IK ga ook zaterdag testen Als ik dat vol hou om zo lang te wachten nog tenminste.. Zit vandaag op 14 dpo maar omdat ik pas op dag 25 eisprong heb gehad ben ik bang dat ook mijn LF langer zou kunnen zijn, vandaar dat ik het testen nog maar wat probeer uit te stellen
Ik heb mij niet kunnen inhouden en testje gewaagd... Witter dan wit. Ik weet dat het nog te vroeg is maar mijn buikgevoel zegt dat het weer niet gelukt is... Ik ga morgen mijn bloed niet laten trekken bij de dokter. Zaterdag is het mijn dochter haar verjaardag en er komen 5 vriendinnetjes voor pyama feestje. Heb geen zin om dan bummed out te zijn als ik 100% bevestiging heb dat het negatief is.
Goodmorning! Heb je al opnieuw testje gedaan? Ik hoop echt dat het positief is!! Een heel lichte tuurstreep is sowieso al een goed begin ����
Hey Ik zie dat je ook clomid 100mg neemt. Heb jij rekbaar slijm als je clomid neemt? Ik heb dat normaal gezien altijd maar met clomid niets... Daarbovenop had week na pregnyl drie dagen na mekaar positieve ovulatie test.. Kan het zijn dat eisprong week later is ook al waren mijn eitjes al 17,4 en 17,2? Krijg jij na eisprong nog een inwendige echo?
Ik heb ook geen rekbaar slijm, voorheen ook niet altijd maar met clomid ook niets meer.. Eisprong kan goed later zijn geweest hoor, ik had hem ook pas op dag 25 deze keer Echo's krijg ik niet meer, heb ik in het begin wel gehad, maar toen bleek dat de clomid zijn werk deed moest ik het maar zelf gaan uitzoeken en hoefde ik niet meer terug te komen. Heb jij nog wel echo's tussendoor? Dit is pas mijn 3e ronde clomid trouwens, weet niet hoelang jij het al gebruikt?
Het is mijn eerste keer dat ik clomid en pregnyl gebruik. Heb direct 100mg gekregen. Het slaagt wel aan want had twee mooie eicellen. Ik moet telkens op dag 12 echo laten doen voor meting. Paar dagen erna pregnyl spuit. Daarna geen echo's meer.was begonnen met ovulatie testen want vond het raar dat ik geen tekens kreeg van mijn eisprong. Ik dacht dat het met clomid duidelijker ging zijn maar ni echt precies �� Er is geen oorzaak gevonden waarom het niet meteen lukt. Zaad van mijn man is goed... Is nogal frustrerend. Vooral dat ik van mijn dochter direct na het stoppen van de pil zwanger was. Hoe ervaar jij clomid?
De vorige ronde had ik een mooie cyclus, eisprong dag 16 en totale cyclus 30 dagen. Toen was ik erg positief erover natuurlijk. Nu had ik pas de eisprong op dag 25 en baal ik natuurlijk dat ik alsnog een lange cyclus heb. Gelukkig heb ik deze keer weinig bijwerkingen gehad, alleen wat hoofdpijn maar verder nergens meer last van gehad. De 1e keer wel heel erg: duizelig, misselijk, hoofdpijn.. Maar mij is ook aangeraden om wel ovulatietesten te gebruiken, om toch meer inzicht erin te krijgen en de eisprong niet te missen. Deze ronde waren mijn testen opgeraakt en ben ik ermee opgehouden omdat ik de hoop eigenlijk al op had gegeven, toen toch op dag 25 alsnog de eisprong geweest bleek te zijn
Was wel de planning maar ik ben vanochtend mijn huissleutel én mijn mobiele telefoon vergeten mee te nemen toen ik mijn kinderen naar school ging brengen en heb bijna de hele dag dus noodgedwongen bij een vriendin thuis gezeten om op mijn man te wachten die op school zat. Morgenochtend dan maar want ik denk niet dat mijn urine nu geconcentreerd genoeg is. Ik vind het zó spannend!!
Bij mij is het denk ik helaas, temperatuur loopt niet echt op ten op zichte van de basale temperatuur, en vanmorgen ook weer rood slijm dus denk dat het nu gaat doorbreken, al hoewel ik geen buikpijn en hoofdpijn heb wat ik normaal wel heb...
Test was helaas negatief. Ik had me er al op ingesteld. Straks om 11 uur echo en dan zien hoe het ervoor staat. Moet vriend maar een ander cadeautje gaan verzinnen mikjeee89 gefeliciteerd!! 😁