Testen 1e kerstdag?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Flippo123, Nov 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hier nog eentje die 1e kerstdag mag testen... Hopen dat de Kerstman een leuk cadeautje voor ons allemaal meebrengt. :D
    S6 allemaal!

2. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    Naar dit topic was ik op zoek! ;)
    ik mag 1ste of 2de kerstdag testen; ik denk 2de, gezien mn cyclus van 30 dagen en een beetje ;) (zeg maar 30,5 dag). Ik vind t echt zo spannend!
    we zijn nu in de 2de ronde voor een tweede! succes iedereen!

3. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    Ik ga kerstavond aan de slag met testen mag ik hier dan ook staan? :) Eigenlijk is mijn nod (volgens al mijn berekeningen :p) 27 december maar ik ga me toch aan een vroegere test wagen. ;) Het zou een prachtig verjaardagscadeau zijn. Ik hoef verder niks. ;)

Negatief of positief ik blijf er in ieder geval voor gaan. Maar het zijn toch héél spannende tijden.

4. Alita

Alita Niet meer actief

pff dames nog een week!!!!

Al kwaaltjes hier?

5. moonchild

moonchild Fanatiek lid

Oct 28, 2009
    1,798
    1,292
    113
    Inderdaad nog (maar) 1 week:).
    Hier nog niet echt klachten (helaas). Wel een flinke puistenaanval, maar of dat nou een goed teken is:(.
    Iemand anders wel al klachten?

Succes met wachten dames!

6. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    Ik heb dezelfde vage klachten van toen ik zwanger was van mijn dochterje. Een soort buikpijn dat om wat menstruatiepijn trekt maar lichter. Ik wil ook niet te hard hopen. Het vreemde is ik ben zo zeker dat het gelukt is. Heel mijn voorgevoel zegt "ja" en ik ben van nature onzeker en een twijfelaar en nu durf ik het hier gewoon neerschrijven. Vreemd. Nu jah als ik er naast zit is het maar zo. Ik kan het gevoel alleen niet van me afschudden. :)

Aan de andere dames ook héél veel succes.

7. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

Jul 10, 2006
    1,373
    0
    36
    Hallo Dames!

Hoe is het met jullie? Ik had me in het begin van dit topic gemeld aangezien ik dacht rond 1e kerstdag mijn nod te hebben. Na herberekening bleek dit echter al rond vandaag of morgen te zijn.
    (positieve ovutesten op dag 11)

Ik had de afgelopen dagen een vreemd zenuwachtig gevoel in mijn onderbuik, heel apart. Verder niks geen kwalen alleen dat vreemde gevoel... Vrijdag een testje gedaan en deze was licht positief. (zie album Sensitest) Gister een CB met indicator gedaan en deze was ook positief! Vanochtend (ja, ik hou maar niet op met testen ;)) een CB plus gedaan en deze was ook overduidelijk positief. Ik ben dus zwanger! We zijn voorzichtig blij omdat we natuurlijk niet weten hoe het allemaal gaat lopen. Dit is toch wel een geweldig kerstcadeau!

Ik hoop dat de kerstman voor jullie allemaal zo'n cadeautje mee brengt :D

8. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik zou rond 23/24 dec mogen testen,
    maar ik voelde me zo ontzettend zwanger,
    -moe
    -obstipatie
    -gevoelige tepels
    -misselijk

dus ik heb met het idee het is wel negatief 4 dagen voor nod getest, ( gister) en deze was POSITIEF !!!! vanochtend nog maar een testje gedaan en deze was nog duidelijker !!!

ik hoop voor jullie dat jullie gauw goed nieuws krijgen !!

9. Alita

Alita Niet meer actief

Wauw Marscha gefeliciteerd meid!!! Dat is ook leuk dat je eerder mag testen dan je daht en ook nog positief!!
    Nou dan verander gelijk je banner maar hoor!!!

Tja en klachtjes, ik ben iets misselijk, kreeg gister opeens zo zuerderig gevoel in baarmoeder, prikkeltjes in liezen?
    Maar het lijkt me nog zo vroeg om iets te voelen?
    Nog even geduld maar!!! Oh ja en ik heb weer zo`n warme gloed over me heen!!!

10. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Meiden gefeliciteerd en dat er nog maar veel mogen volgen.

11. luckybird

luckybird Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik doe mee!!

Ga het wel vroeg doen ivm familiebezoek 1e kerstdag.

12. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    hoe is het hier met alle dames???

vind t zoooo spannend!!! Hebben er al dames stiekem eerder getest??? Ik wacht braaf tot de kerst en waarschijnlijk tot 2de kerstdag.. ;)

13. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

Jul 22, 2009
    436
    0
    0
    Hoi.

Doe ook mee mijn ongi zou ik 25 december moeten krijgen.

14. moonchild

moonchild Fanatiek lid

Oct 28, 2009
    1,798
    1,292
    113
    Gefeliciteerd zwangere meiden! Wat een superkerstcadeau!:)
    We wachten het hier maar af. Ik zou graag eerder willen testen, maar mijn vriend wil het echt 1e kerstdag doen. Spannend!

15. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    liefst test ik nu ook meteen, maar ik probeer op zn minst te wachtentot 1e kerstdag en misschien zelfs wel tot 2de kerstdag... Spannend!!! Heb echt super gevoelige borsten en dat had ik bij mn eerste ook.....

16. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Gefeliciteerd zwangeren !!!!

Ik kijk stiekem nog wel een beetje mee hier, ben benieuwd hoeveel er nog meer positief testen met kerst!!
    Ik zou ip rond 29-30 dec ongi moeten worden en moet dan op dag 3 beginnen met clomid.... 2010 wordt dus mijn jaar hoop ik :)

17. Alita

Alita Niet meer actief

ik ma de 26ste maar of ik ga wachten? Hmmmm maar heeft het zin? Ik werd de vorige ronde op nod ongi dus ja, ik kan ook afwachten en als ik s`morgens nog niet ongi ben testen....
    Ben heel erg bang voor teleurstelling ik hoop het zo erg!!!!
    Bij mijn dochter dacht ik toen ook niet zwanger te zijn en tot mijn verbazing kwam er een streepje!! Dus het heeft allemaal zo weinig te zeggen volgens mij "de kwaaltjes"
    Gister voeldde ik nog wat van dat zeurederige gevoel maar nu niks meer!!!

18. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

Jul 22, 2009
    436
    0
    0
    hoi,

Manlief vandaag een test laten halen voel me anders als anders en kwam die thuis met een predictor vroegtest :(

Goed die gedaan en ja hoor meteen een 2e streepje niet super donker maar goed te zien met het blote oog.

Heb nu geen idee wat ik van moet denken hem eerder vals positeif getest met de predictor maar toen was de streep veel lichter en onderduidelijker als nu.

zit best is spanning nu....

19. Alita

Alita Niet meer actief

predictor is vaak vals positief helaas, ga gewoon nog eentje halen!!! Maar dan de clearblue of kruidvat 2 voor 5euro!!!

20. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

Jul 22, 2009
    436
    0
    0
    Gisteren heb ik die gedaan beetje dom zo vroeg maar goed was wle iets te zien maar niet super goed alleen in goed licht.

Wacht het nog wel af nu tot donderdag a vrijdag als ik dat op kan brengen :)

Share This Page