Oeie, klein foutje gebeurd bij de post van het vorig bericht 1 keer was genoeg geweest denk ik wel hé lol
Hahaha, ja heb n test van mat care gekregen van mn aardige zusje... ze had goede recencies(ofzo) gelezen!dus!
Ja die zijn ook wel goed betrouwbaar Heb er ook veel positiefs van gelezen Daarom dat ik ze heb besteld Alleen jammer dat ik nog een paar dagen moet wachten (versturen naar belgie duurt wel wat langer vrees ik ) Geduld is een schone deugd hé
Voor vandaag 15:00 besteld morgen in huis zei mn zus, ze kwamen gewoon door de brievenbus en zei had 9 testen voor kweenie hoeveel centjes.. benk alweer vergeten!
Ja ze zijn helemaal niet duur, ik heb ze besteld hier op de site, de webshop Maar omdat het vandaag feestdag is, en ze moeten naar belgie verstuurd worden en ook....ik weet niet zeker of ik mijn betaling online goed heb verstuurd dus wacht nog steeds op antwoord of ze mijn betaling wel goed hebben ontvangen Goh ja, als ik ze donderdag heb, ben ik best tevreden En? de gebruikaanwijzing al gevonden hahaha
Dju, dat is jammer zeg Als ik kon, stuurde ik je een testje op via pc Ik heb er hier nog 6 liggen Morgen zijn de winkels terug open hé Zeg, heb ondertussen eens gekeken: versturen naar belgie duurt 2 of 3 dagen dus zal ten vroegste voor woensdag zijn.....
hoe bedoel je: 1 dikke streep of 2 dikke strepen? Ik woon in oost vlaanderen, tegen de nederlandse grens ik werk wel in Hulst (zeeuws vlaanderen) maar ik wil ze niet naar mijn werk laten toezenden...als ze de post dan openen hm ze hoeven dat niet te weten hé
haha nee idd! ah das ver ja!... gewoon 1 streep die was uitgelopen, nu nie meer, ga ervandoor! fijne avond
Aste, als je nog wa kwijt wil, heb ik n mailbox voor! Fijne avond en jij ook bedankt voor den fijne babbel! Laat je het me weten? ben ook zoo nieuwschierig! Doeidoei
lief van je ik heb ook ne mailbox hé ik hou je zeker op de hoogte van mijn testjes maar denk dat jij eerst komt met je NOD doegggg
Hoi, eergisteren was mijn geduld al op, een vaag positieve test had ik gisteren opnieuw getest: duidelijk negatief gisterenavond klein beetje buinig bloedverlies (sorry voor details), vandaag terug voorbij Mijn NOD is normaal zaterdag, maar ik zal nu uitgaan van de langste cyclus en wachten tot dinsdag als ik dinsdag niet ongi ben, test ik volgende week woensdag opnieuw met een matcare ik ben benieuwd claudia, hoe gaat het met u? nog geen te bespeuren hoop ik missN, heb jij er nog een test doorgejaagd? jij lijkt echt wel zwanger hoor... ik duim voor jullie liefs x