Welkom iedereen ! ik hoop echt dat we allemaal een mooie 2e streep krijgen voor de kerst! (wilde eigenlijk van de kerstman zeggen maar dat klinkt zo.... hahaha) Ik ga eind deze week beginnen met ovu testjes... eens kijken of ik mijn ei ergens kan vinden (lijkt wel pasen amar dan iets te vroeg zeg maar ).
hier hetzelfde verhaal.. ook eerst me eitje vinden.. het de 2 maanden hiervoor ovu testen gebruikt en vorige maand me ei er goed mee kunnen vinden maar hou het deze maand alleen bij tempen.. @miekie.. haha dat klinkt indd een beetje raar "ik wil graag 2 strepen van de kerstman " hahha
Volgens mij heeft iedereen het zelfde probleem eerst je ei zien te vinden. Ik temp altijd deze ronde toch persona testen gehaald daar vind ik mijn ei altijd mee. Ik moet dus meer zeggen iedereen veel succes bij het zoeken naar eieren haha.
mag ik me ook melden? ik moet als het goed is de 24ste (kerstavond) testen, we zijn dan met ze alle op vakantie dus hoop dat dat een mooi kado'tje wordt!? ik ga met jullie allemaal meeduimen!
Hier nog iemand! Als ik uit ga van mijn gemiddelde cyclus dan zou mijn nod op eerste kerstdag zijn. Ik ga deze ronde ook eens aan de ovutesten, ben heel benieuwd! Succes iedereen!
mijn nod is de 17de ( 29 dagen) maar dit is ronde 1 ( voor beebje nr 2) maar omdat ik niet precies weet hoe mn cyclus is nu heb ik mezelf gezegt niet voor de 20ste te testen. weet niet of ik het volhoudt hahhaa. maar sowieso niet voor de 17de! mag ik ook nog meedoen of ben ik erg te vroeg?
Welkom iedereen En Plurkie je bent niet te vroeg hoor! Hoe meer meiden, hoe gezelliger toch? Hopen dat je cyclus geen rare dingen uit gaat halen!! Ben gisteren gestart met ovu-testen... Was wel een streepje, maar niet zo donker als de controle streep... gebruik de ovu-testen van de kruidvat.. iemand hier ervaring mee???
Miekie ik heb niet zulke goede reacties gelezen op het forum over de ov testen van kruidvat. Ik gebruik de persona staafjes heel tevreden over en het moet met ochtend urine dat is ook mooi mee genomen.
@miekie..ik heb zelf 1 maand kruitvat ovulatie testen gebruikt en ze bleven bij mij meer dan een week lang positief! ik werd er niet goed van.. bij de kruitvat ovu testen moet de teststreep echt vele malen donkerder zijn dan de controle streep dan kan je hem pas als positief zien.. daarvoor zeker niet. ik zou voor de volgende maand ovu testen van i-net bestellen.. vorige maand babyboomshop ovu testen gebruikt en heb daar perfect me ei mee gevonden.. je hebt een aanbiedings pakket van 30 ovu testen en 6 zw testen voor 25 euro!
Ik kom ook meekletsen (en hopen) Mijn NOD is 24 dec, maar het is de eerste ronde, dus ik moet nog een beetje zoeken. (volgens mij is mijn cyclus iets langer dan 28 dagen) In ieder geval erg spannend allemaal!
ik mag 24 december testen... ( denk ik ) ik heb een cyclus van 32 dagen, en heb 2 weken geleden een miskraam gehad, ( met 7weken) daarom ben ik ovu testen gaan gebruiken om te kijken of mijn cyclus meteen weer goed was/is of niet, en vandaag heb ik positief getest dus morgen of overmorgen heb ik mijn eisprong, dit is ronde 1 na de miskraam.... ( bij mijn zoontje en bij de miskraam was ik in 1 keer zwanger.... dus wie weet ook een derde keer..... )
hallo dames, ik weet niet zeker want zolang als ik getsopt ben met de pil voor 2e kindje loopt mijn cyclus in de war... op mijn kortste cyclus is 20/12 NOD maar ik wil (als die ongevraagde rode elende uit blijft...) pas op 25e testen, dan ben ik voorbij de 28 dagen en vind ik het een prachtige dag om te testen toy toy toy allemaal!
hey hey, ik meld me af vor het testen op 1e kerstdag... Ik ben vandaag gestart met een 10 daagse primolut kuur om dan te gaan bloeden (ontrekkings bloeding) en op dag 3 van mn nieuwe cyclus start ik met clomid onder begeleiding vand e gyneacoloog. Dus testen op kerstdag zit er voor mij niet in, dat wordt pas ergens in januari!!!
miekie wat jammer dat je primolut moet slikken om je cyclus af te breken hopelijk word 2010 jou jaar, en test je in jan positief. Hier is het ook niet voor 1ste kestdag mijn ei was namelijk 5dec en sinterklaas heeft een kado afgegeven kijk maar in mijn album sta het resultaat