Balen zeg dat het een negatieve test is! Nou ik lig voor de brievenbus en ga zodra ze binnen zijn samen met mijn vriend de rest doen. Ben opgestaan met hoofdpijn en mijn buik die rommelt en doet niet normaal meer. Alsof het buiten onweert haha.
5 dgn bij voor nod als ik uitga van 14 dgn na ei was wel heel vroeg ... Ben benieuwddddddd hoop dat de post er snel is hihi hier ook al week hoofdpijn maar of het daardoor komt weet ik niet kan ik niet zeggen (.)(.) is echt erger geworden ook donkerder...hmmm weet t niet meer haha
Hoi Vanmorgen een grote teleurstelling te verwerken gekregen. Nu helaas weer. Bij het afvegen wat bloed... En dat terwijl ik dinsdag pas ongesteld hoor te worden. Kan dit alsnog een innestelings bloeding zijn?
aaah bah! dan zou je late innestelling hebben lijkt me zolang het niet doorzet en eenmalig is blijven hoop houden !! duim voor je dat je niet ongi word!(zou wel erg vroeg zijn)
Mamav ik weet het ook niet meer, de testen van z&k zijn binnen, liggen naast me op de bank..... Zou ik wel of niet?
Wanneer was je ei? Dinsdag je nod dus er is nog hoop!! Had getest met kv 2 voor 5 en had een misbaksel van test uitloper ik zit 5 dgn voor nod uitgaan van lf 14
Hoi dames, Ik heb naast dat beetje bloed niks meer gehad. Dus toch een verlate innesteling? Ik dacht dat de innesteling afgelopen maandag zou zijn, misschien heb ik hem dan toch later gehad? Vanaf wanneer zou ik dan een test kunnen doen? Want die van gisteren ( sensi test ) was negatief. Wil ook niet voor noppes testen, kost behoorlijk wat zo haha.
dat is.goed teken verlate innestelling heb geen idee wanneer je kan testten dan heb me ei 6e gehad en 10/11 innestelling effe nieuw topic openen over wanneer.testten na innestellen nog wel klachtten? duim voor je mee! hier maandag testten als ik uitga van lf 14 is 20e me nod pas
nee eigenlijk niet.... ja ik was moe.... mn moeder en een hele goeie vriend van me zeiden dat ik zwanger was... kheb ze uitgelachen,maar toch getest...... en ze hadden gelijk! heel veel succes en ik hoop dat je alsnog een mooie positieve test krijgt!!! ♥
Ceilo gefeliciteerd met je zwangerschap. Hier nog geen ongesteldheid, moet het vandaag worden. Test van gisteren negatief, maar voel me zo opgezwollen en misselijk zo nu en dan. En chagrijnig en moe?!