Hallo lieve ongeduldige testers!! Ik zie vaak in de onderwerpen dat jullie de testen negatief maken om te kijken of er wat staat... Nu kwam ik er achter dat als je jou foto in picasa bewerkt het beter zichtbaar word.. download voor als je deze nog niet hebt: Picasa: Gratis download van Google Je moet dan de zogenoemde schaduwen onder het kopje afstellen donkerder maken... succes!!
Bedankt voor de tip! Maar ik ben door ervaringen wat nuchter in dezen. Ik denk liever: als je een test moet bewerken om een lijntje te kunnen zien, dan kun je de test beter als negatief beschouwen en over een paar dagen weer een testje wagen. In de bijsluiter van zwangerschapstesten staat volgens mij ook niet beschreven dat als je geen lijntje ziet, je een foto moet maken en deze met de computer moet bewerken, zodat je eventueel wel een lijntje ziet. Maar zoals ik al zei: dit is mijn mening (door ervaring wijs geworden zeg maar...)
Dat is zeker waar.. Maar ik denk dat (bijna) iedere vrouw die probeert zwanger te worden de testjes wel uit elkaar sloopt en onderzoekt. Mijn eerste kindje was buiten de planning om gekomen zeg maar en daar was dus het hele proces van eieren rekenen en in spanning afwachten aan voorbij gegaan. Dat was test doen en pats ik was al een tijdje zwanger! Maar toen we "bewust" (ik wel benadrukken dat mijn oudste dochtertje net zo welkom was!!) zwanger probeerde te worden was het toch heel spannend en je hormonen gieren zoiezo door je lichaam heen. En als ik dan lees wat vrouwen allemaal doen om een evt streepje te zien!! Dacht ik laat ik het een klein beetje makkelijker maken.. Ik moet er wel bij zeggen dat het ook heel teleurstellend is als je op die manier een streepje denkt te zien, en dus hoop krijgt maar het blijkt een indroog lijntje te zijn. Liefs