Hahahha, vreemd onderwerp toch? Ik heb bij onze eerste ovulatietesten gebruikt en ben er nu ook weer mee begonnen.. Zit nu rond mijn eisprong en testen zijn al veranderd van spierwit naar een duidelijk zichtbaar lijntje, geen knaller.. Nu hebben wij bij onze eerste sex gehad op de dag van de knaller en was toen meteen zwanger.. Nu hoop ik dat we vanavond nog even sex hebben en dan gaat mijn man naar het buitenland voor zijn werk een week.. Ben dus eigenlijk benieuwd of er hier zwangeren zijn die ovulatietesten hebben gebruikt en 1,2,3 of zelfs 4 of 5 dagen voor hun ei hebben geklust en daar zwanger van zijn geraakt?
hangt van je eisprong ook af, die kan tussen de 24 en 48 uur na je knaltest springen. dus te lang ervoor heeft dan geen nut als hij 48 uur later pas springt. lastig zoiets. hopelijk is het toch raak!
Ik heb eigelijk geen idee, mijn eisprong was dus 25&26 december, ben wel zwanger... Maar bij de eerste echo ben ik 1 week terug gezet bij wat mijn berekening was... Of de bevruchting is dus pas 1 week later gebeurd, of het vruchtje lag niet goed en dus een paar MM kan al dagen verschil geven, zelf denk ik dat ik niet 1 week later pas een bevruchting kon hebben.... Hb nu 19 februari weer een echo dan zullen we het wel zien,.... anders wel super zaad van VL hhahaha en lijkt me sterk, ei springt toch na 48 uur van positieve test, 2 dagen gaf de clearbleu een smiley, 3e dag daarvan dus niet vind het een beetje raar haha maar we zullen zien