Ja echt apart, en ben zo bang dat ik het me inbeeld, maar als ik dan voor de spiegel sta en blauwe aders zie over mijn (.)(.) dan denk ik weer van... JAAAH het is zo!
JAAAAA, ik had net ook twee positieve testen! Ben helemaal van de wereld op het moment! Zweef ergens in de wolken. ddebbyy, gefeliciteerd!
Wat een goed nieuws allemaal! GEWELDIG! Geniet er lekker van meid, je zou vandaag wel op een roze wolk leven...ik denk de rest van de week wel hihihi
hahahahahahahaha jaaaa inderdaad....en als je sochtends weer wakker word omdat je zo onwijs nodig moet plassen hihihi
Wauw, wat een zwangeren hier! Mijn nod is de 20e, en ben ook hartstikke nieuwsgierig kan niet wachten met testen haha! Heb de 5e duidelijk mijn eisprong gevoeld en goed geklust dus ik hoop het zo! Heb hier nog een matcare dipstick liggen maar ik kan hem niet vinden haha misschien maar goed ook! Allemaal gefeliciteeeeeerd trouwens!
Tjeeeempie wat een positieve testjes allemaal meiden...Heeeerlijk vind ik het voor jullie. Ik kan pas over 10 dagen testen maar ook ik hoop natuurlijk op eindelijk een goeie test..Mag wel na ronde 17 he? We blijven duimen... Liefs Sabrine
Ja duidelijk genoeg tot mijn verbazing. Ik was niet van plan om te testen maar omdat ik toch last had van duizeligheid enz wist dat er iets bezig was. De streep was licht roos maar kon het heel goed zien. Ik wil natuurlijk wel een vette streep zien over een paar dagen
Haha, ja dat geloof ik graag! Zo'n dikke vette streep voelt goed he? Ik wacht ook nog even af met testen (zal ook wel moeten ben namelijk de test die ik nog had kwijt, dus moet ff goed zoeken). Denk dat ik op goede vrijdag een testje ga wagen (mocht ik dan nog niet ongesteld zijn natuurlijk)
Ik had ook zo'n ultra test van matcare gebruikt. Die zou het tot 6 dagen voor nod al kunnen opsporen maar vind 3 dagen voor nod al gewaagd eigenlijk. Veel succes! Hoop dat je snel een posi test in je handen hebt
Wat goed Anneke! 3 dagen voor je nod! Dan ben je superzwanger! Ik blijf voor jullie duimen hoor meiden!
Helaas is het bij mij mis gegaan (miskraam) maar ik heb als eerste getest met de matcare testen en daarna de clear blue digitaal.
He wat vervelend voor je. Hoop voor je dat je snel weer een posi-test in handen hebt en het dan goed gaat. Ik gun het je zo!
Dankjewel toto! We blijven klussen en we blijven positief! Dan komt die positieve test (& mooie echo) vanzelf !
Aah wannebe, wat ontzettend vervelend voor je! En inderdaad positief blijven, dan komt die positieve test vanzelf! Ik ben ook heel erg aan het twijfelen of ik al zal testen....heb wel last van misselijkheid met opstaan, kan bijna niks eten, terwijl iknormaal altijd 2 tot 3 boterhammen eet! Ook last van moeheid en extreme kou...niet normaal. Wat zal ik doen? Morgen maar een testje kopen of vanavond nog haha
Jeetje Wannbe! Ik vindhet echt heel erg voor je! Gaat t een beetje met je? Je was zoooo gelukkig! Dikke knuffel van deze kant!
Ik zou gaan testen! Ik had ook al 4 dagen voor mijn NOD last van ochtendmisselijkheid. Toen ik 3 dagen voor mijn NOD was heb ik getest en hij was positief!
Het gaat wel weer wat beter, hopelijk ben ik binnenkort weer zwanger en gaat het dan goed. Daar hou ik me aan vast. Thanx voor de knuffel!