Hallo meiden, Ik ben gisteravond met enorme ovulatiepijn gaan slapen (was cyclus dag 13, cyclus 28 dagen regelmatig). Ik werd vanochtend om 9.00 uur wakker zonder pijn (cyclusdag 14)... Mijn man kwam 11.00 thuis en meteen gevreeen... Daarvoor niet kunnen vrijen i.v.m afwezigheid van mn man afgelopen week Kan het nog zo zijn dat er een kleine kans is tot bevruchting? Iemand ooit meegemaakt?
Heb je toevallig ook getest? meestal is het zo wanneer je een positieve test in hadden hebt, dat je ei dan binnen tussen 24 en 48 uur springt na je LH piek. Heb gelezen dat na je ovulatie je eitje max nog 30 uur vruchtbaar is. Daarbij kan het ook nog zijn dat die pijn die je voelt dat het een groeiende follikel is en dat je eitje nog moet springen. Maar als het wel je ei sprong was, dan ben je als nog binnen die 30 uur dus heb je nog wel een kans denk ik hoor.
Kan zeker nog hoor. je hoeft maar 1 harde zwemmer tussen te zitten. En je eitje blijft tussen de 12-24 uir leven. Men zegt ook dat als je pijn hebt niet het eitje springt maar groeit. Kan je alleen 100% vast leggen door te tempem. succes bij ons was er ook maar 1x vrijeen mogelijk en was raak.
Bedankt voor het antwoorden! Nee deze maand een keer niet getest aangezien ik nu weet van de vorige testen dat ik ovuleer rond dag 14... Afwachten maar weer ik ga richting ronde 30... Ik word deze maand voor het eerst onderzocht waarom het zo lang duurt...spannend allemaal
Aaaah juf! Ronde 30? Hier ook al ronde 27, dus ik weet hoe je je voelt.. Alleen wij zijn afgelopen zomer naar de huisarts gegaan, en zie mijn handtekening.. Ik wil je in ieder geval heel veel succes wensen in de MMM! Hopelijk weten jullie dan snel meer.. Liefs!
Jullie ook veel succes Muzieknootje.... Het is helaas voor sommigen een lange weg met veel downs, hopelijk voor ons allen binnenkort een plakbeebje... Dat zou alles in 1 keer goedmaken
Ja zeker te weten! Soms vind ik het juist wel moeilijk om hele dagen met kinderen te werken.. Ik zit ook in het onderwijs dus vandaar..