Zó raar dit: ovulatietest kleurt nu ineens al aardig. Normaal gesproken zou ik, zoals ie er nu uitziet binnen nu en twee dagen max mijn knaltest verwachten. Alleen......ik heb nog helemaal geen vruchtbaar slijm? Wel meer slijmverlies, maar meer creamy of semi-gestold eiwit, beetje nattig erdoor, maar niet zoals ik dat meestal enkele dagen voor mijn knaltest heb. Doorgaans is het zo, dat wanneer de boel watery wordt, mijn ovulatietesten snel donker gaan kleuren tot een knaltest, maar mijn baarmoedermond is ook al wel zachter. Reken ik mezelf nu vruchtbaar, of niet? (ben een ervaren ovulatietester en charter, dus dit is écht nieuw voor me!)
Ik heb eigenlijk altijd bijna geen tot niks van vruchtbaar slijm gehad en nja zie me banner.. Als die aangeeft dat je vruchtbaar bent zou ik er zeker op rekenen! En je kan beter extra klussen dan te weinig
Okee dan! ...ik maar denken dat je toch echt vruchtbaar slijm nodig hebt om "toegankelijk" te zijjn voor de zwemmertjes.......
haha dat is precies hetzelfde wat ik ook altijd dacht! Maar toch konden we deze maand heel gelukkig zijn toen ik en positest in me handen had!
Hier niets positiefs te melden. Er is geen tempstijging te bekennen en ook geen superduidelijke knaller van een ovu- of liever nog een zwangerschapstest. Ik vrees voor een anovulaire cyclus nu
Zelfde hier, nog nooit vruchtbaar slijm gehad terwijl ik door ovulatietesten zeker mijn ei weet.. Heb het gegoogled maar het is ook niet zo dat iedereen dit heeft, kan dusdanig diep zitten dat je er niks van merkt! Dus ik sluit me aan bij bovenstaande; lekker klussen bij een positieve knaltest!