Hallo, Even een korte vraag. Ik wil graag online wat testen gaan bestellen. Wat zijn jullie ervaringen met de zwangerschapstesten van 123zwangerschapstest. Ik vind ze zo goedkoop, zijn ze wel echt betrouwbaar? En welke raden jullie dan aan? Dankjewel alvast!
Ik heb de dipstick gebruikt en op nod dag een positieve test hoor. Daarvoor gewoon wit, terwijl kruidvat 2v5 al licht streepje gaf . Ik vind ze heel goed.
zwanger en kids zijn hele goede, zou voor die testen gaan. Ik heb zelf de dipsticks gebruikt. Ze kosten ook geen drol. Succes
tipje. zk heeft nu 10+10 gratis dipsticks voor 7.90! ook de ultra gevoelige dipsticks zijn op die manier in de aanbieding
Dank voor jullie reacties. Ik heb nu via zwanger en kids de 10+10 gratis dipsticks besteld.. Nu hopen dat ik ze snel kan gebruiken
Ik heb bij z&k 2 rondes achterelkaar 2 streepjes gehad en niet zwanger zo betrouwbaar zijn ze dus niet
Ze zijn niet al te betrouwbaar. Z&K heeft ook schommelende meningen. Voor extra zekerheid zou je beter een iets duurdere variant kunnen kopen (kruidvat 2v5 bijv.).
ik heb pco en 4 weken geleden idd licht posi test gehad op de ultra gevoelige zk test. toen ik zwanger was van mijn dochter reageerde de zk als eerste, zelfs duidelijker als de kv. maar ben dmv hormoonbehandeling zwanger geraakt en daardoor is mijn pco onderdrukt. denk helaas dat ik een streepjesplasser ben door de pco. heb ze al wel vast besteld voor als we voor een tweede kindje gaan. altijd handig als test verslaafde
Ik vind die z en k dipsticks juist niks! Veel te klein en vaak beschadigd. Nu midstream testen van 123, en vind ze super!
Ik ben wel tevreden over de testen van 123. Heb de ultra gevoelige midstream gebruikt en de gewone dipsticks. Hier klopten de resultaten altijd mee. Ga nu eens die zsm zwanger en kids proberen gewoon om te testen en omdat ze in de aanbieding zijn Ovulatietesten van 123 weet ik nog niet zo. Had er de laatste keer een aantal dagen redelijk donkere streepjes op maar nooit donkerder dan de controle streep.
Ik heb twee keer vals positief getest met de midstream van 123 testen. Voor mij dus echt niet meer..!
ik heb dipsticks ovulatietesten van 123 testen en daar ben ik erg tevreden over. Wat betreft de zwangerschapstesten; nog niet geprobeerd; ik heb ze onlangs besteld (ook dipsticks) maar test normaal met 2v5 van Kruidvat
Heb nu de dipsticks van 123 en zwanger en kids vergeleken. Vind zelf die van 123 fijner dan die van zwanger en kids. Bij de testjes van zwanger en kids kwam soms een soort vloeipapiertjes aan de zijkant van de test eruit al zodra hij uit de verpakking zat. Zwanger en kids mag je tot 30 min aflezen. Heb 2x een grijs of roze lijntje gekregen bij 20-25 min. Is irritant, want geeft je toch een beetje hoop. Verzending van zwanger en kids was wel wat sneller dan van 123. Bij zwanger en kids waren ze een dag later echt binnen. Bij 123 duurt het bij mij vaak 2 of 3 dagen (weet niet of dit aan de post ligt of niet)
voor zwangerschapstesten zou ik niet de ultra vroege dipsticks van zw en kids nemen, die geven valse strepen. De normale dipsticks heb ik nooit valse strepen op gehad. Ik vind zelf de zwtesten van action fijn. Goedkoop en nog nooit een valse streep gehad binnen de juiste afleestijd. (wel dat ze na een dag liggen een streepje krijgen maar hier moet je dus niet naar kijken)
Ik heb net een zw&kids dipstick gedaan, was omowit. Tot na een minuut of 20-25, kwam er een duidelijke lichte roze streep. Even gespoeld met water en hij ging weer weg, maar nu staat er toch een tuurtje. Of niet....... Twee keer eerder bleven ze omowit.