Eisprong gemist met clearBlue ovulatie test???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Livia75, 13 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Hoi allemaal,
    Ik zit in een iui traject en ik heb al 3 pogingen achter de rug zonder resultaat. Nu hoor ik vandaag positief te testen op de clearBlue maar deze was vanmorgen en vanmiddag negatief. Ook het staafje (als ik die eruit haal) geeft nauwelijks een lijntje. Gister en eergisteren waren de testen ook negatief maar zag ik wel een iets dikker lijntje (nog steeds erg licht).

Hebben jullie dit weleens meegemaakt?
    Ik bel morgen de kliniek op als ik vanavond en morgenochtend nog geen positieve test heb. Hopelijk mag ik dan langskomen voor een echo en mogelijk een last-minute iui. Ik ben alleen bang dat ik de eisprong/LH piek gemist heb :(

Groetjes,
    Mira

2. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hoi,

Ik ben nu ook voor de eerste maand met de clear blue bezig de digitale.
    Ik zit op dag twintig en nog steeds negatief. Al heb ik ook nognwel geen buikpijn of niks gehad dus ja. Ik ga er maar venuitdat het aan mij ligt.

Groetjes

3. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    hoi Mira,
    ik heb dit ook gehad met de clear blue testen, ook toevallig met mijn IUI behandeling.
    heel erg irritant, ik heb direct het ziekenhuis gebeld wat ik toen moest doen.
    ze vertelde mij langs te komen voor een echo, zo gezegd zo gedaan alleen konden ze aan de echo helaas niet zien of mijn ei al gesprongen was.
    toen heb ik bloed laten prikken en idd mijn eisprong was al voorbij:x
    dus helaas konden ze die maand niets meer voor ons doen
    die maand erna heb ik de ovulady testen in het ziekenhuis gekocht op de poli gynaecologie (zijn in verhouding ongeveer net zo duur als de CB)
    met die testen icm een iui behandeling ben ik zwanger geraakt...
    ik duim voor je! toi toi toi..

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik heb m ook zo een keer gemist. Vanaf die keer zijn we gewoon maar echos gaan maken in het ziekenhuis voor IUID.

Ik vond het zo vreemd, missen met een digitale, maar het kan dus gewoon...

5. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    Op welke cd zit je?
    Ik test met clearblue altijd rond dag 17 en 18 positief je ei kan ook later komen soms..
    Wat ik doe is de z&k ovutesten zodra ik 2 duidelijke lijntje heb of begin te krijgen start ik met een digitale om het te bevestigen succes

6. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.735
    7.501
    113
    Vrouw
    Ei sprong kan ook eerder geweesr zijn of alsnog komen. Kan zomaar zijn dat hij morgen of overmorgen positief is.
    En, je hoeft niet elke maand een eisprong te hebben. Het gebeurd ook wel eens dat er geen ei vrijkomt.

En niet naar die streepjes kijken, dan maak je jezelf alleen maar gek. Hier een paar x een smiley gehad maar de streepjes waren zeer vaag en zwaar negatief.

7. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    Ik heb met de digitale cb testen nooit een smiley een :(
    Daarom op een gegeven moment overgestapt naar de kruidvat testen. Maar in het iui traject kregen wij ook testen van de kliniek, misschien ook eens vragen?

8. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Hoi,
    Bedankt voor de reacties.
    Ik heb normaal (al 6mnd) mijn piek op dag 13 van mijn cyclus, en op dag 4 dus de iui.

@droebeltje: bedankt voor je feedback over dat de lijntjes vaag kunnen zijn, ook met en posi test.

@daan23, ik test ook eerst met goedkope testen en pas dichtbij mijn piekdag met de dure cb. Tot nu toe ging dat steeds prima.

@missC , ik ga morgen ook om een echo vragen! En dan zal ik gelijk vragen of ze mijn bloed kunnen testen of de eisprong al voorbij is.

@ukoldaatje, bij mij was het steeds goed te doen om de piek op te sporen dus in de evaluatie van de eerste 3x besloot de kliniek zo nog door te gaan. Maar ik ga nu wel vragen wat ik kan doen, elke mand wachten of overslaan is er een teveel.

@porkie, test je ook 's middags? Ik test 's ochtends bijna altijd negatief maar 's middags wel positief. Succes!

Ik baal er de hele dag al van, ook omdat er eerst wel een streepje was en nu niks meer. Maar misschien komt er toch nog een piek morgen.

Bedankt voor alle tips :)!
    Mira

9. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    @MWB, bij mijn kliniek geven ze geen ovulatietesten. Ze geven aan dat de meeste vrouwen tevreden zijn over clearBlue. Zucht...
    Ik ook, tot vandaag :(

Succes!

10. Olicha

Olicha Niet meer actief

Hoi dames,

Ik gebruikte de cb digital testen. 1 e maand direct raak.
    Ik begon vroeg, vanaf dag 10 ( cyclus regelmaat 31dagen) en dat bleek maar goed ook. Ik kreeg mijn ei eerder dan normaal!
    Dus wellicht eerder beginnen met testen?
    Succes!

11. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Mira ik test in de ochtend ja op de bijsluiter staat dat je altijd kan testen.
    Heb ook nog geen buikpijn gehad of meer wit verlies! Dat had ik vroeger en vorige maand wel! Zit nu aan dag 20 nog steeds niets.

Groetjes Porkie

12. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    hi,
    hoe was het is het ziekenhuis?!

13. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Nou de eisprong is nog niet geweest, zucht, gelukkig!!!
    Het eitje was nog maar 15mm (dag 14) dus ik moet doorgaan met testen. De vorige keer was het eitje 19mm op dag 13.

Ik vind het maar vreemd dat ik steeds elke 27 dgn mijn piek had en nu ineens een langere cyclus.
    Dus ik ga maar door met testen!

Wat lastig Porkie, doe je de ovulatietesten op advies van een arts? Ik test nu pas 5 maanden dus ik heb nog niet zoveel ervaring met langere cyclussen.

14. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hoi,

Nee niet op advies van de arts. Maar ik had gedacht misschien als ik het gebruik lukt het sneller.
    Ik heb endometriose en hoe vaker ik mijn maandstonden krijg hoe sneller het weer uitbreid daarom.

Ben toch eens benieuwd.

Groetjes

Deel Deze Pagina