weer getest...Zelfde als eerder dus ga het maar weer los laten....Kan me niet voorstellen dat dit positief gaat uitpakken over 2 dagen ( op NOD) Er had nu voor mijn gevoel wel een duidelijker streepje moeten staan. Ben best verdrietig dit keer omdat ik stiekem hoopte dat we niet het zh traject in hoefden. Hier de test even...De goede tuurders zien waarschijnlijk weer "iets" de gewone mens niets. En over het bijhouden hier: het wordt inderdaad bijna onmogelijk ( daarom al die weken geleden mijn vraag om een groepje aan te maken) Dus als ik een nieuweling vergeet: sorry! De oude garde volg ik nu al zo lang, dat dat soms makkelijker gaat om te onthouden wat zij hebben geschreven. Liefs, Yvonne
Balen yvonne Mensen staan er soms niet bij stil dat je al maandenlang bezig bent voor en kindje en het niet wil lukken. Heel naief vind ik dat, en soms kwetsend. Ik had nu eigenlijk al bevallen moeten zijn van mijn twee (of derde ) maar de natuur besloot anders..... daar denk ii maar niet te veel bij na, maar is lastig nu de uitgerekende datum van mijn laatste mk nadert.....
Ja ik kan het ook niet meer bijhouden hoor yvonne. Jeetje ik had het zo gehoopt voor jullie die positieve test het zag er ook zo veelbelovend uit
Misschien inderdaad beter om een prive groep aan te maken. Het word allemaal erg veel en sommige reageren hier 10x en zijn erna weer weg (no offence ). Helaas Yvonne ik zie niks. Het is natuurlijk niet leuk, maar bekijk het beetje positief..jullie afspraak met de vertrouwde gyn is al snel en hopelijk ben je snel zwanger. Hij kent jullie goed en weet wat wel en niet werkt, je hoeft je hele rompslomp niet weer op tafel te leggen. Ik ga er in ieder geval hard voor duimen!
Trouwens hier: Vannacht onwijs slecht geslapen, vaak wakker geweest. Dan draaide mn vriend zich weer om, dan sprong het lampje van ze telefoon weer aan, toen trok die de stekker eruit, dan knarsde hij weer met ze tanden over ze bitje ( hij heeft n ding voor het tanden knarsen ). Werd er helemaal wild van.. Toen moest ik opstaan was ik er vet slecht aan. Moest naar school want had om 11u een toets. Ben erna lekker naar huis gegaan en ga nu eerst een middagdutje doen. Ps; wat een ***weer
Bedankt allemaal voor de lieve reacties. Doet me goed. Yvonne: het was Laura.. Maar kniesoor die daar op let.. Al lijkt 't niet niet op Jessica haha. Was inderdaad met opzet.. Een gevalltje zelfspot.. Vriend van ons die de foto maakte zegt nog, daar staan de buitenpotten. Past dat niet beter? Wij: neh, wij zijn echte binnenpotten..