Hoi meiden! Op 12dpo heb ik positief getest, een heel licht maar roze lijntje. Op 13dpo leek hij al ietsje te zijn opgelopen en op 14dpo zag ik een duidelijk verschil met 12 dpo. Evengoed licht, maar wel duidelijk. Toen heb ik gewacht tot 16dpo (1 dag na nod). Dit streepje is wel wat scherper, maar niet echt donkerder geworden.. Ik maak me er behoorlijk veel zorgen om. Misschien raar van mij, omdat ik niet eens bruin/roze/rood verlies heb. Maar die stomme MA heeft gewoon een hoop vertrouwen kapot gemaakt.. Hebben jullie soortgelijke ervaringen? Hoe is het bij jullie afgelopen? En zijn mijn zorgen terecht? Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Ik snap je angst en helaas ben ik bang dat dit terecht is. Streepjes horen echt duidelijker op te lopen op het moment waar jij nu in je cyclus zit. Ik heb zelfs het idee dat je laatste test lichter is dan de test daarvoor. Rest mij nog wel de vraag of je zeker bent van je eisprong met bijvoorbeeld ovulatietesten of temperaturen?
Gezien het verloop van je testen,ben ik er bang voor dat het niet goed is.HCG loopt op naar een verdubbeling na 48 uur. (Soms 72 uur).Het lijkt op jou testen niet op te lopen.IK denk dus dat het hier niet om een goede zwangerschap gaat.
Dankjewel voor je eerlijke reactie! Dat was inderdaad wat ik ook al dacht, maar ondertussen schieten dingen als late innesteling, langzame hcg opbouw door mijn hoofd. Ik heb alleen ovulatietesten gedaan, dus echt 100% zeker ben ik niet van mijn eisprong. Ik ben voor mijn nod wel uitgegaan van 48 na de positieve ovulatietest..
Dankjewel voor je reactie Pipo! Ik denk ook dat het het beste is voor mezelf om van het negatieve uit te gaan, uit zelfbescherming.. dan kan het altijd alleen maar meevallen.. toch?
ik snap dat je aan die dingen denkt inderdaad. Je houdt je daar aan vast omdat je toch hoop wilt houden! En geen bloed geeft moed natuurlijk! Maar ik zou toch ook echt rekening houden met dat het vroeg mis gaat, want dat er iets zit is zeker want ik zie idd streepjes die heel lichtjes opliepen en nu weer af lijken te lopen. Ik duim dat het toch goed gaat meis, maar mijn ervaring met streepjes die niet oplopen is helaas niet positief
Jullie ook erg bedankt voor de reacties, nog even afwachten maar het zal inderdaad niet goed zitten.. Ik heb besloten om morgenvroeg al te testen. Heb geen zin om tot zondag in deze stomme onzekerheid te zitten. Ik wordt er helemaal gek van.
Vandaag lijken mijn borsten wel een stuk pijnlijker dan de afgelopen dagen.. misschien dat ik dat als positief teken mag zien? Wat denken jullie?
Ik had helaas hetzelfde afgelopen maand. Werd 4 dagen na mijn nod alsnog ongesteld. Daarbij vind ik je test van 8/3 duidelijker dan 10/3
Kwaaltjes zeggen helaas niks. Ik heb altijd last van mn boobs ook als ik gewoon ongesteld moet worden..
Ik denk dat je er van uit moet gaan dat het niet goed zit.. Zo liepen mijn testjes ook af en uiteindelijk zagen ze er precies uit zoals jou rijtje.. en dat is helaas een v.mk geworden...
Als ik je testen bekijk dan ben ik ook bang dat het niet goed is... Hopelijk hebben we het allemaal mis... Sterkte!
He ditbenik wat ongelooflijk balen dit! Ongesteld worden is al niet leuk en als je dit soort goede hoop hebt gehad is t nog stommer! Pfffff. Echt k u t . Veel liefs voor jou!
Meid het kan nog alle kanten op hoor, de een maakt sneller hcg aan dan de andere en daarbij geen bloed en een streep geeft moed.
ik zou idd ook gewoon morgen testen hoor. Geeft toch een soort van controle/duidelijkheid/houvast. Uiteraard duim ik heeeel hard dat het toch goed zit!