goedemorgen allemaal Ik heb een vraag ik heb nu al 4 dagen een positieve ovulatietest... Wie heeft dit ook meegemaakt?
Ben zelf geen gebruiker maar weet wel dat deze testen echt als bagger bestempeld worden op het forum hier. Is er een mogelijkheid dat je al zwanger bent?
Toen mijn kruitvat ovulatie testen positief bleven was ik zwanger., dus ik zou ook even een zwangerschaps test doen
Lastig...bloedverlies kan bij een 1 eisprong horen 2 menstruatie 3 zwangerschap doordat je een extra goede doorbloeding heb 4 na het vrijen enz. Waar zit je precies in je cyclus qua cd dag/dpo?
Zou het even los laten en over 2 weken een zwangerschapstest doen als je nog niet ongesteld bent. Lees dat kruidvat vaak lang positief blijft. Zou die dus bij een eventuele volgende ronde niet meer gebruiken. Maar hopelijk ben je zwanger! Ovulatietesten kunnen inderdaad positief zijn bij een zwangerschap maar een zwangerschapstest kan ook positief zijn bij een LH piek van de eisprong.
Kruidvat blijf idd enorm lang heel donker/positief. Daardoor maakt het je ei vinden enorm lastig. Aangezien je nu wat bloedverlies hebt, ga ik er vanuit dat je eisprong gisteren was. ps .. had je 7 dagen geleden je eerste posi ovu?? Je zegt nu 5 dpo te zijn uitgaande van je eerste posi ovu .. en je eisprong vind pas 1-2 dagen NA je posi ovu plaats, dus vandaar mijn vraag De 2e test van links .. welke datum was die test gedaan??
Die is van vrijdag volgens mij ☺️ Nee idd dan zou ik nu 2 of 3 dpo zijn toch? Ik denk idd dat mijn ei gisteren of vandaag was! Bedankt voor je reactie