Testen 1e kerstdag?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Flippo123, 30 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    ik zie hem ook! :)
    ik ga zo (als de apotheek open gaat) ook testen!

2. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    IK zie de streep ook, maar wel heel licht nog. Al zeggen ze wel een streep is een streep!

3. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik duim voor je dat ie duidelijker word, meis. Maar ik zie hem in elk geval wel. :D

4. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    @ narcisje80: HOe is het met jou? Je bent 3 dagen overtijd?

5. Alita

Alita Niet meer actief

ppfff gsiter voelde ik me duizelig en nu heb ik steken rond mijn baarmoeder...ik wil duidelijkheid hebben!!!

6. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier nog steeds niets te bekennen van een aankomende ongi. Had zaterdag voor het laatst getest, die was nega. Ik heb mijzelf voor genomen mocht ik niet ongi worden in de tussen tijd, dan test ik donderdag weer. Afwachten dus.

7. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    @ Cindy24: ik begrijp je helemaal... konden we maar in ons buikkie kijken he, ipv wachten op die hopelijk positieve test ;)

@ Narcisje80: SPannend... Hoop dat de test dan positief is en dat jullie een heel fijn uiteinde hebben... (zoniet dan een goed 2010) ;) Ik duim voor je...

8. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je, Star Lady. Jij mag ook bijna testen zie ik. Dus voor jou is het ook spannend. Ik duim ook voor jou dat het een posi test word. En in elk geval een heel goed 2010.

Cindy, ik denk idd dat we allemaal wel duidelijkheid willen. Zeker weten. Maar eigenlijk maakt dit het ook spannend. (alleen idd niet meer als je al overtijd bent en een nega test hebt gehad. :() Succes.

Liefs.

9. Alita

Alita Niet meer actief

mm spannend? ja ik wil nu wel iets weten eigenlijk maar ja geen ongi is eigenlijk al iets positiefs he?
    Wat is jouw`n vermoeden of denk je niks?

10. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Wat denk je? Ben vrij vandaag dus dacht eindelijk eens tijd nemen om de kast op te ruimen. Na de verhuizing begin ditjaar (ja ja wet het t is erg) Laat ik eens aan de slag gaan. Ruim ik de kast op, hoop huis aan huis en afschriften, (gelukkig al wel betaalde) rekeningen (tja ben zo netjes met alles op te ruimen), dus kast op ruimen nu (ben toch vrij), komt ik achterin 2 nog nieuwe en dichte zw.schapstesten tegen. Pfff nu is t wel helemaal moeilijk om te wachten tot een week overtijd (08-01-2010).

Grrr zal ik of is het te vroeg, wachten tot morgenochtend, toch een week overtijd aanhouden. Pfff.... Wordt gek van mezelf.

11. Alita

Alita Niet meer actief

ik zou altijd op zijn minst wachten ot na je nod meid....kijk naar mij heeft geen zin en je maakt jezelf alleen gek...maar is een hint hahaha die testen niet? Zijn ze niet overtijd nu?

12. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    @Cindy24: nee geldig tot oktober 2010. Maar pfff ik ga aan t werk mn gedachten afzetten van de testen en zwangerschap. Ik wacht tot 8 januari. Mn man mag dit niet weten, die zegt gelijk test toch joh. Pff aan hem heb je ook niets dus. ;)

13. Alita

Alita Niet meer actief

haha hier is het andersom hoor!!!

14. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Goede avond lady's,

Ik heb vanmorgen weer getest, maar helaas... weer negatief....
    Nu heb ik al een beetje bruin verlies gehad, dus denk dat mijn ongi er weer aan komt. Helaas...volgende ronde nieuwe kansen!

15. Alita

Alita Niet meer actief

aah jammer jollie...

hier nog geen ongi wel klachtjes en geen positive test ahhhhhh

16. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Jammer Jollie. Misschien is er nog hoop...

Hier ook geen tekenen van ongi. Wanneer heb jij voor het laatst getest Cindy. Ik weet niet of ik het nog een dag langer uit kan stellen. Ben ook bang dat ik door de teleurstelling van een nega test niet te genieten ben met oud jaar. Ben nogal emo de laatste weken. Of heel verdrietig/huilerig of boos/geirriteerd of erg chagarijnig.
    Wat denken jullie meiden? Toch maar morgen testen? Mijn laatste keer heb ik tweede kerstdag getest. Dat was mijn nod, maar die was nega...
    Ik ben echt zo bang voor een nega uitslag. Ik denk ook gewoon dat ie nega zal zijn. Heb nu zoveel verhalen gelezen en gehoord van meiden met een mk dat ze pas na 5 weken ongi worden. Dat is dan bij mij zaterdag. Maar van de andere kant, die waren allemaal langer zwanger dan ik. Ik was waarschijnlijk maar (achteraf berekend) 4 wk 3 dgn. Dus eigenlijk een "te late ongi" als ik niet getest zou hebben. Maar ja, dat had ik dus wel en ander halve week erna was ie nog licht posi.
    Wat een dilemma he...
    Liefs.

17. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Narcisje, ik zou toch even testen. Ga er vanuit dat het negatief is. Dat is niet leuk, maar misschien wel zo veilig voor je. Dan heb je het maar 'gehad' en kan je weer verder....En weet je, dan trek je maar een dure fles champagne open de 31e en proost je op je meest vruchtbare jaar ooit!

(ik hoop natuurlijk dat het posi is he, laat dat wel duidelijk zijn, maar om je toch een beetje te beschermen..)

18. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    De test was weer nega. Ga nu dus maar stoppen met testen en wachten op een ongi.

19. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    @narcisje, wat balen meid! Ik hoop voor je dat je ongi gauw komt, dan kun je weer verder en in het nieuwe jaar met een nieuwe start beginnen (of natuurlijk alsnog een posi test over een paar daagjes).

@Cindy, vreselijk hè? Dat wachten...'t is niets als je niet weet waar je aan toe bent. Ik hoop ook voor jou dat je snel positief test of ongi wordt, zo dat je weet waar je aan toe bent.

Ik ben nu echt kei ongesteld. Het positieve is dat ik nu dus waarschijnlijk wel m'n ei gevoeld heb, want ben precies 15 dagen later ongi geworden. Een minpuntje is wel dat het dus toch niet raak was, ook al hebben we waarschijnlijk wel op het goede moment geklust.

Hopelijk volgend jaar ook voor ons een roze jaar!

Succes meiden.

20. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jollie en Narcisje: balen zeg...:(
    Ik hoop dat 2010 voor jullie een supervruchtbaar jaar gaat worden!!

Deel Deze Pagina