de romed midstream test heb al veel verhalen gehoord, maar uiteindelijk moet ik ook beseffen dat er altijd iets kan mislopen, en zeker als ik voor mijn NOD wil testen dus ja....
bedankt ik zal een gaan kijken daar op babbybrabbel. Weet je waar ik laats over aan het denken was,dat ze eigenlijk iets moeten hebben dat je vanaf je vruchtbare periode een testje kan doen dat je gelijk weet of het raak is Ik HAAT die dagen voor je nod ook echt,nou ja haten ze duren inderdaad heel erg lang groetjes jeslin
is goed meisje ze staan helemaal onderaan bij 'zwangerschapstests' die romed midstream ik geloof dat het nog geen 2 euro is voor een test! dat is geen geld hé en die ovutestjes zijn ook heel goedkoop daar een andere site waar je tests kan bestellen is: www.sensitest.nl veel succes ermee!
bedankt claire, ik ga er zeker een paar bestellen is echt niet duur nee. En dan maar hopen dat we deze maand posi testen.Hoewel ik er wel een gevoel bij heb dat het deze maand niet raak is. Maar ja dan gaan we gewoon weer verder klussen,wij gaan voor een tweede en ik heb helaas weinig geduld. Veel succes nog groetjes jeslin
hmmmmmm tweeling? ik heb vandaag me nod en vrijdag al goed positief getest. en zaterdag met clearbleu digitaal positief getest. ben benieuwd.xxx
ik heb met de testen van deze website 2 dagen voor nod positief getest. heb ook veel gehoord dat je romed beter niet kunt gebruiken omdat ze soms vals positief aangeven!
ik heb zowel positief als negatieve verhalen al gehoord over die test en het kan altijd zijn dat je een vroeg mk hebt doordat er nog veel mis kan lopen tot aan je NOD en daar kan je moeilijk romed kwalijk voor nemen ik heb ondertussen al testen van matcare van hier op de site besteld en als die binnen zijn, doe ik er eentje van matcare we zullen zien....
Ik heb in de eerste ronde ook voor NOD getest, haah had heel veel klachten , hihi maar helaas....negatief en werd dus ook twee dagen later ongi... Ik denk maar zo, liever na NOD en dan positief dan te vroeg juichen, als je zwanger bent dan ben je dat ook nog na je NOD en is het alleen maar meer duidelijk...dacht ik... Maar ja, ik ken het ongeduldige wel hoor, hihi ben nu in ronde 3 en ben benieuwd...heb twee testen liggen van de etos en hoop deze maand op positief nieuws...maar moet nog ff wachten, hhihi. Succes in ieder geval voor iedereen die nog moet testen!
En de test al gedaan? ben nie nieuwschierig he! ik heb op het vroegst 11 april mn nod, kan nu ook al nie meer wachten, heb n mat care test, miss vanavond of morgenochtend testen... Ff met t manneke overleggen
Ik heb de test al gedaan: hij was vaag positief maar heb heel hard mijn twijfels (foto staat in mijn album) Claudia en Mili: ik wens jullie veel succes met testen!
Ik weet het niet meisje Ik zou hem wel met ochtendurine doen dan Ik heb wel mensen gehad die het mij afraadden om hem voor mijn NOD te doen, maar mijn geduld was helemaal op Voor je NOD kan er namelijk nog heel wat fout gaan en dan moet je een zware teleurstelling verwerken Daar moet je wel rekening mee houden Dus aan jou de keuze meisje Ik heb er gene spijt van dat ik hem heb gedaan, maar ik ben er weinig zeker van, ik twijfel heel hard aan de uitslag, dus ik wacht nu maar ff af tot vrijdag (mijn NOD) om een volgende test te doen Wens je wel heeeel veeeeel succes
Ik weet het niet meisje Ik zou hem wel met ochtendurine doen dan Ik heb wel mensen gehad die het mij afraadden om hem voor mijn NOD te doen, maar mijn geduld was helemaal op Voor je NOD kan er namelijk nog heel wat fout gaan en dan moet je een zware teleurstelling verwerken Daar moet je wel rekening mee houden Dus aan jou de keuze meisje Ik heb er gene spijt van dat ik hem heb gedaan, maar ik ben er weinig zeker van, ik twijfel heel hard aan de uitslag, dus ik wacht nu maar ff af tot vrijdag (mijn NOD) om een volgende test te doen Wens je wel heeeel veeeeel succes
Denk toch dat ik hem zo ga doen, kom er alleen achter dat ik me gebruiksaanwijzing kwijt ben, even zoeken dus op internet!
Ik kruis mijn vingers voor je! Laat je het nog weten? Ben zo nieuwsgierig hihihi Test je met een matcare?