theunisbloemolie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jollie, 3 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Wat doet theunisbloemolie precies met je cylcus.... wekt deze eisprong op of alleen menstruatie? en is het dan ook zo dat je cyclus daarvon korter wordt?

kortom wie heeft ervaring met het gebruik van theunisbloemolie?

groetjes jollie

2. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Hoi,

ik heb er ervaring mee. Heb niet het idee dat het ook maar IETS met mn cyclus deed...

het enige wat ik van die olie merkte was dat ik de hele ochtend vieze boeren moest laten die naar dat spul smaakten :x Echt vies.

Maar wie niet waagt wie niet wint!

Groetjes sanneke

3. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Hoe werkt dat dan?

4. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Had jij een erg onregelmatige of lange cyclus dan? Want neem aan dat spul moet werken om je cyclus korter te maken, of begrijp ik dat nu verkeerd.

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    waarom bel je je huisarts niet gewoon Jollie?\

ik zou niet zomaar met vanalles beginnen

6. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    nee lijkt me ook niet zo handig, daarom was ik al wat info aan het inwinnen... maar een bezoek aan de huisarts is volgens mij zo slecht nog niet... denk dat ik het daar maar eens met me mannetje over zal hebben.

7. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Ik heb het ook even geslikt en ben ook naar de huisarts geweest. Hij vond het allemaal onzin, ik ben er toen ook mee gestopt en de natuur zijn werk laten doen. Het is zoals je ziet gelukkig allemaal goed gekomen. ;)

8. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Mijn cyclus werd er wel korter van. Heb het maar 1 ronde geprobeerd. 22 dagen maar geen eisprong. Veel bruin verlies heel klein beetje rood. Ik heb het wel aan mijn huisarts laten zien en zei zij baat het niet dan schaat het niet.

Het is alleen geen eisprong opwekker en ja dan is het ook geen cyclusregelaar. toch?

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    ik heb het ook gebruikt, ging ineens naar 33, 28 en 21 dagen ben er toen meegestopt want werd wel erg kort, volgens mij is het soort homeopatisch achtig dus volgens mij baat het niet dan schaad het niet! het is voor menstruatieklachten en regelmatige cyclus staat erop het zijn gewoon pillen...succes

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    en dik het ff aan :oops:

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    bij mij hielp het niets, ik gebruikte het na mijn cyclus van 56 dagen het werden er toen 71!

12. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Bedankt allemaal voor jullie snelle antwoorden... ik denk dat ik er nog even mee wacht en dat ik ns start met tempen...

enne berna hoezo :oops: hihi

groetjes jollie

Deel Deze Pagina