Ik test eigelijk het liefste samen Maar ik kan soms niet wachten en dan test ik liever alleen, Ivm de teleurstelling Van mijn vriend mag ik ook niet eerder testen dan dat ik een week overtijd ben. Hij heeft ook wel een beetje gelijk, als je steeds eerder test maak je je zelf helemaal gek. Maar dat neemt niet weg dat veel meiden al direct rond hun NOD positief testen, en dan zou ik het ook direct willen weten Groetjes Lovely
ik heb ook alleen getest omdat ik het niet kon laten en heb me mannetje ook niet gebeld maar de test leuk verpakt.
ik kan morgen voor het eerst testen, mijn vriend wil ook samen testen dus ik wil proberen om tot zaterdag te wachten. Ik hoef dan pas om 10.15 te werken, dus dan kunnen we samen wachten op het streepje, of geen streepje, en als het positief is kunnen we er samen ff van genieten. Ik vind het wel erg spannend hoor de eerste keer! Ik kan ook een langere cyclus hebben, dus als ik van't weekend niet positief test dan wacht ik tot volgend weekend als de er dan nog niet zijn.
Ik heb een aantal keren alleen getest, ik kan het niet echt uitleggen maar dat voelt voor mij prettiger (misschien dat als de test positief uitpakt een tweede test samen met mijn vriend doen) Het lijkt mij ook leuk om mijn vriendje te verrassen als de test positief is. Groetjes senna
Ja, raar is dat. Ik test ook liever alleen. Momenteel zit ik in de twee-weken-wachten fase en ik kan werkelijk nergens anders aan denken dan zwanger worden. Ik hoop dat mijn vriend niet helemaal doorheeft dat ik licht-neurotisch aan het worden ben, dus hou ik liever voor me dat ik de tests al klaar heb liggen en de uren tel voor ik op het stokje mag plassen. Natuurlijk doe ik de eerste test veel te vroeg voor je weet maar nooit ... zucht ... Groetjes, longing to pee on a stick
ik test liever samen. Ik heb nu 2x negatief getest en vind het dan prettig om toch steun te zoeken bij mijn mannetje....en hopelijk test ik de volgende keer positief en kunnen we het direct samen vieren.....
Ik test liever alleen wordt alleen maar vreselijk zenuwachtig van mijn hubbie die gaat staan ijsberen voor de WC deur. Ik vertel ook niet meer wanneer ik ga testen of wanneer mijn NOD is, ik wil hem echt verassen als het zover is, met een leuk cadeautje ofzo.