Vandaag hebben wij een autostoeltje gekocht voor onze zoon. Het is de maxi cosi Axiss geworden. We zaten te twijfelen tussen de maxi cosi Tobi en deze. Eenmaal thuis bekeek ik op internet de testen, maar nu lijkt het of de Axiss niet zo goed uit de testen komt. Is iemand misschien lid van de consumentenbond en wil deze 2 stoelen voor mij bekijken? Mocht de Axiss toch niet zo goed zijn dan kan ik hem nog terug brengen.
Ik heb ook net de Axiss gekocht, maar had wel van tevoren de test van de ANWB bekeken. De Axiss scoorde iets lager, maar die stoel was alweer een paar jaar gelelden getest. Blijkbaar testen ze niet alles ieder jaar! oa hier gezocht en op kieskeurig.nl en de Axiss komt daar prima uit de testen van ouders.
De axxis komt inderdaad minder goed uit de test bij de consumentenbond.. Heeft met name te maken met de kans op foutieve montage van de Axxis, voor de rest scheelt het allemaal niet zo heel veel met de rapportcijfers..
Zou iemand van mij de testresultaten van de Axiss en de Tobi hier neer willen zetten, of is dat veel werk? Als het veel scheelt dan wil ik de Axiss terug brengen en misschien toch voor de Tobi gaan.
had ik geprobeerd maar dat lukte niet, stuur me anders een PB met je emailadres dan stuur ik het naar je via mail
Dit zijn de testresultaten van de consumentenbond: http://www.kinderstoeltje.nl/media/kinderstoeltje/pdf/consumentenbond-testresultaten.pdf Op dezelfde site staat ook een link met de testresultaten van de ANWB mocht je die ook nog zoeken.
Dank jullie wel. We hebben toch besloten om de Axiss te houden. het is toch heel fijn dat hij kan draaien. En ook gewoon veilig.