Even een update. Ik doe mee met @SD90 : ik heb nog nooit zoveel getest. Wie weet voor de toekomst handig voor iemand die wil weten hoe testen kunnen oplopen. De sensitesten zijn op (komen morgen binnen). Gistermiddag met super geconcentreerde urine getest met KV2V5. Ik was erg tevreden voor 12dpo. Tot vanochtend, de test was lichter dan die van gistermiddag. Heb zojuist weer met super geconcentreerde urine getest en kan nu het weekend een beetje met een gerust hart afsluiten… De ene foto zijn de testen af te lezen van links naar rechts (12dpo middag, 13dpo ochtend en 13dpo middag) en tweede foto is 12dpo m en 13dpo middag (nat). Zou het dan echt? Het begint er op te lijken…
Blij dat ik niet de enige testverslaafde ben ziet er mooi uit! Wanneer is je officiële testdatum? Krijg je een bloedafname?
Thx . Morgen ben ik precies 4 weken. Van het ziekenhuis mag ik pas donderdag testen (dan zou ik 4+3 zijn, dus 17dpo). Bloedprikken doen ze in principe niet aan. Het grote wachten is begonnen… Ik weet (helaas) uit ervaring dat late en geen mooie oploop niet goed is, dus voor nu soort van blij, maar garanties op een vitale zwangerschap zijn er niet. Zoals meerderen hier zo mooi schreven (vond ik): dag voor dag.
Ondanks dat er al best veel gereageerd is op jouw post wilde ik me ook nog even melden. Ik zit in ongeveer het zelfde schuitje. Ook 3 cryos van de 1ste punctie waar mijn dochter uit voort is gekomen maar alle 3 mochten het niet worden. Van 1 een terugplaatsing gehad en de andere 2 zijn niet goed ontdooid. Nu ook opnieuw een punctie gehad en het is me mentaal en fysiek weer enorm tegen gevallen en ook de uitslag viel tegen, nu een verste tp en maar 1 kon er ingevroren worden. Gister heb ik met een gewone tets een tuurstreepje getest met 2de ochtendurine met een test die ik nog in huis had (gratis aangevraagd ergens een keertje) en vanavond met avondurine met een kruidvat 2 voor 5 Ik heb 5 februari Gonasi 2x 5000IE geprikt en 7 februari punctie gehad en vrijdag 10 februari een tp gehad
Spannend. Je bent nu dan 13dpo? Dan vind ik het streepje een beetje licht? Heb je oploop geconstateerd?
Dit is 13 dagen dpo en 15 dagen na Gonasi maar wel met avondurine 19.20uur.. dus minder geconcentreerd. Morgenochtend moet ik bloedprikken dus krijg ik zekerheid. Ik heb net mijn test van mijn dochter erbij gepakt van 2 dagen na nod en daar had ik een soortgelijke streep maar dat was met pregnyl 1500 5/6 dagen na ovulatie ofzo, dat weet ik niet meer precies. Maat wilde alvast testen om teleurstelling morgen te voorkomen. Maar dit geeft weinig bevestiging
Ik test nog even door, aangezien de verpleegkundige zei dat ik echt nog niet kon zeggen dat ik zwanger ben. AH testen zijn 14 en 15 dpo allebei middag (23 uur er tussen).
Huh? Je hebt prachtige testen die dagelijks oplopen en je zit na je nod. Daarnaast weet je 100% zeker hoe ver je bent door IVF. Natuurlijk ben je zwanger. Of hoe noemt zij dit dan? Wat een gekke opmerking.
Prachtige testen!! Ik duim voor een plakkertje . Wat een vreemde reactie van de verpleegkundige, ik snap soms echt niet wat medici zeggen. Soms ook als je aflopende testen hebt ‘maar ook een licht streepje is een streep hoor’, ja joe. En dan bij dit soort testen na NOD zeggen ze dat?? Huh. Haha. Heb je nog steeds last van buikpijn? Ik heb aan het begin van deze zwangerschap zó’n buikpijn gehad, ik dacht dat het een blaasontsteking was en dat m’n menstruatie eraan kwam. Toen positief getest en ik wist echt zéker dat het met zulke buikpijn niet goed kon zijn dus zat eigenlijk te wachten tot het fout ging. En heb ondertussen toch echt al 2 goede echo’s gehad..
Thx @JupitR r, @Asil @Finca @Krv @2jongensmama en @Droompje123 voor jullie reacties. Ze was bloedserieus en dat het streepje donkerder werd ging ze niet eens op in. @Droompje123 klopt! Bij mijn VM zeiden ze: een streep = een streep. Yeah right...ik heb sinds gister bandenpijn denk ik? Moet gewoon tegendruk geven als ik hoest. Kan dat/ is dat normaal/ oke? Oprechte vraag aan een ieder die 'm wil beantwoorden; waarom is bij IVF de testdatum op 17dpo? Gaat er tussen 14 en 17 nog zoveel mis?
Hier zeiden ze dF je lf max 17 dagen duurt dus met testen op dat 17 zit je altijd goed op nod. Maar volgens mij is het gewoon een voor de zekerheid protocol ofzo? Te vroeg vinden ze nooit leuk want kan nog van medicatie zijn en echt vroeg kan nog alle kanten op. Maar moet zeggen dat ze bij ons wel iets liever waren.
Hier is testdag eigenlijk altijd op 14dpo... Heb de indruk dat ze in België veel vroeger testen dan in NL. Misschien ligt het ook wel aan het feit dat bloedtesten hier standaard zijn, en ze in NL enkele dagen later nemen om de betrouwbaarheid vd urinetesten te waarborgen... Anders echt geen idee. Wat een stomme reactie vd vpk trouwens... Ik kreeg hier gewoon al een voorzichtige proficiat na de bloedtest op 12dpo. Zwanger is zwanger, toch?