Hallo dames, mijn nod is 25/08. Ik had mezelf braaf afgesproken dat ik pas op mijn nod zou gaan testen. Ik heb testen besteld van zwanger en kids waarmee je 4 dagen voor nod kan testen. Ik heb zo geen geduld! Erg hè. Dus ik dacht zal ik met die testen op maandag 5 dagen voor nod toch testen? Zijn er mensen die 5 dagen voor nod positief hebben getest. Of breng ik mezelf hiermee nog meer in de twijfel. Ik heb een Cylus van 28 dagen en heb echt mr best gedaan. Gevoel beetje dat ik zwanger ben. Ik weet dat me lichaam mijn natuurlijk voor de gek kan houden. Ik denk dat ik morgen even kv test en clearblue erbij ga halen. Wat vinden jullie? Maandag een gokje wagen of niet?
ik heb gisteren positief getest 5 dagen voor nod. kon me ook niet meer houden! zwanger en kids was negatief, kv 2*5 was positief. Maar, natuurlijk kan er nu nog van alles mislopen. en niet iedereen kan testen voor nod. succes
Ow echt! Gefeliciteerd! Het kan dus wel. ). Wil het liever volhouden natuurlijk maar weet niet of t lukt...
Als ik uitreken dan heb ik ook 6 dagen voor mijn NOD positief getest met de testen vh kruidvat. Ik dacht al langer zwanger te zijn (het was m'n eerste cyclus na het stoppen van de pil). Bij de echo kwam uit dat ik 6 dagen minder ver was. Blijkbaar maakt m'n lichaam zeer vlug het hcg hormoon aan.
Wow Natasha wat goed!! Heel voorzichtig al een dikke proficiat aan jou ook dan he!! Tja Yasminn, als je toch weet dat je jezelf niet kunt beheersen moet je gewoon lekker testen hoor, haha Ik teste ook vaak al vroeg, maar ja, na al die rondes met negatieve testen merkte ik zelf dak er alleen maar depri van werd eigenlijk.. Maar das voor iedereen persoonlijk.. Ik hoop voor je dat ie hartstikke positief gaat zijn!
Yasminn, ik zou het ook gewoon proberen hoor 5 dagen voor NOD, je hoort vaak genoeg dat meiden dan al licht positief testen zelf nu ook 5 dagen voor NOD en net negatief getest... wat je dan wel krijgt is dat je gaat denken; tja misschien toch te vroeg getest.. dus dan weet je eigenlijk nog niks zeker, sommige meiden testen pas op of na hun NOD positief houd ons op de hoogte
Ja, Bedankt meiden voor de reacties! Ik ga een beetje gek worden. Ik heb de hele nacht geen oog dicht gedaan! Het was 7 uur in de ochtend en nog moest ik slapen werd er gek van. heb dit al een paar dagen nu. pff. En ik was ook misselijk, en steekje en witte afscheiding. Ik zou me er niet mee bezig houden maar die kwaaltjes komen vanzelf. Het kan toch nooit dat ik nu al misselijk ben. en me temperatuur is 36.7 al 2 dagen is het 36.7. daarvoor was het 36.5. Zeg dat iets, is dat positief of niet.
Hmmm, vroeg wakker zijn een paar dagen voor de NOD is bij mij altijd een zwangerschapssymptoom geweest... dus wie weet?! Ik was deze week ook elke dag vroeg wakker en zelfs 2x al om half 5!! Maar echt klaar en klaar wakker en dan maar liggen koekeloeren in je bed en niet meer kunnen slapen, pffff... ik kreeg toen al wel stiekum een vermoeden.. Dus ik hoop dat t voor jou ook iets positiefs betekent!! Ben heel benieuwd!!
Ben ook benieuwd dames! Maandag is pas 5 dagen voor nod 25/08 is mijn nod. Als ik test is dat maandagochtend pas en dat is al best vroeg. Ik heb helemaal niet geslapen af en toe echt een steek. Net een mes vind dat eng want dan lijkt het alsof ik ongi ga worden. Ik laat jullie sowieso weten als ik ga testen! foto van test enzo. Xxx geniet van het lekker weer, te heet !
Dames, het is morgen maandag! Heb beetje steekjes af en toe maagzuur. Maar hecht hier niet teveel aan want stel het is raak. Kan me niks bij voorstellen dat je voor nod al symptomen kan hebben majah. Nu wil ik morgenochtend testen maar zit met het volgende. Dinsdag komt mijn nicht na een lange tijd we gaan een meidendag houden. Iets leuks doen. We zijn er closes met elkaar maar heb echt met mijn man samen afgesproken niks te vertellen aan iemand. En mijn man is dinadagavond ook niet thuis. Stel 1. De test is negatief ben ik echt chador. 2. Stel hij is positief hoe wil ik dan dinsdag mijn mond houden :S. En ik wil mijn man verassen. Het lijkt mij verstandiger om woensdag te testen maar hou het denk toch niet vol morgenochtend. Word nu al moe van mezelf:/ Maargoed en 5 dagen voor nod heb je dan wel duidelijk positief of niet? Ik wil mijn man verassen stel ik ben zwanger, ga zeggen dat we bezoek krijgen bij het avondeten en leg er dan een extra kinderbord met een briefje sorry kom wel wat later nog 9 maandjes wachten. Ik ben zo bang om teleurgesteld te worden! Echt te bang wil zo graag een positieve test in mijn handen! Sorry voor t lange verhaal maar moest t egt ff kwijt. Ow en ik heb alleen test van zwanger en kids in huis wel waar je 4 dgn voor nod mee kan testen, zijn toch goed en betrouwbaar. Was bij de kruidvat testenvak leeg en moet toch echt als ik test in de ochtend testen. Bang voor negatieve zwangerschapstest vol spanning. Pff
Heb je nog getest? Is die donkerder. Ik heb alleen zwanger en kids in huis (. Wel waar je 4 dagen voor nod mee kan testen. Had jij met die getest. Ik wil in de ochtend testen drm zit nu al helemaal te stressen. :'s en kan weer niet slapen! (
Ik had ook 5 dagen voor nod positief getest met zwanger en kids midstream de test was binnen 5min duidelijk positief. Zie mijn banner. Spannend ik zal straks komen kijken wat de uitslag is.