Zien jullie ook iets? Had op 2 maart een positieve ovulatietest en ook temperatuur liet een eisprong zien. Zit vandaag dus denk ik rond de 8 dpo. Linker test is van action om 9u gedaan. Daar zag ik een streepje op, maar weet ook dat die vaak vals positief zijn. Middelste test is sensitest en rechts is kruidvat. Die zijn van hetzelfde plasje in de middag. Foto is na een paar minuten, dus binnen afleestijd, genomen. Ik lijk op alle drie wat te zien! Maar hoop het natuurlijk ook heeeeel hard, na mijn miskraam van november met lange nasleep door miskraamrest.. Alvast bedankt!
Ja, ik ga inderdaad maandag weer testen! Ben zo benieuwd! Vanavond een borrel, maar daar ga ik braaf aan de alcoholvrij. Vorige keer testte ik op 8dpo nog negatief, maar op 9 dpo wel licht positief. Zou ik nu toch ook al 9 dpo kunnen zijn? Volgens FF wel, maar die geeft eisprong op dag van positieve test aan..
Ik zie wel iets! Gezien je positieve ovulatietest op 2 maart kan het ook zijn dat je nog maar 7dpo bent. Afhankelijk van wanneer je eisprong was. Ik zou dus zeker nog even doortesten want je bent nog vroeg hopelijk lopen ze op!
Natuurlijk mag dat! Ik temp volgens de regels, dus rectaal en iedere ochtend voor het opstaan. 1 maart avond had ik sterke oploop van ovulatietest. 2 maart ochtend was het een knaller.
Ik zie ze ook ben vandaag 8dpo en had deze test van de Kruidvat hopelijk lopen ze voor ons allebei op
Wat leuk @Charly8!! Ik las inderdaad al in een ander topic dat wij (ongeveer) tegelijk oplopen. Die van jou zie ik ook spannend!
Net weer getest en ik zie oploop! Althans, op de Kruidvat test. De actiontest (met "<-- max") blijft nog een beetje achter, maar lijntje is denk ik te zien.. Spannend dit zeg!
Nee? Ook niet bij die van de Kruidvat? Die vond ik zelf best goed zichtbaar! Bij de action helaas niet echt.. morgen weer testen.