Vanmorgen bericht vanuit school dat er iemand uit de klas positief is getest en dat alle kinderen naar huis moesten en in quarantaine. De reden dat iedereen naar huis moest is omdat dat kindje gisteren nog op school is geweest. Nu snap ik het niet, waarom gisteren je kind laten testen maar ook naar school laten gaan. Als diegene in nauw contact is geweest zou die niet naar school mogen en bij klachten zou je ook niet naar school mogen.. Dochter dus heel erg verdrietig want die moet nu de komende dagen in quarantaine en mist zo haar eerste paardrij wedstrijd.. Goed begin van de vakantie zo...
Ik snap dat je baalt, maar misschien is dat kindje vanmorgen pas getest en heeft een positieve uitslag gekregen (wij krijgen de uitslag super snel) en was er eerder geen reden om te testen? Hopelijk over 5 dagen negatieve testen en snel een herkansing voor haar paardrijwedstrijd!
Hier 2 weken geleden op vrijdag hetzelfde bericht. Kindje was ook op donderdag voor het laatst op school geweest. Onze dochter heeft ook haar eerste paardrijwedstrijd gemist. Paar dagen later was onze dochter ook ziek en testte positief. Balen, ik ga er vanuit dat niemand dit expres/bewust doet. Succes!
Ja, het kan ook zijn dat een huisgenoot gistermiddag/avond positief getest is, of dat klachten pas na school begonnen zijn.
Ik ga er ook niet vanuit dat er opzet bij komt kijken maar vind het zo sneu. Hoop dat de cijfers snel gaan zakken en we terug kunnen naar normaal. Morgen gaan we maar naar de Mac drive..
Ja balen is het zeker. Hier zit de MC naast de teststraat. Een ijsje achteraf vonden ze wel een goede beloning .
Wat Balen zeg! Helemaal ivm haar eerste paardrij wedstrijd! Wij zitten de hele vakantie in quarantaine! Eerst man en jongste zoon, die positief getest zijn, toen m'n dochter. Nu middelste zoon. Alleen oudste zoon en ik (nog) niet. Over vijf dagen weerrrr testen en hopelijk blijft het hier bij
Wat balen! Ik ga er okmvan uit dat het geen mopzet is maar maakt het niet minder vervelend. @Vaasje Wat een vervelende manier om de vakantie door te komen. Hopelijk hebben jullie het nog om weten te zetten tot een leuke vakantie.
Sterkte hoor! Hoop je niet liever dat jullie het nu ook maar hebben? Ben je er iig vanaf en zit je niet over bv een paar weken weer omdat jullie het dan hebben.
Ja dat zeker maar zoals het nu gaat zit er elke keer een dag of drie tussen de besmettingen. Van de zes zijn er nu vier die het hebben alleen oudste zoon en ik niet (ik heb overigens wel m'n eerste vaccinatie gehad)