HOi allemaal, Ik zit nu op dag 30 en heb sinds 1 dag last van heel apart gevoel in de onderbuik. Het zijn niet echt krampen maar meer een gespannen gevoel en soort ballon gevoel, maar ik ben nog niet Wie herkend dit? Liefs, Mariella
Tja ... het kan 2 kanten op. Heel vervelend maar de zwangerschaps krampen lijken heeeeeeeeel erg op ongi krampen. **hoewel ik ze achteraf toch heel anders vond ... maarja da's achteraf** suc6 met wachten
Ik heb altijd ongi krampen twee dagen voor ik ongesteld moet worden. Dus het hoeft niks te betekenen. Het kan nog alle kanten op gaan denk ik...
ik heb ook een tijd lang krampen in me buik maar kom gewoon omdat ik ongi moet worde dan het begint vaak een week of 2 weken van te voren al
het is idd wat de andere al zeggen het kan beiden kanten op toen ik zwanger was had ik ook last van krampen net of ik ongesteld zou gaan worden... maar als ik echt ongesteld word heb ik ook last van krampen dus .... even afwachten nog meid hopelijk is het raak
Ik voelde me net zoals al die andere maanden voor ik teste... Alleen was er nu eindelijk eens een tweede streepje Het kan dus alle kanten op!
Ben blij dit te lezen. Ik heb woensdag (voor mijn nod) en vandaag postief getest. Het voelt alleen echt alsof ik gewoon ongesteld moet worden. Krampen en steken in mijn buik. Begin me al zorgen te maken dat ik te vroeg getest heb en ik alsnog gewoon ongesteld ga worden. Na dit te lezen ben ik iets rustiger. Pfff, gelukkig maar. Iedereen die gaat testen......SUCCES!