Ik heb op 27-10, 29-10 en 31-10 2v5 testen gedaan van Kruidvat. Deze zien er eigenlijk allemaal hetzelfde uit: geen Mega donkere lijn, maar duidelijk positief. Ik zie hier overal reacties van 'Ik hoop dat ze mooi oplopen' en 'hopelijk worden ze nog donkerder'. Bij mijn vorige zwangerschap weet ik wel dat de eerste lichter was dan die van 4 dagen later, maar heb ik me daar niet zo mee bezig gehouden verder. Lichter worden ze nu iig niet. Allemaal getest met ochtendurine en geen idee hoelang ik zwanger ben. Ik vermoed tussen de 4 en 5 weken. Eigenlijk ben ik nou best onzeker geworden door al die reacties, temeer omdat er in onze omgeving de laatste tijd meerderen miskramen hebben gehad. Zijn er meiden die dit ook gehad hebben, waarbij alles verder goed is gegaan?
Ik ben bang dat dit niet goed zit...Ze zijn wel heel erg licht en inderdaad weinig tot geen oploop in 4 dagen tijd.Ik hoop en duim dat ik het fout zie...
Bij mij bleven ze bij mijn 1e miskraam ook zo licht en liepen ze niet op... dit is dus helaas fout gegaan... ik zou morgen nog even een keer testen morgen
eerlijk? ik zou een echo aanvragen. bij mijn nicht bleek het een bbz, kan helaas ook niets positiefs zeggen helaas
Dir ziet er niet goed uit. Je had verwacht dat ze op zouden lopen maar seze blijven echt heel licht. Zo verliep mijn mk ook van sept
Ziet er idd niet goed uit helaas Ik duim dat ik het fout heb maar ik ben bang dat dit een biochemische zwangerschap is
Shit heftig meid. Dit ziet er niet goed uit. Ik had vorige maand veel donkerdere tests maar na week niet veel dobkerder en dit ging ook mis. Hopelijk is dit bij jou niet maar er is een grote kans dat je gaat bloeden komende dagen... sterkte en laten we hopen op een wonder... x
Normaal zouden testen wel moeten oplopen. Maar jouw testen zijn alle 3 precies even licht. Helaas was dit bij mij 5 maal geen goed teken
Vanavond weer getest... Test was lichter. Twee Action, early en normaal, negatief. Verloskundige gebeld en m'n verhaal gedaan. Te vroeg voor een echo... Ze verwacht dat het er binnen een paar dagen afkomt. Bedankt voor jullie reacties hoor! Het was niet wat ik wilde horen natuurlijk, maar bevestigde wel mijn vermoeden, waardoor ik nogmaals ben gaan testen. Nu even verwerken en hopen dat die bloeding zo snel mogelijk komt.