Ovulatietest dmv speeksel?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Inkie81, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Hoi,

Ik had een vraagje,heb een ovulatietest gevonden op internet die je vruchtbare dagen niet dmv urine maar speeksel detecteerd.... Nou vroeg ik me af of er mensen zijn die daar ervaring mee hebben. Ik ben namelijk erg benieuwd of dit werkt... het is een test die je eenmalig aanschaft en jaren kan gebruiken zonder er sticks of iets dergelijks voor te kopen, een keer aanschaffen en klaar dus. Ik gebruik nu clearblue digitale ovulatie testen en die zijn mij te prijzig, en die dipsticks heb ik nooit gebruikt maar heb gehoord van meiden dat het soms lastig is om af te lezen. Wil graag wel duidelijkheid.

Groetjes!

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik weet niet hoor, maar ik vond juist die speekselovulatietesten (ik neem de Donna maar als voorbeeld) heel erg lastig en ingewikkeld om af te lezen.

Dat werkt met varenstructuren in je speeksel. In de bijsluiter van zo'n speekselovulatietest staan plaatjes. En jij maar turen in zo'n ding ter grootte van een lippenstift of je ook iets herkenbaars ziet staan zoals op een van de plaatjes. Ik kon er niks van maken hoor.

Dan zijn urine-ovulatietestjes veel gemakkelijker om af te lezen.

Ik raad je dus gewoon de dipsticks aan, bijv. van Sensitest of Matcare.

Succes!

3. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik had er nog nooit van gehoord en dus even snel opgezocht maar het lijkt me idd ook erg ingewikkeld.
    Aan de andere kant is het eenmalig 30 euro en dus veel goedkoper dan urine ovulatie testen die ik zelf bestel.
    Het aflezen leer je ook wel weer net als bij bij dipsticks.

Succes met je beslissing, laat je weten wat je doet en wat je er van vind als je het besteld?
    Ben er wel erg nieuwsgierig naar :)

groetjes Sas

Deel Deze Pagina