Ik test er prima mee! Ik heb er al heel veel versleten Toen ik zwanger was gaven ze keurig een tweede streep en negatief= gewoon OMO reusachtig wit
Ik ook vroeg positief getest! 11 dpo zag je de streep duidelijk. Let op ze kunnen heel langzaam opdrogen dus wel ff geduld hebben .
Ik ook goede resultaten mee. Wit wanneer ik niet zwanger was en een duidelijke streep voor NOD bij wel zwanger!
Goed dat ik dit zie! Ik ga m morgen gebruiken en er staat in de bijsluiter dat je niet na 5 minuten mag aflezen!
waardeloze dingen ... Ik dus geen mooie ervaringen mee. Gaf harstikke negatief aan. De volgende dag een Kruidvat test gedaan en die was heel positief, evenals de testen van zwangerenkids. Dus ik vond het niet prettig.
Ik heb vrijdag en zaterdag positief getedt met de action testen en had 2 strepen. En dat 5 en 4 dgn voor nod Ik hoop dat ze betrouwbaar zijn
Ook ik ben heel tevreden met de action testen. Niks te zien bij niet zwanger, en een dikke vette streep bij wel zwanger!
Gisteren voor het eerst getest met de actiontest...4 dagen voor NOD was al 2 dagen misselijk en ze zijn zo goedkoop dacht probeer het maar...binnen de tijd werd deze toch duidelijk positief! Helaas vanochtend nog een keer getest...beetje ter bevestiging en helemaal wit!!! snap er niks meer van... heb er net foto's van gemaakt misschien dat jullie de positieve test niet als positief zien?! maar gisteren was duidelijk een roze streep...
ik lijk bij de 2e iets heel lichts te zien, misschien heb je teveel gedronken oid. probeer eens een kv 2 v 5
Bij mij werkte de action testen gewoon na behoren. Maar helaas kwam ik gisteren ook ergens een flinke valse positieve test tegen
bedankt voor jullie reacties word er helemaal gek van, gisteravond wel een pot thee gedronken... En was heel blij met de eerste positieve test van gisteren (paar maanden geleden een miskraam gehad bij 2 maanden) Daarom is de teleurstelling van vandaag best groot...! Kan in de test van vandaag geen streepje bekennen hoe graag ik ook wil en hoe ik hem ook in het licht houd. Ga op NOD wel met Kruitvattest proberen...jammer want had een paar doosjes van de action gehaald maar nu vertrouw ik ze dus niet meer....