Nou dames, ik heb met getest met de zwanger en kids midstream. Het was echt negatief! Niet eens tuurstreepje! Ben echt verdrietig (. Wil nu gewoon nog een doen en snel de kruidvat gaan, maar hou mezelf tegen! Accepteer gewoon dat het negatief is denk ik. Morgen kan ik niet testen, want me nicht komt. Dus ik ga woensdag weer testen of vrijdag. Maargoed betekent dit dus dat ik niet zwanger ben of echt te vroeg getest. Ik weet het niet meer! Xxx
met zwanger en kids teste ik ook negatief hoor .... en tegelijkertijd met kruidvat die wel positief was
Ik denk eerder te vroeg getest hoor. Het kan natuurlijk dat je niet zwanger bent, maar op 9 DPO kan je niet van een negatieve test uitgaan. Wel jammer! Maar er is nog hoop!
Echt? Nou dat geeft me weer een beetje hoop! Met deze test mag je 4 dagen voor nod. Dan zou er toch wel een tuurstreepje zijn. Hij is echt omowit. Witter dan dit kan gwn niet. Pff
die van mij was ook sneeuwwit hoor als je voor nod wilt testen is kruidvat beste ik heb vandaag pas een positieve zwanger en kids, 2 dagen voor nod maar wil je ook geen valse hoop geven! veel succes
Ja kensho, dat is ook wel waar! Maar je hoord aan de andere kant weer wel dat het kan. Dus ik dacht als ik zwanger ben krijg ik tuurstreepje. Kreeg niks (. Ik hou mezelf echt in om Niet naar de kv te gaan. Woensdagochtend ga ik weer testen of vrijdag. Woensdag is ook 3 dagen voor nod, vrijdag is 1 dag voor nod. Wanneer zal ik testen ?
ik zou woensdag toch er aan wagen om kruidvat te doen ... althans, zo ben ik hè! ik ben nu zooooo tevreden dat ik 5 dagen voor nod heb getest, en toen al die zekerheid heid
Deze (2571) vrouwen hebben voor NOD getest en van de echt zwangeren hebben ze de gegevens verzameld dus om een statistiek van te maken. Best nog hoopvol toch? Bekijk bijlage 268759 Bron: Pregnancy Test Results for 9 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy
Ja he, kwam de site ergens tegen. Het is echt een site voor testverslaafden, geloof ik. Ik hoor daar helemaal thuis!