Buikgriep of toch misschien zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door TNX, 31 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TNX

TNX Lid

20 jun 2014
    14
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hi ladies,

Zit een beetje met een dilemma. Op 20 en 21 (ovulatie) geklust met partner. Eigenlijk niet zo veel symptomen gehad tijdens het wachten. Behalve 29 maart lichte buikkramp gehad en steekjes bij mijn rechter eierstok.
    Alleen vannacht gedroomd over een positieve zwangerschapstest en werd daarna rond kwart voor 5 wakker en ontzettend misselijk. Zo een hongermisselijkheid. Ben na een kwartiertje toch in slaap gevallen.
    Werd om kwart voor 7 voor mijn wekker wakker. Weer onwijs misselijk. Ben direct naar het toilet gegaan en heb een kV test gedaan die gaf negatief aan. Heb ook diarree gehad (sorry TMI) vanmorgen.
    Eerlijk gezegd dacht ik dat ik iets verkeerd had gegeten of buikgriep had opgelopen. Ben tot half 9 heel erg misselijk geweest (niet gespuugd).
    Toen ben ik een half uurtje in slaap gevallen.
    Maar nu komt het punt waardoor ik het niet meer snap. Ik werd dus wakker en voelde me weer kiplekker, niet misselijk, niet meer naar het toilet.
    Zou dit nou toch vroege symptomen kunnen zijn? Afscheiding is vandaag heel erg lotion achtig.
    Ik twijfel of ik morgen nog een keer moet testen of gewoon braaf moet wachten op mijn NOD.
    Ik was er niet heel erg mee bezig maar nu staan sinds vanmiddag mijn zintuigen weer op scherp hahaha.

2. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hoe weet je dat je toen je ovulatie had? En was dat 20-21 maart? Mocht je nu de symptomen hebben wat door een zwangerschap wordt veroorzaakt, zal er ook hcg te meten zijn, want dat veroorzaakt de misselijkheid. Je kunt over een paar dagen nog een keer testen. Als je er vanuit gaat dat 23 maart je ei hebt gehad, dan zit je nu op 8 dpo. Is ook nog erg vroeg om te testen!

3. TNX

TNX Lid

20 jun 2014
    14
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dat vond ik dus ook zo vreemd maar las wel dat er mensen zijn die misselijk zijn geweest voor hun positive test, daarom begon ik ook weer te twijfelen.
    Ik heb bij mijn vorige zwangerschap geen klachten gehad behalve misselijkheid voor mijn positive test maar geen idee meer op welk moment (was niet gepland)
    Ik voel mijn ovulatie altijd heel sterk door krampen in mijn rechter eierstok en merk het aan mijn afscheiding.
    Misschien moet ik dan toch mijn nod afwachten, spannend!

4. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Eisprong voelen is onbetrouwbaar. En als je misselijkheid van hcg komt zou je inmiddels al positief moeten testen, ik zou nog een weekje wachten en dan als je niet ongesteld bent opnieuw testen.

5. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Ik heb in de maand dat ik zwanger was ook 1 dag gehad waarop ik erge buikkrampen had, misselijk was en rillerig. Echt een griepachtig gevoel. Dit hield een paar uurtjes aan en daarna was het weg. Het kan natuurlijk toeval zijn maar twee dagen later testte ik licht positief. Dus wie weet:D

6. TNX

TNX Lid

20 jun 2014
    14
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd!
    Vandaag op werk een beetje last van buikpijn gehad en obstipatie. Totaal weer het tegenovergestelde van gister.
    De hele dag een beetje een meh gevoel maar niet echt misselijk.
    Ik zal iets laten weten in de toekomst voor eventuele andere dames die dit lezen.
    Dankjewel voor jullie reacties :D

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik ben van 5 tot 10dpo opeens erg verkouden geweest. Met hoesten, keelpijn, rillerig en verstopte neus. Na 10dpo was het weg en kreeg ik aanhoudende verstopping. Op 16dpo positief getest!
    Toch denk ik dat mijn verkoudheid niet te maken had met de zwangerschap. Het was december en koud en half NL had griep! 😉

Deel Deze Pagina