Ik heb alleen getest, omdat ik het niet zag zitten met zn tweeen naar dat staafje te turen zonder dat er wat gebeurt. Ik had hem ook niet vertelt dat ik ging testen, en hij vond dat ook fijner...
Ik zou samen testen. Veel leuker. Bovendien zou ik het nooit voor me kunnen houden en wachten tot hij thuis komt. Ik zou het hem meteen willen vertellen!
Hihi ik test ook alleen ook omdat ik dat prettig vind. Want als het nou weer niet raak is dan staat hij daar maar hihi Nee ik zou het leuker vinden als hij er dan niet bij is en dat ik dan naar benede ren en dan zo van jaaaaa ik ben ......... Dat is veel leuker, en eigenlijk kan ik het me niet voor stellen dat hij samen met mijn naar dat testje zit te kijken hihi Maarja ik mag dit keer testen 2 dagen na mijn verjaardag, dus ik test dit keer weer twee dagen eerder en nu vraag ik of hij er bij wil zijn. Op mijn verjaardag en als het dan raak is zeg ik. Dankje wel schat , wat een mooie cado hihi Liefs Manon.
Ik test ook liever alleen. Heb ook al negatief getest en ben blij dat hij daar niet bij was. Misschien eerst de zekerheid voor mezelf en dan een paar dagen later samen? Liefs Karin
Ja katootje dat kan ook Maarja dan is het voor jou geen verrassing meer, dan moet je toneel spelen hihi Zo van ooooo wat een verrassing hihi Nee hoor grappie ja het is een idee Liefs Manon.
Geen verrassing meer? Laat ik op deze site toch al vaker gelezen hebben dat men x keer test en het nog niet geloofd. Ik denk dat daar geen test bij helpt....maar tijd en een dikke buik. Ik denk dat ik het pas geloof als ik de nieuwe dreumes zie. Life Liefs Karin
ligt eraan, als ik niet tot het weekend kan wachten dan doe ik het alleen. wil het liefst s ochtends testen, doordeweeks moet hij rond 4.30 op zijn werk zijn en dan ben ik echt niet van plan om mijn bed uit te komen!! maar als ik het uithou tot het weekend dan heb ik toch het liefst dat hij ook ergens in huis rondloopt!
Nou ik test dus ook liever alleen maar heb al allerlei scenario's in mijn hoofd over hoe ik het hem op een originele manier kan vertellen. Ik las ergens hier op de site dat iemand een foto had gemaakt van een positieve test en deze als bureaublad had ingesteld dat vondt ik echt super... Ben je een beetje een boefje en dan is het nog een keer spannend voor je namelijk hoe zal je ventje reageren.. verstomd, hyperdepiep of emotioneel. :-D
Denk dat ik ook alleen zal testen. Om hem een teleurstelling te besparen. Mocht het positief zijn dan ga ik hem op een bijzondere manier verrassen........ haha........
Alleen, maar hij is wel in huis dan hoor! Ik wil gewoon ff in mijn eentje stressen op de plee hahahahahhaha En als er dan een streepje komt.. ren ik naar hem toe!! groetjes
Als ikweer ga testen dan test ik ook liever alleen, want hij hoort het dan vanzelf wel. dan kan ik er rustig bij zitten. liefs san.
wij deden het samen. ik ging dan ff in een potje plassen hehe en doopte de stick erin maar we gingen samen op het reslutaat wachten. ik vond het vooral erg fijn want het is ons kindje en ik zat niet alleen in de spanning haha!
ach, mijn ventje is elke maand al teleurgesteld als de duivels er weer zijn, dus als ik ga testen wil hij zeker in de buurt zijn. Maar ik ga niet in zijn bijzijn over de test plassen, hij wacht maar even buiten de badkamer. Overigens wil hij toch zelf zien of het raak is of niet, dus zo'n test wil hij toch effe checken of ik niet toch iets over het hoofd heb gezien.... Ja alsof ik een kruis / stip / twee strepen zou willen missen!! Karin
Wij hebben het ook samen gedaan. OP zondagochtend. Ik eerst geplast en toen samen in bed op het resultaat gewacht. En ik vond het heel fijn hoor, om samen te doen!!
Ik ook samen! Nou ja, samen... ik durfde nauwelijks te kijken of er een plusje kwam en stond er wat omheen te drentelen
ik heb de laatste keer alleen getest ..enne dat viel niet zo in goede aarde terwijl ik het eigenlijk liever alleen test...kan ik eerst ff de teleurstelling verwerken (of als verassing vertellen op een speciale manier) voor ik het hem vertel... asjuh
Na alles eens gelezen te hebben, denk ik toch dat ik voor samen ga, juist ook omdat vriendlief dat ook aangeeft het liever samen te doen!
Ik ben het eens met Asjuh,maar da's natuurlijk mijn persoonlijke mening. In elk geval heel veel succes met testen
ik test ook liever alleen, net wat asjuh zegt, dan kun je eerst zelf ff de teleurstelling verwerken. heb nu al een paar keer negatief getest en zodra ik wil testen en hij is daar bij is hij dan ook telkens teleurgesteld, dat zeg ik dan ook niet elke keer. het lijkt me geweldig om als ik weer eens positief test op een roze wolk een goed te gaan bedenken hoe ik het op een speciale manier zou vertellen