Goedeavond allemaal, zoals het onderwerp al zegd wanneer teste jij postief? Voor of na je NOD... Ik dacht in het verleden dat je altijd op je NOD sowiso positief moest testen, maar na aantal onderwerpen gelezen hebben blijkt dit volgens mij wel anders of niet? Ik ben benieuwd.. Heb ook ff poll toegevoegd
dat verschilde per zwangerschap. Bij mijn dochter ging het belletje pas rinkelen toen ik al rond de 8 weken zwanger was.. Dus die knalde er af.. De miskramen verschillen tossen 4dgn voor nod en een week na nod
Ik begon pas met testen toen ik 5dagen overtijd was. Had niet verwacht zwanger te zijn omdat dat al 2 jaar niet gelukt was. We zouden die maand beginnen met onze eerste IUI maar tot onze verbazing was ik spontaan zwanger. Dus een knaltest 5 dagen NA nod. Groetjes brenda
Ik hoorde idd dat het regelmatig voor kwam dat er meiden pas na NOD positief testen... Maar vraag me idd wel af of ze voor hun NOD negatief teste en of ze wel ochtendurine gebruikten. Mijn eerste zwangerschap merkte ik het ook pas later omdat ik nog aan de pil was. Bij mijn andere zwangerschap teste ik pas positief bij 5 wekenzwangerschap maar dit is bij 6 weken al mis gegaan. HCg bouwde zich totaal niet goed op en zat bij 6 weken nog maar op 50. En dit is langsaam gaan zakken.
Ik begont te testen 6 dagen voor NOD (tsja testdrang hé? ) 5 dagen voor NOD dacht ik iets te zien en vier dagen voor NOD was het echt duidelijk
Ik heb gestemd op 1-2 dagen voor NOD. Dat was deze keer. NOD was vrijdag en testte woensdag heel licht positief en op NOD een stuk donkerder en een dag na NOD nog donkerder Vorige keer (mk) testte ik 2 dagen voor NOD negatief en op NOD licht positief. Daarna werden de testjes lichter en bloedverlies. Nu laatste test gister gedaan en net zo knal als op NOD
allebei.. bij de eerste 2 ver na nod pas posi.. daarvoor steeds nega en bij de laatste 2 allebei paar dagen voor nod al posi..
4 dagen voor NOD! Ik wist dan ook precies wanneer ik mijn eisprong had gehad. Zat toen op 10 dpo. Was wel heel licht posi hoor!
bij mij was de test 5 dagen voor nod heel licht positief en je zag deze toen met de dag duidelijker worden.
Bij mijn vorige zwangerschap testte ik 4 dagen voor NOD posi..( helaas MK geworden) Bij deze heb ik pas na NOD getest omdat ik geen symptomen had dus daarvan weet ik niet of ik posi getest zou hebben voor NOD