Gefeliciteerd meiden. Mooie testen. Yvonne. Ik zie hem ook.... Ik testte 11 dpo omo wit en 14 dpo licht positief.... En elke dag liepen ze mooi op.... Ik ben niet zo vaak op zp te vinden gezien ik mezelf gek maak door sommige verhalen die op zp beschreven staan.... Zelf ben ik nu 11w + 4d en moet zeggen dat ik 2 weken geleden vol trots zat te vertellen dat ik eindelijk van die vreselijke misselijkheid af was en een dag later begon de misselijkheid weer flink op te lopen... Daarbij ben ik vreselijk moe en kan ik echt hele dagen slapen of aan de bank gekluisterd zijn... Voor degene die nog moeten testen.... Succes! En ik hoop meer jullie mee!
Wat fijn mamasamm, gefeliciteerd! Ik zie idd ook een heel licht streepje Yvonne! Misschien even een hele gevoelige test halen? Het is in veel steden koopavond geloof ik en bij ons is de Etos altijd tot later open. Op zich kan positief testen met een ovulatietest wel een goed resultaat opleveren hoor. Het LH-hormoon lijkt qua moleculaire structuur immers heel veel op het hCG-hormoon. Die testen kunnen dat (soms) niet uit elkaar houden. Lets hope for the best!
Vereerd met de uitnodiging! Thanks! Ik zie ook het streepje, Yvonne!! Oe nu wil ik ook testen! Ik ben vandaag 11dpo maar durf niet zo goed.. Weet bang voor de teleurstelling.. Maar alles voelt wel positief... Volgens ff mijn NOD as zaterdag.. Misschien toch maar morgen testen.. Mooi PMK!
Stopt nu het kletsen hier dan, want ik ervaar het ook als heel gezellig en prettig om samen zo de ervaringen te delen.
LAURA!! ( ja ja.....) testen jij binnenpot!!!! Wat doe jij anders in dit topic?? Dusss...kiezen of delen! Testen of wieberen Wij lopen exact gelijk op!! Heb geen idee hoe het gaat met de club....Denk inderdaad dat het hier gemist gaat worden. Gezien het aantal keer bekeken, is dit een veel gelezen topic voor veel vrouwen. Ik ga zeker proberen hier ook nog te typen hoor! Wat cool dat meer mensen het zien! Geeft me ( hopelijk geen valse..) hoop! Heb ook steeds het gevoel zwanger te zijn. Vooral door mijn borsten, maar ook een soort oergevoel. Jennifer wat leuk weer van jou te horen!!! Wat ben jij ook alweer ver meid! Heerlijk! Bedankt voor je opbeurende verhaal! Wie weet straks bij mij ook ineens ècht positief! Dank je Nainen!!! <3 liefs, Yvonne
Het topic wat ik toen ben gestart werd automatisch bij clubs gezet na zoveel berichten, vond t al gek dat deze wel zolang hier mocht blijven staan hahah.. Maybe club voor harde kern houden en deze open laten voor iedereen die tetsdrang heeft? Ik ga dan vanaf nu in de club reageren hoor..
Yvonne mag ik ook een uitnodiging voor de club? Vind het super gezellig om hier mee te kletsen, lijkt me ook gezellig om bij de club mee te kletsen!
Wat jammer dat het hier dan zo goed als ophoudt! En heb je er nog een testje tegenaan gegooid Yvonne? Even een paar uur bijna niks drinken en een gevoelige test, dan heb je misschien meer duidelijkheid!
Nou dat snap ik dus ook niet Jillster! Want ik heb dat ook eerder mee gemaakt. Dat het beheer het omzette in een club nadat het zo lang actief was Ik zat daar hier ook op te wachten, al een hele poos. Maar misschien maakt het wel verschil omdat bij deze duidelijk zoveel activiteit is, ook veel lezers. Dat ze hem daarom laten staan... Peper, komt eraan! Denk dat ik morgenvroeg maar weer ga testen....Anders is het wel heel extreem met mij vandaag Liefs, Yvonne
Misschien raar omdat ik nog niet zoveel gereageerd heb, maar hier is het drukker en levendiger dan in de club waar ik bij zit. Ik zou heel graag ook een uitnodiging ontvangen voor deze club ^^
Jeeej, ik hoop het hahaha! Ik tuur me helemaal gek moest voor de foto het licht ook een beetje aanpassen anders zie je het niet (ik wel want weet precies waar die zit natuurlijk hihi) nu ben ik helemaal ongeduldig!
Yvonne zou ik ook in de groep mogen? Door deze pagina gaan de dagen toch wat sneller haha. Lijkt me leuk om te kletsen em. de verhalen van iedereen te horen