Wat houdt dit in:Vanmiddag bijna posi ovutest) s'avonds negatief?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by vruchtje24, Feb 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,209
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Hoi allemaal,

Zoals meerdere van jullie probeer ik mijn ei op te sporen. Vanmiddag had ik een vrij duidelijk ovulatietestje (ik dacht zelfs richting positief te gaan) maar net weer een testje gedaan en in ene bijna geen streepje meer te zien. Nu is mijn belangrijke vraag wat houdt dit in?? Wanneer is dan mijn ei (geweest)? Heeft het nog zin om vanavond er voor te gaan? Ik heb sinds vanochtend veel last van afscheiding dus dacht dat ook met ei te maken heeft?

Nou ik hoor het graag.

Dit is ovutest van vanmiddag

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hijs nog niet positief hoor ( ook niet bijna ) gewoon even doortesten :)

succes

3. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Het kan 2 dingen betekenen: of je ei laat nog even op zich wachten of hij is al geweest...
    Ik zou in elk geval nog even doortesten, want die van vanmiddag is niet positief.

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,209
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Ik denk dat ik de hoop voor deze maand maar opgeef. Ik heb namelijk een cyclus dag van gemiddeld 29-32 dagen en ik zit nu op dag 21. Ik ben pas begonnen met testen op dag 16 dit omdat ik toen pas de testen thuis ontving en ikzelf denk/dacht dat mijn ei toch niet voor die dag zou zijn. Maar misschien zit ik er wel helemaal naast en moet ik eerder beginnen met testen.

Voordat ik mijn zoontje kreeg had ik cyclussen van 40-50 dagen onregelmatig en dus geen goede eisprong. Nu wel regelmatige cyclus, maar onzeker over wel of geen ei. Ik wacht rustig af heb 15 mrt gesprek bij gyn om te kijken hoe of wat.

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    Dag 16 kan te laat zijn met testen...

Ik test al vanaf dag 10/11

6. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

Jun 19, 2008
    1,839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik had eergisteren en de dagen ervoor een spierwitte en dus negatieve test (sensitest) gisteren een licht streepje (lichter dan C-streep en dus negatief?) ik verwachtte vandaag een positieve test maar nee hoor, spierwit! Hoe kan dat nou? Dus ik zit met een zelfde vraag... ik zit wel op de goede tijd in de cyclus en heb dus ook daarvoor al getest. Ik ga er vanavond nog wel gewoon voor, het voelt wel wat balen en onzeker!

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,209
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Waxientje ik begrijp je onzekerheid. Ik vertrouw die testen niet zo heel erg. Ik had namelijk erg veel rekbaar slijm en volgens mij heb ik mijn eisprong gister avond zelfs gevoeld. Misschien kan je gaan tempen om meer inzicht te krijgen.

Share This Page