Zijn er hier meiden die net gestopt zijn met de pil, en waarvan de natuurlijke menstruatie nog niet op gang is gekomen, maar wel al bezig zijn voor een kindje? Ja, de kans is klein, maar de kans is er wel dat je zwanger kan raken. Nu vroeg ik me toch af hoe dat met zwangerschapstesten in zijn werk gaat??? 1x per maand testen? Hoe doen jullie dat??
Goede, ik was netjes na 28 dagen weer ongesteld. Heb je een eisprong gevoeld? En hoeveel dagen na laatste menstruatie zit je nu?
Je hebt je eisprong inmiddels wel gevonden met ovulatietesten? Dan maak je gewoon net zoveel kans als ieder ander volgens mij... Toch!? Ik zou als je je ei niet hebt gevonden eerst na een maand en dan om de 2 weken testen denk ik
Als ik er vanuit ga dat je rond 25 juni je laatste menstruatie hebt gehad dan zou je nu wel een test kunnen proberen
Ik was vorige maand ook gestopt met de pil, ik heb eigenlijk gewoon 2 a 3 dagen voor de '' normale '' datum dat ik mijn menstruatie zou moeten krijgen met de pil, getest. Dus 21 juni menstruatie; getest op 17 juli ( al reeds positief getest ) cyclus 28 dagen En daar was ik behoorlijk van geschrokken, want het bleek toch al raak te zijn na de eerste maand. Succes !
Bedankt voor jullie reacties!! Ik denk inderdaad mijn eisprong gevoeld te hebben rond de 14e. Dan zou ik de 28e ongesteld moeten zijn en de 29e kunnen testen....? Erg lastig als je nog geen menstruatie hebt gehad na de pil en er eigenlijk geen pijl op kan trekken. Wat super shaann!!! Dan hoor jij bij de gelukkigen ) Pfff hoop zo dat het bij ons ook snel mag gaan... (dat wil iedereen, maar we hebben een paar goede redes...) Effe wachten tot de 29e