Testen: alleen of samen? (ook bij meerdere keren)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door annick1984, 15 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Ik heb vorige ronde alleen getest. Vl was wel op de hoogte, maar hij hoefde er niet perse bij te zijn😊 Bracht hem wel steeds op de hoogte als ik een test had gedaan!

2. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Oh, haha, wat erg ;). Komt je vriend/man bij toeval uit Groningen? Mijn vriend is namelijk precies zo...

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

haha nee hoor gelderland, ik vermoed dat een hoop mannen zo zijn.. :D

4. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Hier altijd het voornemen gehad om samen te testen maar ik kan me nooit bedwingen.
    Behalve de digitale. Daar zaten we beiden met de camera bovenop :D

5. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Met de camera?😊

6. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ja om te kijken of er echt zwanger zou komen te staan en hoeveel weken dan :D
    Hilarisch om terug te zien en te horen!!

7. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Hier met de eerste positieve test zelf getest, die maand ervoor hadden we een licht positieve test toen die daarna negatief was een dag later was hij behoorlijk van slag en ik natuurlijk ook, maar ik had dus de ronde erna op 8 dpo een raar gevoel dat ik moest testen en die was positief kon het niet geloven dus een cb digitaal gehaald die zij zwanger 1-2 Vl zat beneden en riep hem dus , dag later de 2e cb digitaal gedaan en die wel samen ik wou er niet bij staan loeren en wachten dus was ik naar buiten gegaan tot de uitslag kwam en meneer stond er letterlijk met z'n hoofd boven te wachten en toen keek ik hem aan en knikte hij ja het is echt zo :)

8. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Bij onze oudste ging ik uit eten met een paar collega's. Ik hield het niet meer (we zaten in een ivf-cyclus) en ben eerder van mn werk weggegaan om nog even langs kruidvat te kunnen. In het toilet van het restaurant heb ik de test gedaan: positief.
    Mijn collega's wisten dus eerder dan mijn man dat ik zwanger was.
    Wilde eerst wachten tot ik thuis was, maar voelde me toch een beetje lullig. Dus een half uur later op het terras (brrrrr, het was februari) toch mn man maar even gebeld...

9. Melgje

Melgje Niet meer actief

Ik bestel testen zelf en test ook alleen, zeker omdat hij wilt dat ik een week wacht na NOD, maar dat lukt me meestal niet.

Bij mijn dochtertje heb ik ook alleen getest en achteraf gezien vond ik dat voor mezelf niet fijn omdat ik hem meteen bij me wilde, maar ik heb tot nu toe ook nog niet echt gedacht yesss ik denk dat ik zwanger ben.

Als ik een ronde heb met een sterk vermoeden dan test ik denk ik samen met hem.

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.859
    19.255
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb één keer stiekem alleen getest, maar normaal gesproken dedem we dat samen. Nou ja, hij zat er niet bij hoor. Ik heb iets met naar de wc gaan, wil gewoon niet dat manlief daar bij is. Ik zou me vreselijk opgelaten voelen. Gelukkig heeft hij dat ook.
    Maar hij weet dan wel dat ik test. Ik doe me ding, probeer zonder te kijken de badkamer te verlaten en na vijf minuten keren we samen terug om het resultaat te bewonderen.
    Eén keer toen ik zwanger bleek te zijn had ik trouwens gelijk zo'n knaltest, dat was echt al een dikke vette roze streep voor ik zelfs maar de kans had de cassette weg te leggen. Maar toen heb ik heel liefdevol gedaan of ik van niks wist zodat we toch samen vijf minuten in spanning konden wachten en het konden "ontdekken", haha.

11. Evientje

Evientje Niet meer actief

Wij hebben afgesproken dat ik wel alleen test maar wel als hij bij mij is, of naar mij komt. (Om redenen wonen we officieel niet samen, hij is er ongeveer 1 of 2x in de week niet) wij werken bij hetzelfde project via dezelfde werkgever, dus rijden meestal samen naar kantoor. Hebben het er ook over gehad of hij liever verrast wilde worden als we idd zwanger zijn, of de test wil zien. Eerst gaf hij aan dat hij de test wilde zien nu vind hij het verrassen ook wel leuk! Ik ga nu een boek bestellen van zwangerschapsmanagement voor mannen (van hetzelfde als babymanagement voor mannen) vind het een hilarisch boek met een dikke knipoog! Die krijgt hij bij een positieve test!

12. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Hier altijd alleen. Ook nooit gevraagd of hij erbij wilde zijn. Ik laat het hem wel weten als hij positief is. Maar de laatste keren waren we allebei ook niet blij. Gingen ervanuit dat het toch wel weer mis zou gaan. Voorlopig duimen we nog even verder!

13. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

5 jun 2013
    208
    0
    16
    Vrouw
    Flevoland
    Hier bij de eerste samen getest, we wisten het allebei al wel zeker eigenlijk( was een ongeplande zwangerschap maar zeker welkom!) en deze keer alleen, hij was net gezakt voor zijn praktijk auto en ik wilde hem verrassen( ik wist het al wel zeker eigenlijk, deze zwangerschap is wel gepland en heeft ook even geduurd hihi)

14. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    En deden jullie het testen ook op een specifiek tijdstip? Of maakt dat niet uit bij een zst? (Omdat bij een ovutest een piek rond 12 uur ligt)

15. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    ik heb hier eigenlijk altijd alleen getest.
    manlief werkt de hele dag en ik krijg toch altijd op de raarste momenten de neiging om te testen :D
    het maakt mijn man ook helemaal niets uit. bij beide zwangerschappen zei die trouwens toch al vrij snel dat ik zwanger ben... ik hoefde alleen maar te zeggen je had gelijk en hij wist al genoeg.

16. mowglie

mowglie Lid

12 mrt 2014
    42
    1
    6
    NULL
    NULL
    De testen die we hebben gedaan hebben we samen gedaan. Helaas nog geen positieve erbij 😔

17. Hoek

Hoek Actief lid

11 dec 2013
    442
    0
    0
    Altijd samen getest! Waarom? Is iets waar je samen mee bezig bent en hij wilde het direct weten.

18. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Ik heb het altijd alleen gedaan.
    Over zo'n strookje plassen doe ik liever zonder toeschouwers. ;)

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Bij de eerste hebben we samen getest. Hij wist dat ik overtijd was enzo :p

Bij de tweede had k het ook samen willen doen.. Maar vriend had late dienst en ik kwam onverwachts een test tegen in de kast.. Had al twee dgn wat bloederig slijm verloren maar het zette niet door dus dacht zal wel niet ;) had de test ook bijna weggegooid zo licht was ie.. Maar toen ik later keek en ie was opgedroogd.. Kon ik m mooi vertellen dat er toch wel een tweede streep stond :p

20. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Ik had het gevoel zwanger te zijn, maar was nog niet overtijd. Zat nog twee dagen voor nod toen ik het uitsprak naar mijn man.
    Ik wilde eigenlijk wachten of ik daadwerkelijk overtijd zou gaan, maar ik MOEST van hem de volgende ochtend testen. Hij moest dan wel werken (was op een maandag), maar ik MOEST testen en hem meteen bellen als ik het wist..
    Ik belde hem, hij nam op en vroeg meteen 'en?!'
    Ik kon hem toen dus het leuke nieuws vertellen :D

Deel Deze Pagina