Gefeliciteerd met je zwangerschap maxje! Ik zit nu op dag 15 na mijn ei. Dus dan zou ik in principe al wel kunnen testen, maar probeer het nog uit te houden tot vrijdag (slapen is nu idd wel erg lastig...)
Als ik het zondag nog niet ben ga ik meteen 's ochtends testen ja! Ik word helemaal gek van dat wachten.
Ik duim ook voor ons. Ik ben vrij vandaag dus tijd zat om te gaan zitten duimen! succes vrijdag, we horen het wel!
Waarom gooi je er geen zwangerschapstest tegen aan? Want een ovulatietest ken het verschil niet tussen lh en hcg. Dus ik zou het proberen. Heb ik toen ook gedaan.
@ wannabemommie Ik zou het ook niet meer uithouden hoor. Ik zou denk ik ook een test er tegenaan gooien. Zeker omdat je in een ander topic ook schrijft dat je misselijk bent als je opstaat. Je bent nu al dicht bij je NOD dus.... Succes!
Ik weet hoe erg het is ik wil nu ook al testen maar ja dat kan natuurlijk niet ......Zo nerveus elke maand hetzelfde verhaal hahahahahaha
Hej, bij mij precies hetzelfde! Nu heb ik iedere keer sinds we aan de klus zijn bloedverlies gehad ongeveer 1 week na m'n eisprong, maar nu duurt het bloedverlies (oud) langer dan 'normaal' en ben hardstikke misselijk.... Maar ja, aangezien mijn langste cyclus tot nu toe 30 dagen was, wil ik eigenlijk ook pas op dag 30 testen en dat is a.s. zondag. Ervan uitgaande dat ik nu niet ongi ben, maar dat zou wel heel erg vroeg zijn....
he wannebemommie, aan je banner te zien heb je toch getest! GEFELICITEERD! Dat duimen heeft dus gewerkt! Hopen dat ik zelf ook een posi test heb zondag. geniet er maar van!
************G e f e l i c i t e e r d *********** En dat nog wel voor je nod.....Wauwie liefs sabrine
Ik heb 4 1/2 dag voor mijn NOD getest....ik heb zondagavond een test gedaan en a.s. donderdag had ik ongie moeten worden. Mijn streepje was ook heel licht....ik heb getest met Mat Care. Vervolgens heb ik de volgende ochtend met Clear Blue digitaal getest en ook die zei zwanger. Groetjes Debby
Jij ook gefeliciteerd wannabe! Geweldig he...ik moet nog heeeelemaal aan het idee wennen....best wel apart