Hallo dames, Even een vraagje: Ik heb na mn 2e MK een cyclus gehad van 42 dagen, net zoals na mn 1e MK (zie onderschrift). Mn cyclussen na mn 1e MK waren rond de 35 (ik begon met bruinverlies op 32 dagen) Ik ben dit keer dus uitgegaan van een cyclus van 35, maar.... Vanochtend een test gedaan en ja hoor....positief! Daarna nog een CB digitaal gedaan en ja hoor...Zwanger!! Maar kan ik dit wel vetrouwen? Als ik van 32 dagen uitga, is het 4 dagen voor NOD, maar ik weet het gewoonweg niet! Na een mk is het altijd gissen wanneer je weer ongi wordt.... Wat denken jullie???
ik denk wel dat je zwanger bent hoor... 2 testen is toch erg positief. Vroeg me wel af of je na je miskraam ook een keer negatief getest hebt? Na mijn miskraam duurde het erg lang voordat mijn hcg weg was namelijk...
gefeliciteerd Pooh , als 2 verschillende testen positief uitwijzen ......maar voor nod testen isnatuurlijk altijd nog gevaarlijk het kan nog altijdmis gaan ........... Maar daar moet je natuurlijkniet vanuit gaan ....... kknuuffffff
Wat Novaa zegt. Als je al een keer weer negatief hebt getest na je MK lijkt me dit gewoon zwanger En zwanger is zwanger hoor. Of je nou 4 dagen voor die tijd test of 4 dagen na je NOD. Liefs
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb vorige maand nog negatief getest, dus weet zeker dat het niet kan zijn van mn MK. Het stomme is dat ik het gewoon niet durf te geloven! Zo snel na mn MK! En dan ook nog eens op het randje van 2009!! Zal ik 2009 dan toch nog rooskleurig kunnen afsluiten? Qua zwanger worden was het namelijk echt een kutjaar! 2 miskramen is niet niks (al hebben sommigen er nóg meer ondergaan helaas)...lichamelijk ben je er meestal snel weer bovenop, maar geestelijk....phoe!! En dan al je vriendinnen die om de beurt kwamen vertellen dat ze zwanger waren... Ik heb altijd het vertrouwen in mezelf gehad dat ik ooit een kindje op de wereld ga zetten en dat gevoel heeft mn gynaecoloog me ook gegeven na mn 2e MK. Hij zei de magische woorden: "NIET WANHOPEN!!!" Dit heeft me toen zo goed gedaan en deze woorden schieten nog dagelijks door mn hoofd... Het idee dat ik (misschien) opnieuw zwanger ben, beangstigt me wel, want ik weet hoe het is als het misgaat, maar ik moet ook blij wezen met het feit dat ik wel snel zwanger kán worden. Vele meiden op het forum zullen dit met me eens zijn en ik schaam me soms wel eens dat ik loop te klagen dat het zó lang duurt, terwijl hier meiden meekletsen die nog véél langer bezig zijn en al in de medische molen belandt zijn... Ik durf mezelf er nog niet van te overtuigen dat ik écht zwanger ben, jullie berichtjes doen me dan ook goed! De angst zal er altijd inzitten, maar volgens mij ben je die pas kwijt als je je kindje gezond en wel óp je buik hebt en niet ín je buik! Sorry voor dit lange verhaal, moest het ff kwijt, haha... Wil degene die ook 4 dagen voor NOD hebben getest laten weten hoe de zwangerschap is afgelopen? Ben erg benieuwd!
ik heb zelf ook 4 dagen voor nod positief getest, dus het is gewoon betrouwbaar hoor, streepje is streepje, als je zin hebt kun je bij bevallingslijstforum mee kletsen met de september mamma's ( het is er erg gezellig )
Ik heb net getest (mijn onderschrift klopt niet helemaal), 4 dagen voor NOD en mijn streepje was ook erg licht. Bij mijn dochtertje teste ik ook 4 dagen voor NOD licht positief en tja die is nu 15 maanden oud. Ik wens je alle geluk toe in deze zwangerschap!
Ik weet hoe spannend het voor je is en een streep is toch echt een streep. Bij mijn zoontje testte ik 5 dagen voor nod positief en dat is allemaal prima gegaan. Deze keer eerst een miskraam in augustus gehad en daarna niet meer ongesteld geweest. Ik was meteen weer zwanger en ben nu 17 weken. Het was en is super spannend maar het is toch allemaal goed gekomen. Veel succes in deze spannende tijd.