Ons 4e wondertje!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door zeewoldemama, 23 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeewoldemama

zeewoldemama Actief lid

23 aug 2012
    213
    0
    16
    Vrouw
    huismoeder
    Flevoland
    Gister positief getest, nog erg pril, 4 a 5 weekjes (onregelmatige menstruatie en geen idee meer hoe het werkt, klopt weinig van mijn berekening dus laat het maar aan de vk over).
    Ik was 20 juli voor het laatst ongesteld nadat ik toen bijna 2 weken overtijd was maar dat is bij mij normaal de laatste jaren. Toch paar testen gedaan, allemaal negatief.
    Toen 20 juli ongesteld geworden, 1 augustus naar Turkije gegaan op vakantie, daar mijn eisprong gehad rond 11 augustus en dus meteen de kans gegrepen hihi.
    En nu voel ik me al 2 weken draaierig, misselijk (zonder spugen), kokhalzen, veel plassen en ook nog fijn diaree sinds ik terug in Nederland ben.
    Dacht gister laat ik eens een test doen, of ik echt overtijd ben geen idee, die cyclussen van mij lopen zo raar.
    Maar de test is duidelijk genoeg toch denk ik... Dolblij met ons 4e wondertje!!:):)

Bijgevoegde bestanden:

2. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    11 aug ei? dan zou je nu pas 12 dpo zijn... dus iets minder dan 4 weken... erg duidelijke test.. maar idd laat de berekening anders maar aan de vk over... iig van harte gefeliciteerd!!!

3. zeewoldemama

zeewoldemama Actief lid

23 aug 2012
    213
    0
    16
    Vrouw
    huismoeder
    Flevoland
    Ik heb eisprong slijm 4 dagen gehad in Turkije en allevier die dagen onze kans gegrepen hihi. Ik weet niet of dat slijm na of voor je eisprong komt maar de 11e was er in ieder geval slijm.
    Ik snap er ook niks van, heb vanmorgen nog een test gedaan, die was ook zo duidelijk als deze.

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

gefeliciteerd! :D erg duidelijke test hoor

5. zeewoldemama

zeewoldemama Actief lid

23 aug 2012
    213
    0
    16
    Vrouw
    huismoeder
    Flevoland
    Hier alletwee de testen, 1 van gistermiddag, 1 van half 5 vannacht.

Bijgevoegde bestanden:

6. flotsje

flotsje Niet meer actief

gefeliciteerd!!

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Maakt jou het uit joh of slijm voor, na of tijdens vruchtbare dagen komt........je bent lekker zwanger!! Gefeliciteerd meid!!!

Laat de vk maar rekenen en dan kun jij lekker genieten verder!!

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    gefeliciteerd!!! :)

9. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Gefeliciteerd!!! Hele mooie testen. 11 augustus was ook mijn ei. Ik heb vanochtend ook getest met de testen van zwanger en kids. Helaas is die negatief. Ik hoop dat ik een laat tester ben. Maar denk dat ik gwn ongi word. Geniet er in elk geval van!

10. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Gefeliciteerd! Super hoor!! Geniet er van!

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!

12. Molly1984

Molly1984 Actief lid

3 aug 2011
    360
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! Ik had mijn ei heel duidelijk de 12e en test al 3 dagen positief!! Vanmiddag met cb digital. Vind het zelf ook allemaal onwerkelijk, maar je gevoel laat je niet in de steek he?!

13. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd leuk aandenken mee genomen :D

14. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    ;)Gefeliciteerd!! Super, ook zwanger van de vierde net als ik!

15. zeewoldemama

zeewoldemama Actief lid

23 aug 2012
    213
    0
    16
    Vrouw
    huismoeder
    Flevoland
    Dankjewel jullie allemaal!! En idd een erg leuk aandenken haha. Volgend jaar willen we terug, met baby!! Het rare is dat er daar al door 2 mannen gezegd is dat ik zwanger ben toen ik het zelf nog niet wist. Ik vond het nog een beetje een belediging haha, ik weet dat ik wat dikker ben namelijk. Maar achteraf hebben ze toch gelijk gehad. Ze zeiden nog "Echt mevrouw, volgend jaar kom je hier bij mij om de baby te laten zien."

En wat leuk Luun dat je ook je 4e krijgt!! Allemaal best dicht op elkaar he! Is het erg zwaar of valt het mee?? Mijn 2 oudste zijn al 13 en 10, mijn jongste bijna 1.
    Liggen er bij jou ook jongens op dezelfde kamer? Ik kom nu 1 kamer tekort en zal of de zolder moeten verbouwen of de 2 kleinste op 1 grote kamer samen leggen. Ik denk dat ik dat maar doe, scheelt een hoop geld en weten nog niet zeker of we hier wel willen blijven wonen.

16. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Gefeliciteerd! Super leuk!

Wat bizar dat die mannen al zo overtuigd zeiden dat je zwanger bent!

17. cheetah

cheetah Lid

21 okt 2010
    11
    0
    0
    NULL
    noord holland
    Gefeliciteerd!!!, Geniet ervan!!!

18. hafida80

hafida80 Actief lid

17 okt 2011