Testen: alleen of samen? (ook bij meerdere keren)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door annick1984, 15 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Altijd alleen getest. Als de testen negatief waren zei ik het ook niet dat ik had getest, hij kon daar toch niets mee. Toen ik positief testte heb ik zodra hij thuis kwam de (cb) test aan mijn zoontje gegeven en die liet m aan papa zien.

2. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hier altijd alles alleen. Hij is niet zo melig op dat vlak. Laat me gewoon weten als het zover is. Hij is nogal praktisch ingesteld.

3. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Ik had alle keren alleen getest, behalve de laatste keer. Ik had een gevoel dat ik weer niet zwanger zijn en zag het niet zitten om alleen naar zo'n witte test te blijven staren waar vervolgens niks kwam. Dus toen ik geplast had samen met m'n man de test in het bekertje en zag al voordat ik de test neergelegd had een dikke 2e streep verschijnen. We hebben echt samen heel lang met grote ogen staan kijken. Was zo'n bijzonder moment en zo fijn! Ik was echt blij dat we samen waren!

4. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Hier ook alles getest, en hem later de test in zijn handen gedrukt..;)

5. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Bij deze toestemming gekregen om morgenochtend alleen te testen :).

Wilde toch wel even weten hoe hij er over dacht.. En tja, hij kan niet zomaar wegblijven van werk of ineens weggaan van z'n werk.. :D

(Ik weet dat ik er niets aan kan veranderen, mocht het anders zijn maar) laten we nu hopen dat mijn periode uitblijft...

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Altijd alleen. Ik wilde hem na zoveel mislukte ronde geen hoop gaan geven. En toen kwam er een tuur streepje.
    De volgende ochtend nog een keer getest (hij ha nachtdienst en lag dus te slapen)en toen heb ik het inderdaad ook via mijn zoontje laten weten. Was leuk wakker worden zo.

7. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    ik test ook altijd alleen..

8. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    ik heb altijd alleen getest. en mijn man pas verteld als ik echt zeker was. bij e had ik namelijk 3 keer getest voor dat het kruisje te zien was.

Deel Deze Pagina