Hallo dames, Ik heb een vraagje Ik ben al 4 dagen overtijd en heb vandaag een test gedaan Mijn vriend beweert een streepje te zien En als ik heel goed kijk zie ik ook een heel vaag licht streepje Ik heb ze in negatiefbeeld gezet anders was het te onduidelijk Mijn vraag is zien jullie een licht streepje?
Ik krijg um niet zo goed op de foto.. Heb net de claerbleu gedaan de + En ja hoor ook daar staat een plus De controlevenster kwam zelfs nog later. Het rechte streepje kwam veel sneller Heeft iemand dit eerder mee gemaakt? Ik probeer er morgen een foto van te maken
Is het wel een breed streepje? Pennestreepje kan snel komen, maar dan nog negatief zijn.. Maar ik hoop het natuurlijk wel voor je!
Ik deel de mening van mijn voorgangsters. Helaas zie ik ook niks. Ben benieuwd naar de foto van de andere test.
Ook ik sluit me aan bij de rest.. Sorry meid, maar ik zie niks. Wellicht is het een troost dat streepjes in het echt altijd duidelijker zijn als op een foto. Over een paar dagen miss nog eens testen?
Nou ik zal wel gek zijn, maar op die onderste zie ik toch echt wel iets zonder al teveel moeite. Maar... voor 5 dagen overtijd lijkt 'ie me wel heel erg licht. Ben je zeker van je eisprong? En wanneer ga je opnieuw testen?