Hier vanmorgen ook een test gedaan maar helaas negatief Heb al 2 dagen een zeurende buikpijn alsof ik ongie moet worden. Dit had ik ook bij mijn dochter maar denk dat ik toch echt ongesteld ga worden. Maar laten we hopen dat het miss toch wat anders is.
Ik kan het bijna niet geloven maar ik had hier zojuist op de NOD 2 streepjes!!!!!! Ooooh bizar!! Ik had het niet zo snel na de curretage (+1menstruatie) verwacht maar mijn lichaam heeft me dus in dat opzicht niet in de steek gelaten.
Goedemorgen allemaal! Denk dat deze ronde over is voor mij Erg vervelend als je denkt eerst een positieve plus te hebben met de kruitvat early!! Sommige van jullie hadden me al een beetje gewaarschuwd dus heb dat ook in mijn achterhoofd gehouden. Vanmorgen met de 2v5 euro gewoon een spierwitte test! Nu moet ik wel zeggen dat ik nog 3 dagen voor mijn nod zit dus wacht het nog ff af.. maar aangezien deze test al zeer vroeg aanslaat lijkt me het niet zo. Dus op naar ronde 2! Kans dat het in 1x zou lukken zonder veel ervaring met ovulatie testen en een donor leek me al klein haha maar je weet het natuurlijk nooit. Weet nu ook dat je lichaam je echt zwaar voor de gek kan houden. Had allerlei begin klachten tot kokhalzen toe haha maar dat zal dan wel geweest zijn omdat ik er teveel mee bezig was! Voor mij geen vroege testen meer. Voor de rest succes en voor de zwangere gefeliciteerd!! Groetjes en een fijne zondag allemaal __________________