Altijd alleen getest. Als de testen negatief waren zei ik het ook niet dat ik had getest, hij kon daar toch niets mee. Toen ik positief testte heb ik zodra hij thuis kwam de (cb) test aan mijn zoontje gegeven en die liet m aan papa zien.
Hier altijd alles alleen. Hij is niet zo melig op dat vlak. Laat me gewoon weten als het zover is. Hij is nogal praktisch ingesteld.
Ik had alle keren alleen getest, behalve de laatste keer. Ik had een gevoel dat ik weer niet zwanger zijn en zag het niet zitten om alleen naar zo'n witte test te blijven staren waar vervolgens niks kwam. Dus toen ik geplast had samen met m'n man de test in het bekertje en zag al voordat ik de test neergelegd had een dikke 2e streep verschijnen. We hebben echt samen heel lang met grote ogen staan kijken. Was zo'n bijzonder moment en zo fijn! Ik was echt blij dat we samen waren!
Bij deze toestemming gekregen om morgenochtend alleen te testen . Wilde toch wel even weten hoe hij er over dacht.. En tja, hij kan niet zomaar wegblijven van werk of ineens weggaan van z'n werk.. (Ik weet dat ik er niets aan kan veranderen, mocht het anders zijn maar) laten we nu hopen dat mijn periode uitblijft...
Altijd alleen. Ik wilde hem na zoveel mislukte ronde geen hoop gaan geven. En toen kwam er een tuur streepje. De volgende ochtend nog een keer getest (hij ha nachtdienst en lag dus te slapen)en toen heb ik het inderdaad ook via mijn zoontje laten weten. Was leuk wakker worden zo.
ik heb altijd alleen getest. en mijn man pas verteld als ik echt zeker was. bij e had ik namelijk 3 keer getest voor dat het kruisje te zien was.